Citat:
Ursprungligen postat av
Beaver14
Använder man gas i Skurup för spis? Tänker på om det är en gasläcka som orsakat förgiftning. Eller en defekt eldningspanna. Något som förgiftat luften i huset...
Nu var väl detta i Skivarp och inte Skurup?
Oavsett, kan inte tänka mig gasspis ute på landet
om det inte är en privat installation.