Citat:
Ursprungligen postat av
torrskarn
Som du kan se tidigare inlägg så spelar jag bort lön efter lön varje månad i ca 1år. Men spärrade mig från bet365 där jag alltid spelat på så förhoppningsvis inget spelande på 6 månader ska bli skönt speciellt när sommaren är på väg och man har sparade pengar för första gången. Gör samma sak, tycket faktiskt det är lite tråkigt utan spel då man gillar spänningen osv men det är inte värt det i slutändan, köp spel dator när du kan och spela hellre CS, World of warcraft, LOL, Hearthstone vad som helst det tar bort suget från gambla om pengar då man gör sig själv upptagen med sånt. Gym/träning funkar också.
Får man fråga hur gammal du är förresten? själv är jag 20, 20 år och bränt över 200 k... fy
Fyller 30. 😐 mjo.. man hade ju inte spelat om det var svintråkigt. Dock är det ju åt helvete för dyrt. Jag menar, för 1 miljon som jag nästan bränt hade jag för fan kunnat åka jorden runt 10 gånger etc.
Det hade förmodligen vart roligare och mer givande.
Inget att göra åt saken nu, men jag ska iaf försöka hålla mig borta (för 10onde gången)
Du har tid på dig, slutar du nu så har du det gott ställt när du är lika gammal som mig