2017-02-10, 14:52
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Twitter-rykte om 6,6 milj i sign-on samt 350 i månaden. Om det stämmer välkomnar jag Kim! Ta Elmander också!

Kommenterar inte det ryktet men smakar det så kostar det. Detta var den bästa möjliga värvningen för DIF och därför helt rätt att satsa då flis i kistan finns. Hade hatat att se Kim ruttna bort i t.ex. nån dansk skitförening under de sista åren av hans karriär.
Citera
2017-02-10, 15:00
Medlem
MrSkargards avatar
Häcken försöker värva mittbacken Juhani Ojala från det finska topplaget SJK. Han har tidigare spelat i Schweiz och Ryssland och gjort 18 landskamper.
Citera
2017-02-10, 15:15
Medlem
Andickys avatar
Carlgren klar för FC Nordsjälland..

Haha... det löste ju sig bra för honom..
Citera
2017-02-10, 15:19
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Accam har nämnts tidigare den här veckan på GF så jag antar att det är därifrån du fått hans namn.
Och på Twitter...
Citera
2017-02-10, 15:22
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Accam har nämnts tidigare den här veckan på GF så jag antar att det är därifrån du fått hans namn.
Det finns självklart fler personer med insyn och initierade källor på andra forum och jag är även aktiv på andra forum än detta.

Jag pekade ut vilka AIK går efter till Ville och se på fittan, det stämde.

Jag är inte så osympatisk att jag kommer be dig om en ursäkt men lite lägre svansföring från din sida gentemot mig i fortsättningen vore klädsamt.

Detta är silly och det är naturligt att alla namn jag släpper inte ros i hamn. Men du ska komma ihåg att jag är en av de få skribenter i denna tråd som understundom faktiskt har rätt.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-02-10, 15:46
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andicky
Carlgren klar för FC Nordsjälland..

Haha... det löste ju sig bra för honom..

Han flydde när han hörde om Kims återkomst!

Nu saknas bara Kujovic i truppen så kanske vi kan gå för topp 5.

Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Rätt bisarr silly där den enda ni värvat är en "19"-årig afrikan
Heppåre~
Citera
2017-02-10, 15:48
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Han flydde när han hörde om Kims återkomst!

Nu saknas bara Kujovic i truppen så kanske vi kan gå för topp 5.

Er försvarslinje räddas inte av Kim och ev Kujo?
Citera
2017-02-10, 15:51
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Det finns självklart fler personer med insyn och initierade källor på andra forum och jag är även aktiv på andra forum än detta.

Jag pekade ut vilka AIK går efter till Ville och se på fittan, det stämde.

Jag är inte så osympatisk att jag kommer be dig om en ursäkt men lite lägre svansföring från din sida gentemot mig i fortsättningen vore klädsamt.

Detta är silly och det är naturligt att alla namn jag släpper inte ros i hamn. Men du ska komma ihåg att jag är en av de få skribenter i denna tråd som understundom faktiskt har rätt.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Men snälla nån, du sa att det skulle levereras en dundervärvning och att den skulle presenteras igår (torsdag). Du vägrade så klart att nämna någonting om spelaren i fråga, utan bara att han skulle presenteras och då jävlar, då skulle vi få se... Jag, och många fler, synade det och förutspådde den klassiska "imorgon eller nästa vecka".

Därefter kommer du med ett lite mer detaljerat inlägg. En smula för sent dock, eftersom i alla fall Accam nämnts på andra sidor och på sociala medier.

Trots att du varken hade rätt eller var först sitter du fortfarande och hävdar att du minsann visste det före alla andra, och egentligen skrev det på Flashback först av alla. Du är som ett barn: "Jag tänkte det först".
Citera
2017-02-10, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Hade du varit snäll och skickat mig ett PM igår så hade jag avslöjat AIKs intresse för Accam då.

Ville91 gjorde så och har vetat om det sedan dess. Han kan säkert gå i god för att detta stämmer.

Jag betackar mig från vidare trollanklagelser från dig i och med det.

Vi får se om AIK går efter nästa man på listan nu eller om de är nöjda med en anfallsvärvning?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Jag älskar när du är som mest aktiv under Silly! Alltid roande läsning, sedan att folk kallar dig troll är ju bedrövligt, var det inte du som avslöjade Borges? Jag vet att du brukar följa finsk fotboll, har du sett backen Ojala som Häcken är ute efter?
Citera
2017-02-10, 15:59
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Men snälla nån, du sa att det skulle levereras en dundervärvning och att den skulle presenteras igår (torsdag). Du vägrade så klart att nämna någonting om spelaren i fråga, utan bara att han skulle presenteras och då jävlar, då skulle vi få se... Jag, och många fler, synade det och förutspådde den klassiska "imorgon eller nästa vecka".

Därefter kommer du med ett lite mer detaljerat inlägg. En smula för sent dock, eftersom i alla fall Accam nämnts på andra sidor och på sociala medier.

Trots att du varken hade rätt eller var först sitter du fortfarande och hävdar att du minsann visste det före alla andra, och egentligen skrev det på Flashback först av alla. Du är som ett barn: "Jag tänkte det först".
Inte alls, Ville91 kan bekräfta att det gällde Accam om ni frågar honom.

Hade mina antagonister inte varit fullt så rabiata och skickat mig ett PM så hade även de vetat.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-02-10, 16:02
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag älskar när du är som mest aktiv under Silly! Alltid roande läsning, sedan att folk kallar dig troll är ju bedrövligt, var det inte du som avslöjade Borges? Jag vet att du brukar följa finsk fotboll, har du sett backen Ojala som Häcken är ute efter?
Tack.

Ojala är en mycket duktig back.

Nu kan jag inte svara mer i tråden på ett par timmar då jag ska porrsurfa lite grann.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-02-10, 17:02
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Er försvarslinje räddas inte av Kim och ev Kujo?

Således handbollssiffror att vänta för DIF!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in