2017-02-07, 02:38
Medlem
Mohaves avatar
Jag blev förvånad över att Clara Henry inte drog ett enda mens-skämt. Hon har ju gjort karriär på YouTube och genom att skriva en bok om detta kvinnofenomen. http://www.gp.se/n%C3%B6je/clara-henry-ja-jag-har-mens-hurs%C3%A5-1.144421
Senast redigerad av Mohave 2017-02-07 kl. 02:40.
Citera
2017-02-08, 00:11
Medlem
Gillar faktiskt programledarna
Citera
2017-02-08, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Jag vet vad du menar. Den är med på fifa 98 också bland låtar som Right about now.

Grejen är att trumkompet som han använder är så jävla basic och standard Drum 'n' bas att man fan vill kräkas. Ta vilket hemmakeyboar som helst och tryck på default preset ungefär. Tyckte det var otroligt trist att förstöra låten på det sättet.

Nano har en sorts mörk framtoning som ska föra tankarna mot Gnarls Barkley eller en maskulin version av Adele.

Tycker att det var OK men knappast någonting jag skulle vilja höra igen.

Jag har sökt efter vilken låt det är som Nanos bidrag påminner om, men utan lycka än så länge. Möjligt att den bara låter som en generisk Fifa-låt och ingen specifik.
Citera
2017-02-08, 18:04
Medlem
persona.von.gratas avatar
Lisa Ajax låt ”I don't give a (fuck)” är artistens bidrag till Melodifestivalen, men skulle hon vinna kommer hon inte kunna framföra den under Eurovision song contest, skriver AB. Den är för grov.

Kan hon inte bara döpa om den till ”I don't give a duck”?
Citera
2017-02-08, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Lisa Ajax låt ”I don't give a (fuck)” är artistens bidrag till Melodifestivalen, men skulle hon vinna kommer hon inte kunna framföra den under Eurovision song contest, skriver AB. Den är för grov.

Kan hon inte bara döpa om den till ”I don't give a duck”?

Man far inte saga fuck i latarna men det ar okej for programledarna att saga mello-fucking-difestivalen?
Citera
2017-02-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Man far inte saga fuck i latarna men det ar okej for programledarna att saga mello-fucking-difestivalen?

Man får säga "Fuck" i Melodifestivalen. Skule hon dock vinna och gå vidare till Eurovision så får hon inte sjunga "fuck".
Citera
2017-02-09, 03:39
Medlem
Blev fett besviken efter en lyssning på Dismissed som ska tävla i nästa program efter att jag hade hört dem beskrivas som nya The Ark.
Nej, man blir inte en bra glamrocks-stjärna bara för man tar på sig klänning och läppstift, krävs bra mycket mer än så.
Men vi får väl se hur deras tävlingsbidrag låter.
Citera
2017-02-09, 18:49
Medlem
Badios avatar
Snabblyssning avklarad.
Förstår inte hur Ingrosso kan vara favorit. Intetsägande låt.
Tyckte inte jag hörde något Fuck i Ajax låt. Kan vara att svt censurerat eller jag har dålig hörsel. Helt okej ballad ändå och går till final eller andra chansen.
Mariette lär gå vidare. Den enda som lät som klar finallåt.
Pontare rankas sist, låter som vanligt när han är med. Refrängen ska vara svag och på minuten man fick höra kom den inte igång.
Fjollorna Dissmissed, tja inget dunderlåt ala ARK, men lär bli andra chansen.
Övriga två var dåliga. Afrogung & Hiphop
Citera
2017-02-09, 18:53
Bannlyst
Vad skulle hända om Sverige inte skulle ge så mycket bidrag till EBU? Skulle melodifestivalen gå under då?

Bara en fråga?
Citera
2017-02-09, 19:54
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Snabblyssning avklarad.
Förstår inte hur Ingrosso kan vara favorit. Intetsägande låt.
Tyckte inte jag hörde något Fuck i Ajax låt. Kan vara att svt censurerat eller jag har dålig hörsel. Helt okej ballad ändå och går till final eller andra chansen.
Mariette lär gå vidare. Den enda som lät som klar finallåt.
Pontare rankas sist, låter som vanligt när han är med. Refrängen ska vara svag och på minuten man fick höra kom den inte igång.
Fjollorna Dissmissed, tja inget dunderlåt ala ARK, men lär bli andra chansen.
Citat:
Övriga två var dåliga. Afrogung & Hiphop
Särskolegrammatiken gör intog i Melodifestivalen! Hophopparens låttitel: "Vart har du vart" Mellotwitter kommer gå bananas på lördag.
Citera
2017-02-09, 20:01
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Särskolegrammatiken gör intog i Melodifestivalen! Hophopparens låttitel: "Vart har du vart" Mellotwitter kommer gå bananas på lördag.
Jaså hette den det. Konstigt ingen rättat det.
Citera
2017-02-09, 23:08
Medlem
Efter veckans snabblyssning; förbannat dåliga låtar!
Hade höga förhoppningar på Ajax, Ingrosso och Mariette; men inte ens de levererar något vettigt.
Nej, i veckans startfält hittar vi inte årets vinnare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in