Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Att man dödar barn vid aborter är väl uppenbart och allmänt känt, även om vissa väljer att kalla barnet foster vid den åldern.
"Vissa" Som typ i laglig mening? Som ungefär alla som inte anser att ett foster är ett barn?
Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Men ditt andra påstående om att mord är ok för kvinnor som inte vill ha barn är DIN åsikt. (Eller gäller din åsikt bara om det är män som inte vill bli pappor?)
Inte min åsikt, citera vart jag påstått det. Däremot så hade det varit din åsikt om du förstod orden du häver ur dig men som bevisat ovan så förstår du inte vad ord betyder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Min åsikt är att både kvinnor och män som inte vill ha barn ska använda PREVENTIVMEDEL, det är du som förespråkar att ha oskyddat sex och sen döda barnet om kvinnan blir gravid.
Det är fortfarande du som kallar en abort för mord på barn, inte jag. Varför försöker du projicera din okunnighet på andra?
Du har även påstått att abort inte är ett preventivmedel om jag inte missminner mig, alltså är abort uteslutet.
Vad tycker du egentligen? Vet du ens?
Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Ditt tramsande räcker nu, det blir bara upprepningar om och om igen så läs om inläggen istället för att skriva nya.
Det blir tydligen bara det, eftersom att du inte vet vad ord betyder.