2017-02-08, 11:16
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Går väl ändå inte att jämföra med något som är tilltvingat.
Ponnera att jag jobbar på dagis.
En unge blir förälskad i mig och jag knullar
Henne. Är det ok för dig?
Citera
2017-02-08, 11:17
Medlem
sleevs avatar
Citat:
På vilket sätt var denne i beroendeställning? Efter vad jag förstått var han inte inneboende hos kvinnan.
Enligt Media så var han det,

Citat:
En svensk kvinna som tagit emot ensamkommande i sitt hem åtalas nu för våldtäkt mot barn efter att ha haft sex med en pojke som påstår sig vara 14 år. Men kvinnan försvarar sig med att det misstänkta offret egentligen var äldre, skriver Sveriges Radio.

http://www.friatider.se/kvinna-hade-sex-med-flyktingbarn-talas-f-r-v-ldt-kt
Citera
2017-02-08, 11:17
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
På vilket sätt var denne i beroendeställning? Efter vad jag förstått var han inte inneboende hos kvinnan.

Med tanke på hur mycket du försvarar pedofilen så kanske du också håller på och äcklar dig med minderåriga sandapor och ser det som något helt naturligt? Skärp dig!

Självfallet är en tonåring som kommit till ett nytt land i beroendeställning gentemot en äldre kvinna som ska verka som hans trygga hamn i sitt nya hemland. Kvinnor är ondskefulla ting och det får man dagligen bevis på.
Citera
2017-02-08, 11:20
Medlem
Lost-Souls avatar
Asylmadrassen säger sig ha ett varierat arbete. Jo tack, hon verkar hinna med både det ena och det andra.

http://nwt.se/kristinehamn/2015/11/20/ett-varierande-arbete
Citera
2017-02-08, 11:27
Medlem
Pre 1914s avatar
Säker åder på offret borde polisen få fram om de behagar kontakta polisen i syrien.
Citera
2017-02-08, 11:27
Medlem
Citat:
Hon trodde att han var betydligt äldre enligt egen utsago.

Det blir lite komplicerat ifall den kronologiska åldern inte överensstämmer med den biologiska åldern.
Citera
2017-02-08, 11:28
Medlem
stopthekillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Killen var inte i inneboende hos kvinnan och jag ser inget om någon beroendeställning så olagligheten hänger enbart på hans ålder. Ni som alltid (ofta med all rätt) hävdar att flyktingar är äldre än de utger sig för att vara, är det inte lite konstigt att det plötsligt passar att tro på hans låga angivna ålder?

Om han som så många andra har ljugit för Migrationsverket och var äldre än 15 då det knullades så är ju inte kvinnan pedofil. Vem fan vet, han kanske är 18 eller ännu äldre.

Ska ni vara någorlunda konsekventa så knip igen med pedofilsnacket tills vi har en äkta ålder på killen, får vi ingen säker åldersangivelse så är det väl ärligast att göra det vanliga antagandet.

Om han hade åldern inne finns inget olagligt men däremot en moralisk betänklighet om hon visste att han ljugit om sin ålder men inte anmälde detta.
Va? Ingen här tror att han är 14 år. Vi vet alla mycket väl att han är långt över 14 år, precis som vi har sagt i år. Vad har vi då fått tillbaka? Vi har blivit hånade, attackerade och bespottade av batikhäxor som denna som nu blivit åtalad. Folk som henne har sett till att de kan ljuga om sin ålder som vi så länge påpekat är felaktig, om de nu så gärna vill låta dem ljuga om sin ålder så får de fan i mig ta konsekvenserna när de börjar blåsa motvind. Man kan inte ändra sig lite efter vad som bäst. DE påstår att de är "baaarn", håll då fast i åsikten, eller erkänner dessa batikhäxor att de inte var barn, och vi inte var hemskaa rasister? Vi vill helt enkelt att dessa som attackerat oss får ta konsekvenserna för det.
Citera
2017-02-08, 11:32
Medlem
irishrages avatar
Hon kommer åka dit så det skriker om det.
Står det i papperna att han är 14 så är det det som
Gäller. På vilket sätt är GM någon åldersexpert
Eller gissar hon?
Citera
2017-02-08, 11:35
Medlem
Lost-Souls avatar
Hur uppdagades detta? Var det muslimen som helt sonika tog och anmälde sin förövare eller pratade den barnälskande kvinnan vitt och brett om sina eskapader i sänghalmen så att någon utomstående anmält brottet?
Citera
2017-02-08, 11:37
Medlem
Men hur dum får man bli. Även om hon vet att han i själva verket är över 15, så var han alltså enligt lagen under 15 när de hade sex. Då får hon väl för sjutton bita ihop och behålla byxorna på, hur sugen hon än är. Hon fattar väl att "officiellt 14 år gammal" = off limits oavsett! Lag är lag!
Citera
2017-02-08, 11:40
Medlem
ShadowStepzs avatar
Alltså, alla ni som skriver att hon är pedofil, hur tänker ni? En pedofil tänder huvudsakligen på pre-pubertala barn, alltså de som inte kommit in i puberteten. Hur många 14-åringar har inte kommit in i puberteten? Hebefil är kärringen, om hans ålder nu stämmer. Och "pedofili" är ingenting man kan åtalas för ens.

Nej, jag försvarar inte henne, och nej jag är verkligen inte pedofil/hebefil själv. Ville bara reda ut något ni själva borde ha lärt er vid det här laget...
Citera
2017-02-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Hon kommer åka dit så det skriker om det.
Står det i papperna att han är 14 så är det det som
Gäller. På vilket sätt är GM någon åldersexpert
Eller gissar hon?

Det är inte omöjligt att den ensamkommande har två olika åldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in