Citat:
Ursprungligen postat av
a.e.g
Det finns självklart fler personer med insyn och initierade källor på andra forum och jag är även aktiv på andra forum än detta.
Jag pekade ut vilka AIK går efter till Ville och se på fittan, det stämde.
Jag är inte så osympatisk att jag kommer be dig om en ursäkt men lite lägre svansföring från din sida gentemot mig i fortsättningen vore klädsamt.
Detta är silly och det är naturligt att alla namn jag släpper inte ros i hamn. Men du ska komma ihåg att jag är en av de få skribenter i denna tråd som understundom faktiskt har rätt.
Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Men snälla nån, du sa att det skulle levereras en dundervärvning och att den skulle presenteras igår (torsdag). Du vägrade så klart att nämna någonting om spelaren i fråga, utan bara att han skulle presenteras och då jävlar, då skulle vi få se... Jag, och många fler, synade det och förutspådde den klassiska "imorgon eller nästa vecka".
Därefter kommer du med ett lite mer detaljerat inlägg. En smula för sent dock, eftersom i alla fall Accam nämnts på andra sidor och på sociala medier.
Trots att du varken hade rätt eller var först sitter du fortfarande och hävdar att du minsann visste det före alla andra, och egentligen skrev det på Flashback först av alla. Du är som ett barn: "Jag tänkte det först".