2017-02-03, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArabiskaPrinsen
Och får vi se vad personen skrev till honom för att få ett sånt argt svar? Nej, det tror jag inte vi får se... Det var förmodligen precis lika illa men inte postas eller delas det. Det är bara det arga svar ni får som ni delar för det gynnar erat politiska agenda.

Fegt.

Argt svar? Det var svaret från en pajas som spelar tuff. Vadfan har du för snabba glasögon egentligen? Eller ja, man kan inte skylla på snabba glasögon. Självklart är det hjärnan som är felmonterad.

Ta din agenda och kör upp den..
Citera
2017-02-03, 22:07
Medlem
BizarreReverends avatar
Så ifall Kurden t.ex bjuder upp henne på dans,och hon nekar. Så sliter han henne till dansgolvet för att tjejen "bara" skojar...köper inte deras bortförklaringar, och,"lura dej dumma Svenne" attityd.

Utvisning för dom,som inte vill anpassa sig. Jag som invandrare,har klarat det. Inget unikt med det,men så är det bara.
Citera
2017-02-03, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Så ifall Kurden t.ex bjuder upp henne på dans,och hon nekar. Så sliter han henne till dansgolvet för att tjejen "bara" skojar...köper inte deras bortförklaringar, och,"lura dej dumma Svenne" attityd.

Utvisning för dom,som inte vill anpassa sig. Jag som invandrare,har klarat det. Inget unikt med det,men så är det bara.

Först slår han henne i huvvet med flaskan sen drar han mede henne till dansgolvet.

Det är ett vidrigt brott kurden begick men det kanske har med kultur att göra så mot "utlänningar"?
Citera
2017-02-04, 00:39
Medlem
Typiskt kurder! De tror som vanligt att man kan göra som man vill.
"trodde hon skoja när hon sa nej" Utvisa fanskapet och alla hans 100-500 släktingar samtidigt.
Citera
2017-02-04, 01:51
Medlem
Detta är vad jag har fått till mig:

Blatten har alltid varit tystlåten och oerhört dåligt självförtroende. Han fick några kompisar i Skara men dessa slutade umgås med honom efter att han tabbat sig och gjort en massa dumt / snackat skit om de. De killarna han umgicks med i början var såna killar som tog hand om varandra och som arbetade och levde ett bra liv i Sverige. Han började sedan umgås med bland annat turken Farid som äger Salong de Paris (där flera brott begåtts). Farid är själv kriminell och umgås med zigenarfolk och knarkar och är som majoriteten av svartskallarna. Laoko börjar umgås med Farid och Farid börjar utnyttja Laoko då Laoko gick att styra som en marjonette på grund av sin låga självkänsla.

I och med den nya kontakten började Laoko tro att han kan berika Sverige med sin skönhet. Han träffade på wannabe highlife negern Jaffar som även han är kriminell och har våldtagit en tjej men där ärendet las ner. Och så på den vägen var det. Laoko började festa allt mer och ville så gärna ligga men då han gjorde allt för att försöka sig på tjejer så vägrade dem. När han väl fick chansen i Göteborg att komma på fest så våldtog han tjejen. Nu går det rykten om att han våldtagit en till.

Detta är vad vi har importerat. Ironin i det hela är att Laoko har en syster, Lav*. Hon fick inte komma ut eller röra sig från huset. Hon fick inte ha mobiltelefon eller ens Facebook. Detta kontrolleras hårt av brodern Laoko. Sen går han själv runt och våldtar. Han vet väl vad hans landsmän är kapabla till!

* = A.
Citera
2017-02-04, 02:38
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedyman
Först slår han henne i huvvet med flaskan sen drar han mede henne till dansgolvet.

Det är ett vidrigt brott kurden begick men det kanske har med kultur att göra så mot "utlänningar"?

I sådan här fall,om Kurden bor i Sverige och givetvis förstår dess lagar och normer. Då ska man helt enkelt veta att kvinnor har ett val.

Hade vi vänt situationen,att en Kurdisk tjej hamnat på fest(utan sina bryschor)med enbart Svenska män. Så hade hon stuckit långt innan dessa hamnat i berusat våldtäks tillstånd...dock har jag känslan att risken är minimal. Givetvis kulturkrockar det 😏
Citera
2017-02-04, 02:58
Medlem
Hur kunde det bli 115 tkr i detta fall i skadestånd? 100 tkr är för kränkningen och 15 tkr är för smärtan, schablonbelopp, men hade hon ont? Hon sov hela tiden och eftersom han höll på i ett flertal minuter så borde hon varit blöt. Hon vaknade först när han var färdig. Ont kan det ju inte gjort!
Citera
2017-02-04, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Jag menar inte att du ska apa ut som gemene Husby/Rosengårdstönt, för något jag kan tycka är synd är att dessa inte lyfter fram den genuina MENA kulturen.
Vad då "genuina MENA kulturen"? Allt kommer utifrån och ett lands kultur är föränderlig, du skrev ju i en annan tråd att inget är genuint svenskt, detta borde även då gälla MENA.
Dessutom så är ni inte rent genetiskt bättre på musik eller poesi, fast du kanske är en rasist som anser att så är fallet?
Citera
2017-02-04, 07:32
Medlem
Jag är förvirrad över detta, att han lyckade våldta henne när hon SOV!
Hon borde ju veta att det finns stor risk att hon blir våldtagen i bostad med
män.... Märkligt!
Han våldtog henne för att han är jätte ful och klen ut... Har sett hans bild.
Vill han vara i Sverige och vill inte anpassa i vår samhället då är det det många
invandrar att förändra samhället och hela Sverige i framtid. AMEN!

Tips till alla tjejer med låg IQ se till att män ska ut från bostad eller gå hem till egen bostad
så inga män finns!

Märkligt att hon känner inte till faran att bli våldtar av män som finns kvar i bostaden.

Min bror som har döttrar. Han lärde dom redan när de var barn och hade varit tonår
att man ska aldrig sova över män eller låta män vara i bostaden.
Hans döttrar klarade sig fram till 21 år idag och inget hade blivit våldtar av män.
Döttrar ringer alltid sin pappa om vars dom är och vill bli hämtad!!
Citera
2017-02-04, 07:36
Medlem
Plötsligt så förstår man varför turkarna behandlar kurderna som dem gör
Citera
2017-02-04, 08:33
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
I sådan här fall,om Kurden bor i Sverige och givetvis förstår dess lagar och normer. Då ska man helt enkelt veta att kvinnor har ett val.

Hade vi vänt situationen,att en Kurdisk tjej hamnat på fest(utan sina bryschor)med enbart Svenska män. Så hade hon stuckit långt innan dessa hamnat i berusat våldtäks tillstånd...dock har jag känslan att risken är minimal. Givetvis kulturkrockar det 😏

Ja, håller med om att risken är minimal att svenska män våldtar. En ensam kurdisk tjej på fest med svenska män skulle inte bli våldtagen.
Sedan så håller jag också med om att svenska tjejer borde tänka mer. Ett ex. är tjejen om den här tråden handlar om.

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Lil.a
Plötsligt så förstår man varför turkarna behandlar kurderna som dem gör

Exakt.
Citera
2017-02-04, 10:00
Medlem
Kobolds avatar
Jag förstår inte. Är dessa människors gud bara en ursäkt för att få bete sig illa mot sina medmänniskor? Hur kan man tro på en gud som ser en begå vidrigheter och tillåter det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in