Citat:
Ursprungligen postat av
Raventon
Ja, den allvetande 8711 ser och vet allt. Alla OU som visar att SD står still är självklart oseriösa. Alla OU som gynnar SD är självklart toppen! Psst, sitter foliehatten så hårt fortfarande?
Du är ju för fan en vandrande parodi. Dag in och dag ut sitter du här och propagerar och så fort någon säger emot dig så poppar varenda kärl i din skalle. I din värld så blir allt guld och gröna ängar om SD får någon makt.
PS. Inför valet 2014 så tippade jag att SD skulle få mellan 12-13%. Tydligen är jag inte helt kass på när det gäller detta.
Gå och lägg dig nu, din pappskalle. Sluta böla så fort någon säger emot dig.
Det är väl du som bölar din lilla sosse på nedgång

Lägg dig själv, ditt parti saknar ju framtid. Jag är nog inte här mer än vad du själv är. Du stör dig dock för att du förlorar debatten och ditt parti tynar bort med tiden till förmån för mitt parti. Du tror ju allt är guld och gröna skogar med sossarna, du vet ditt parti som föreslagit Adolf Hitler som Nobels Fredspristagare

Go historia ni har.
Jag har följt mätningar sedan SD låg på 0% och hade exempelvis 0,8% i stöd i opinionsmätningar jag minns. Redan då var jag med. Jag har sett den mycket stora MEDVETNA underskattningen av Sverigedemokraterna val efter val, som på valnatten när ett institut sa 8,1% för Sverigedemokraterna och det blev 12,9%. Jag baserar ju detta på analyser som stämt massor av gånger tidigare, det är inget jag tror utan jag vet att dessa institut kraftigt underskattar Sverigedemokraterna. Att du inte vet det säger ju mer om din insyn i det här med opinionsmätningar.
Samma sak gäller idag som alla tidigare val. 17,5% hos ett sånt institut är minst 23% i verkligheten. Oddssättarna och utländska institut säger samma sak. SD får över 24,5% i valet 2018.
Du kan bli rik om du sätter allt på under

Men det vågar du såklart inte.