Citat:
Denna tjej har kanske ingen pappa. Jag är förvirrad över detta, att han lyckade våldta henne när hon SOV!
Hon borde ju veta att det finns stor risk att hon blir våldtagen i bostad med
män.... Märkligt!
Han våldtog henne för att han är jätte ful och klen ut... Har sett hans bild.
Vill han vara i Sverige och vill inte anpassa i vår samhället då är det det många
invandrar att förändra samhället och hela Sverige i framtid. AMEN!
Tips till alla tjejer med låg IQ se till att män ska ut från bostad eller gå hem till egen bostad
så inga män finns!
Märkligt att hon känner inte till faran att bli våldtar av män som finns kvar i bostaden.
Min bror som har döttrar. Han lärde dom redan när de var barn och hade varit tonår
att man ska aldrig sova över män eller låta män vara i bostaden.
Hans döttrar klarade sig fram till 21 år idag och inget hade blivit våldtar av män.
Döttrar ringer alltid sin pappa om vars dom är och vill bli hämtad!!
Hon borde ju veta att det finns stor risk att hon blir våldtagen i bostad med
män.... Märkligt!
Han våldtog henne för att han är jätte ful och klen ut... Har sett hans bild.
Vill han vara i Sverige och vill inte anpassa i vår samhället då är det det många
invandrar att förändra samhället och hela Sverige i framtid. AMEN!
Tips till alla tjejer med låg IQ se till att män ska ut från bostad eller gå hem till egen bostad
så inga män finns!
Märkligt att hon känner inte till faran att bli våldtar av män som finns kvar i bostaden.
Min bror som har döttrar. Han lärde dom redan när de var barn och hade varit tonår
att man ska aldrig sova över män eller låta män vara i bostaden.
Hans döttrar klarade sig fram till 21 år idag och inget hade blivit våldtar av män.
Döttrar ringer alltid sin pappa om vars dom är och vill bli hämtad!!
Citat:
Hoppas någon anmält det olaga hotet. Att fråga någon om en sexbrottsling har släppts lös i samhället är inte olagligt, så hans anmälan är bara trams. Våldsamma hot däremot.
Ursprungligen postat av Trutellah
Om du syftar på inlägget han skrev på Facebook så är det till en tjej han skrev detta (min tjejkompis). Hon hade skrivit till en av de som kände Laoko om han hade kommit ut från fängelset då hennes syster brukar vara i Skara och då ville hon inte att hon skulle vara ute på fester där han kan tänkas vara eller i alla fall varna henne för honom och hur han ser ut. Så skrev Laoko det där inlägget. När hon sen skulle svara honom så hade hon blockat honom. Negern Jaffar Qalif skriver för någon vecka sen också till henne och hotar att döda henne och hennes pojkvän samt "knulla sönder din mamma". Men oavsett vilket: Menar du att det är OK för någon att kalla svenska tjejer för horor och att vi är grisar, oavsett hur provocerad han än var? Du rättfärdigar hans beteende. Du är lika stort svin som han.
Vem vet, vi kanske gentav är genetiskt sämre pg.a. att vi inte lät de begåvade föröka sig?