Citat:
Ursprungligen postat av
allanballanjugge
För man bor tryggt i västra delarna av Malmö (osynliga/synliga murar som skydd) och därifrån har man nära till allt och kan kämpa för mångkultur och annat exotiskt (livsmedel bl.a. och billiga tjänster) som inte finns i någon tråkig svennehåla. Det är sanningen. Folk är uttråkade och behöver action i alla dess slag och skepnader. En hel industri finns för gnällande SD-folk som skulle behövt psykakut av ren tristess om blattarbråken plötsligt upphörde.
Därför flyttar medelklassvenne till Malmö och därför stiger priserna på bostäder som delvis förklaring.
Nu är ju integrationen en katastrof, men invandrarna är inte ensamma ansvariga ... HA har väl gamla rötter i Malmö och omnejd, och har smällt bomber här och var, och fanns det inte svennar som pundade så skulle invandrarkillarna knappast kunna kränga tillräckligt med braj, kokain och heroin heller ...
I Sverige knarkar vi bort bort ung 100 miljarder om året (det är vad polis, IQ-befriade olyckor, skadegörelse, rättegångar, sjukvård, rehab, drogskador och lite annat kostar), och då får man räkna bort frisk konsumtion också, ovanpå - alla stålar som läggs på knark borde ju ha gått till längre investeringar, lagliga varor osv ...
Knarkförsäljningen får fö för lite uppmärksamhet. Den är ett större problem än skjutandet och rånen. Jag kan inte tänka mig en lägre varelse än en knarklangare. Här snackar vi djup destruktivitet ...
Jag har jobbat med knarkare, så jag har starka känslor inför detta.