Citat:
Ursprungligen postat av
Fizzlor
Beror väl främst på att dagens journalistkår är oinsatta nollor som har sitt ego som första, andra och tredje prio. Trump har skrivit flera böcker där han i detalj går igenom sina strategier och hur han tänker - ändå fumlar journalisterna i blindo och får byxorna neddragna stup i kvarten
Men visst fan är de kul att se dem underskatta honom gång, på gång, på gång, på gång och städigt bli totalt förnedrade.
Han lyckades förfan bli PRESIDENT trots förmodligen världshistoriens största motkampanj - och de maler fortfarande på om att han är "en gapig idiot"...

Han lyckades bli president genom att fuska i tre delstater. Han fick 2 miljoner mindre röster men behövde tre delstater och jag är övertygad om att de valdes ut för att de hade data-röstningapparater som går att manipulera. Putin har ett finger med i spelet.
Jag har följt valet noga och såg hur aktiv den vita-matkrörelsen var på Twitter.
Så fort Hillary skrev nåt så 0.02 sekunder senare var det 15 negativa kommentarer från Vit-makt-rörelsens trollfabrik från st. Petersburg.
Likadant när Trump la ut.
Nu när Trump är president har alla de kontona försvunnit. Många av trollkontona har slutat skriva helt.
Allt är en väl iscensatt propaganda kampanj, väl utförd. Folk går att lura.
Idag följer jag trådar med Trumpanhängare som ångrat sig.
De växer dag för dag. Eftersom är man inte trovärdig så genomskådas det förr eller senare.
Han kan nog hålla på ett tag, men inte hur länge som helst.
Kampen mot media kommer han förlora förr eller senare. Eftersom det är fel land.
Putin kan göra det eftersom han kontrollerar nästan allt. de kommersiella kanalerna har inte så stor makt och han dessutom äger två av de största.
Det gör inte Trump. Media kommer att mala ner honom som den lus han är.
Du tror att han fick media att skriva om muslimska terrordåd. De visar tvärtom upp hur patetsikt hysteriska Trump-gang är när de fabricerar händelser som inte skett.
Gång på gång visar de upp hans lögner. De kommer gynna hans sekt, men de som röstade på honom av andra orsaker än rasism, de som trodde han skulle "Swamp" ser att han ljög.
De som trodde han skulle gynna amerikanska fattiga ser att han ljög.
De som röstade för att han skulle gynna amerikanska intressen ser att strategin att håna andra länders presidenter kanske fungerar i businessvärlden men inom politiken är det annorlunda.
Han har kommit upp en liga. Där han är som en femåring.
Jag tror han förr eller senare kommer falla och då kommer republikanerna äta upp sig själva.