Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
Om muskler och styrka är oväsentligt i skidåkning, varför ser både björgen och Johaug ut som kroppsbyggare? Klart man behöver starka muskler för att utveckla fart. I kombination med kondition. Själva avvägningen är kruxet, som för övrigt kan förbättras med doping som tex de astmamediciner björgen inhalerar innan tävling.
Trots alla hundratals(?) inlägg i denna tråden som försökt förklara vad halveringstider innebär, kan du bara inte ta in det. Spelar du dum eller är du svagbegåvad? Jag tror nog på det senare så ska inte ödsla mer tid på dig. Ha ett bra liv
Johaug er litt av en "muskelbunt" med sine 46 kg og Bjørgen med 64 kg.
Selvsagt har de muskler som andre idrettsutøvere, men de er først og fremst utrolig fit'e og definerte. Folk lar seg lure av bilder, fordi det ikke er noen personer ved siden av å sammenligne med.
Hva er det jeg ikke forstår om halveringstid?
Jeg forsøkte å forklare tydelig at alle mulige andre muligheter er etterforsket. Kan du ikke bare slå deg til ro med at du er misunnelig og en dårlig taper som ikke vil innrømme at Johaug er klart best uten "hjelp".
Ja, og selvsagt må jeg vite at grobiankungen har langt større kunnskaper om medisiner enn noen lege i verden. Det er her på FB kunnskapen finns.