2017-02-14, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aggressiv-kuk
Hon har varken onormalt tätt mellan ögonen eller onormalt plufsiga kinder.
Finskan är smällfet och kan knappt åka finlandsfärja utan att båten sjunker. Det blir så när man levat på barkbröd och flyttar till himmelriket.
Citera
2017-02-14, 15:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Finskan är smällfet och kan knappt åka finlandsfärja utan att båten sjunker. Det blir så när man levat på barkbröd och flyttar till himmelriket.

Har en finländare kört över din hund eller något? Jaja humor har du i alla fall.
Citera
2017-02-14, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaiin1519
Någon som kan se videon på sin telefon?

För mig som inte hängt med i tråden på ett tag; Vad ska detta vara för länk?
Har försökt kollat på dator, ipad och telefon och den går inte att se någonstans.
Citera
2017-02-14, 19:36
Medlem
Hitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Har försökt kollat på dator, ipad och telefon och den går inte att se någonstans.

Det är en video där Benita gungar på röven till Medina - "Drottning över golvet" och ska
väl föreställa något slags twerkande. Prova klippet jag länkade till någon sida bakåt?
Citera
2017-02-14, 20:09
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
EA kom väldigt billigt undan i tingsrätten. Får jag göra en förutspåelse så kommer hovrättsdomen att bli en chock för henne.

http://i.imgur.com/y60vril.jpg
Till trådstart

//Mod
Citera
2017-02-14, 23:10
Medlem
seankro2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Vet att Daniel Viberg Wahlgren kommer hamna på Salberga. Iallafall enligt honom själv.

Du har tydligen pratat med honom eller? Kompis eller?
Citera
2017-02-15, 03:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag

https://minfil.org/O4rcv0b2b2/BHT.avi Men kom inte och gnäll sen när du blir kräksig.
Citera
2017-02-15, 04:31
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
https://minfil.org/O4rcv0b2b2/BHT.avi Men kom inte och gnäll sen när du blir kräksig.

Som Erica Axelsson också förklarade (s. 71 i domen):

Citat:
Efter några minuter kom några fiskare som Benita Hokkanen flörtade med.
Citera
2017-02-15, 09:39
Medlem
SmygarBerits avatar
Kan inte begripa att de andra, som inte blev fällda för mord, kom så lindrigt undan. Förmodligen lär ju detta överklagas & då hoppas jag att straffen skärps där.
Citera
2017-02-15, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seankro2
Du har tydligen pratat med honom eller? Kompis eller?
Nej. Men jag har tagit del av brev som han skickat från häktet. Jag känner varken honom eller någon av de inblandade i det här fallet.
Citera
2017-02-15, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Nej. Men jag har tagit del av brev som han skickat från häktet. Jag känner varken honom eller någon av de inblandade i det här fallet.
Läste att en viss advokat ansåg att de , kan bli utnyttjade i fängelset pga att de har funktionsnedsättning .Att de kan bli andras interners "tjänare".
Citera
2017-02-15, 19:32
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriminologen2016
Läste att en viss advokat ansåg att de , kan bli utnyttjade i fängelset pga att de har funktionsnedsättning .Att de kan bli andras interners "tjänare".
Du skämtar? Vi talar P-O Höfflinger, gangster på livets hårda skola. Golare har inga polare. Han kommer att bli kung i fängelset. Han är snäll om man är snäll mot honom, annars får man ett rent helvete. Don't fuck with Höfflinger om man inte vill bli hans bitch blir mitt tips till alla fängelsekamrater på det högriskfängelse där Höfflinger kommer att tillbringa ett antal år på. En gång gangster, alltid gangster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in