Citat:
Ursprungligen postat av
Raventon
Foliehatten sitter bra märker jag
Så klart att allt som visar att SD står still mer eller mindre är bluff och båg!
Skrattade högt idag åt OU som släpptes. Det ser allt mörkare ut för SD att få lite makt 2018

SD har enligt alla seriösa mätningar, dom utländska utan intresse av media i Sverige, plus oddssättarna störst chans på att få mer än 24,5%. Skratta på du, det kommer fastna i halsen på valnatten!

Ser fram emot det. Förstår att du inte gör det.
Du är djupt okunnig om du inte känner till att samtliga av dessa övriga institut kraftigt underskattar SD. På valnatten senast sa ett av dom 8,1%, det blev 12,9%. Skrattade du då också?

Jag med. SD har som jag sa 23-25% IDAG och har därmed god chans på 25%+ i valet 2018.
Du är ju en del av den här korrupta mediapropaganden, du står ju på deras sida och hoppas som dom att det ska vara på det viset och att det ska påverka folk. Men det gör det inte, folk är ÖVERJÄVLIGT trötta på massinvandringen och dess enorma vidriga konsekvenser.
Här handlade det inte bara om SD heller, utan agendan i media gäller nu minst tre partier. SD, m och c på olika sätt för att demoralisera och bedriva agenda i politiken. Men det har du såklart missat också. Du vet ju ingenting och kan ingenting.
Till skillnad från dig har jag följt dessa mätningar senaste snart 10 åren och nära noterat vad som stämmer och inte stämmer. Därtill är jag på flera sätt intresserad av och kunnig angående statistik i olika former. Så jag har naturligtvis analyserat det här många gånger och vet hur det fungerar och ligger till.