2017-02-05, 11:00
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -.-zZZZ
Jag är förvirrad över detta, att han lyckade våldta henne när hon SOV!
Hon borde ju veta att det finns stor risk att hon blir våldtagen i bostad med
män.... Märkligt!
Han våldtog henne för att han är jätte ful och klen ut... Har sett hans bild.
Vill han vara i Sverige och vill inte anpassa i vår samhället då är det det många
invandrar att förändra samhället och hela Sverige i framtid. AMEN!

Tips till alla tjejer med låg IQ se till att män ska ut från bostad eller gå hem till egen bostad
så inga män finns!

Märkligt att hon känner inte till faran att bli våldtar av män som finns kvar i bostaden.

Min bror som har döttrar. Han lärde dom redan när de var barn och hade varit tonår
att man ska aldrig sova över män eller låta män vara i bostaden.
Hans döttrar klarade sig fram till 21 år idag och inget hade blivit våldtar av män.
Döttrar ringer alltid sin pappa om vars dom är och vill bli hämtad!!
Denna tjej har kanske ingen pappa.

Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah
Om du syftar på inlägget han skrev på Facebook så är det till en tjej han skrev detta (min tjejkompis). Hon hade skrivit till en av de som kände Laoko om han hade kommit ut från fängelset då hennes syster brukar vara i Skara och då ville hon inte att hon skulle vara ute på fester där han kan tänkas vara eller i alla fall varna henne för honom och hur han ser ut. Så skrev Laoko det där inlägget. När hon sen skulle svara honom så hade hon blockat honom. Negern Jaffar Qalif skriver för någon vecka sen också till henne och hotar att döda henne och hennes pojkvän samt "knulla sönder din mamma". Men oavsett vilket: Menar du att det är OK för någon att kalla svenska tjejer för horor och att vi är grisar, oavsett hur provocerad han än var? Du rättfärdigar hans beteende. Du är lika stort svin som han.
Hoppas någon anmält det olaga hotet. Att fråga någon om en sexbrottsling har släppts lös i samhället är inte olagligt, så hans anmälan är bara trams. Våldsamma hot däremot.
Citera
2017-02-05, 12:10
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagentaestamuyloca

Personligen hoppas jag att nästa nyhet blir "Irakie som våldtog svensk tjej blev misshandlad av ett gäng andra irakier". Jag förstår att vi invandrare har ett ansvar att visa andra personer att vi inte är det som media visar upp.

Ja tack, det vill jag se.

Fast du har fel angående vad media visar upp, finns ingen grupp som särbehandlas så mycket av media som invandrare.

Gällande din önskan om att vi skall tycka att inte alla invandrare är dåliga så spelar det tyvärr ingen roll.
Då majoriteten beter sig som skit så vill jag inte ha hit någon av er. Går gärna miste om ett par trevliga personer om jag slipper idioter som tråden handlar om.
Citera
2017-02-06, 17:06
Medlem
[quote=Finisterre|59817843]Denna tjej har kanske ingen pappa.

Mamma? Morföräldrar "Moffa" eller Mammas syskon osv....
Citera
2017-02-06, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lagentaestamuyloca
Herregud asså shit vad jag skämms. Så jävla jobbigt att jag som har kämpat för att ge folk ett bra intryck ska få allt jobb kastat i papperskorgen när det kommer en sån här person som ska leva upp till alla förväntningar rasister har om invandrare. Jag är själv irakie och när jag pratar med svenskar som inte direkt gillar invandrare är mitt mål, att när de pratar med nästa rasist så ska dom kunna säga "inte alla invandrare är dåliga människor".

Personligen hoppas jag att nästa nyhet blir "Irakie som våldtog svensk tjej blev misshandlad av ett gäng andra irakier". Jag förstår att vi invandrare har ett ansvar att visa andra personer att vi inte är det som media visar upp.

Jag vet då fan asså, jag tror att vi alla måste börja skita i våra kollektiv hit och dit...

Ena stunden händer saker som detta och människor som du får skuldkänslor medans rövhålen som gör det har bara kul, sedan går en idiot från SMR ut och hämnas på någon och då skäms alla på andra sidan...sen gungar det tillbaka...

Man styr bara så mycket som sig själv,if its not you, then its not everyone.
Citera
2017-02-06, 18:45
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Vad då "genuina MENA kulturen"? Allt kommer utifrån och ett lands kultur är föränderlig, du skrev ju i en annan tråd att inget är genuint svenskt, detta borde även då gälla MENA.
Dessutom så är ni inte rent genetiskt bättre på musik eller poesi, fast du kanske är en rasist som anser att så är fallet?

Är lite osäker på vilket inlägg du refererar till, men ja, jag är väl medveten om att kulturer utvecklas sida vid sida och att ta anspråk på en kulturell yttring är rent befängt. Det jag menar med MENA kulturen och poesin är att poesin i MENA har alltid haft en särställning i dessa länder, långt innan Islam och araberna spred sig.
Du får gärna belysa mig, men hittills har jag inte funnit någon annan kultur där hela krig blivit utkämpade pg.a. en smädedikt.
Dessutom hjälpte araberna till väldigt mycket genom att låta arabiska vara lingua franca och på så sätt ena den kulturella utvecklingen och vetenskapen i det området, på den tiden.

Att en viss typ av människor skulle utvecklats sekel efter sekel i en darwinistisk karaktär skulle vara ganska ironisk, då de allra bästa poeterna var de som blev mördade Vem vet, vi kanske gentav är genetiskt sämre pg.a. att vi inte lät de begåvade föröka sig?
Citera
2017-02-06, 19:19
Medlem
Nvm.

Orkar knappt frammana en gäspning när en tjej frivilligt umgås med turkar och råkar ut för sådant här. Vet inte vem av dem jag ogillar mest.
Senast redigerad av Sultan 2017-02-06 kl. 19:22.
Citera
2017-02-07, 02:16
Medlem
Ännu en som våldtar! Och vad gör folk? Ingen bryr sig. Folk umgås fortfarande med honom som om ingenting har hänt.
Citera
2017-02-07, 04:09
Medlem
Goggandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Sjoberg
Ännu en som våldtar! Och vad gör folk? Ingen bryr sig. Folk umgås fortfarande med honom som om ingenting har hänt.
Nej, det gör de inte. Sluta vara så uppgivna. Även Sverige har måttet fullt.
Citera
2017-02-07, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah
Laoko Ali (alias Lawko Khaffaf) i Skara våldtar en tjej på en fest i Göteborg. I förhör säger han att hon skojade när hon sa att hon inte ville ha sex med honom. Hon skojade även när hon somnade och han våldtog henne.

Han tycker dock att det är vi svenskar som felar och att "vi har ingen gud" samt att hon blev våldtagen för att "hon är en hora".

Srceenshot på FB meddelandet där han säger att svenskar har ingen gud och att flcikan är en hora: http://imgur.com/IxHOk4X

Facebook profil: https://www.facebook.com/tamer.khafaf?fref=ts

Dom: B6882-15.PDF

Så nu våldtar dem våra tjejer och skyller på dem? Man kan se på hans FB att han har bild på moské och grejer. Ungefär som att det är hans "frälsning" eller räddning efter han skändat vårt land?!

Det där borde ju falla inom ramen för HMF. Eller ja, om vi inte levt i Sverige det vill säga.
Citera
2017-02-07, 11:21
Medlem
JDAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sultan
Nvm.

Orkar knappt frammana en gäspning när en tjej frivilligt umgås med turkar och råkar ut för sådant här. Vet inte vem av dem jag ogillar mest.

Håller med men Kurden skriver personligt nedvärderande om svenskar, tror Kurden är en fullständig rasist med svartmuskig kvinnosyn.
Citera
2017-02-07, 16:42
Medlem
Komiken är ju att han våldtar och begår ett av de grövsta brotten man kan begå (i alla länder), men tycker att svenskar saknar en gud. Vad gör han, om inte saknar en gud när han våldtar oskyldiga?
Citera
2017-02-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Håll i hästarna.
För det första så finns det inga tydliga bevis på att han är irakie då hans födelseort är Turkiet, i en kurdisk provins.

För det andra så är var man ansvarig för sina egna handlingar. Vi kan prata kultur hur mycket som helst, men det är inte accepterat någonstans att våldta, varken i vårat hemland eller här i Sverige. Därmed så är det naturligt att tillskriva en främmande grupp vissa attribut, speciellt då dåliga kvalitéer oftast är de som sticker ut. Men att imponera på människor genom att agera onkel tom och minsann visa att vi kan vara civiliserade är att spela dem i händerna. Under 50 talet i Irak så var ju circassierna i ungefär samma sits som irakier i Sverige är nu.

Så som Irak är nu är ett tydligt exempel på vad som händer om giriga/korrupta politiker, både inhemska och från annat håll, styr ett land som redan är i fördärvet. Självklart sprider sig denna misstro mot allt och alla, tom. ”Svennar”, i den civila befolkningen. Det är en ond cirkel. Är man dum nog att falla in i den så är det synd att evolutionsteorin inte tycks gälla i Sverige. For better and worse.

Jag menar inte att du ska apa ut som gemene Husby/Rosengårdstönt, för något jag kan tycka är synd är att dessa inte lyfter fram den genuina MENA kulturen. Poesin, musiken och filosofin är grenar där araberna historiskt sätt varit kulturellt säregna; men istället importerar de en bilbrandskultur med arabanchiya fasoner och blir höjda till skyarna av svensk media.
Du är säkert medveten om vad de skulle göra med någon som rappar om gatuvåld, droger och bitchez i Bagdad?
Var man har sin nation, och var nation har sitt land. Du behöver inte imponera på någon, för jag är säker på att de flesta svenskar är ett folk som nått insikten att det är handlingarna som ger människan kvalité, inte dess ursprung. Självklart finns det idioter överallt.
De som väljer att döma dig pga. dina landsmäns handlingar är inte värda mödan, lika lite här som där.

Jag förstår vad du menar men problemet är konsekvenserna för alla andra när någon beter sig som en idiot. Tänk att nu kan jag inte åka till USA på grund av intrycket människor har av araber, SD växer stort i sverige, klubbarna vill ha araber mindre och mindre varje dag på grund av nån tidigare arab som inte vet hur man uppför sig osv osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in