r Andrea den snyggaste tjejen som ngonsin deltagit i Paradise Hotel?
Citat:
Ursprungligen postat av Tomat1tva
Ja.
Hon ser ut att ha kille som heter Linus Bergman med privat profil p instagram, undra om de r en snubbe som kommer in senare, r det de kanske man fr se lite action frn henne ocks
som vanligt r det sammhllets bottenskrap i ser i detta program. Killarnas stt att hantera "svrmdrarna" . Kan ju inte ta folk alls. Uppfr sig som muppar. Om 10 r har i princip alla, bde killar och tjejer, tre ungar med tre olika partners, r feta och fortfarande outbildade.
Haha ass stackars Solo-killen!
Man mrkte s tydligt hur full han var nr han p ngot stt frskte "vertala" polska bruden till att vlja han
Andra r sjukt snygg och verkar jvligt nere p jorden. Men rligt s tyckte jag alla tjejer sg jvligt bra ut. Frutom hon Amanda kanske. Christoffer (han som str med polska tjejen) verkar ju ocks ha en del innanfr pannbenet.
Senast redigerad av Morgonsolen200 2017-02-07 kl. 10:01.
Christoffer r helt normal och r ingen typisk PH deltagare alls. Jobbat med honom innan. Han r mogen och ingen WT , fuckboy eller partyprisse. Han r alldeles fr snll och godhjrtad fr att komma lngt i detta program. Han r ingen som vill ngon illa =)
Haha det hinner inte ens g en par timmar innan Haidar Juma visar sina arabiska gener. Svr svartsjuka redan efter en par timmar med utfrgning och dr han ven gr ett ckligt frsk att mer lr mindre pressa sin vackra partner till att gra ngot sexuellt med honom. Hon : "det spelar ingen roll vad jag sger du kommer nd inte lita p mig" . Han: "jo om du visar mig p ngot stt eller gr ngot som gr att jag kan lita p dig" med ett ckligt leende. Hur fan kunde hennes morsa vlja de cklet och hur kan han ens vara dr med det utseendet?
Sedan Jake Ahl HAHA, har nog aldrig sett ngon trkigare mnniska. Tar sig sjlv p alldeles fr stort allvar och tycker han r guds gva till mnskligheten och framfrallt damerna. Under hela programmet igr s pratade han endast om hur fantastisk han sjlv var. Pinsamt. Och vad var de fr autistiskt beteende han fick d de bad honom g ut i 10 minuter under frukosten hans tjej skulle ha med sin mamma?
Christoffer r helt normal och r ingen typisk PH deltagare alls. Jobbat med honom innan. Han r mogen och ingen WT , fuckboy eller partyprisse. Han r alldeles fr snll och godhjrtad fr att komma lngt i detta program. Han r ingen som vill ngon illa =)
Frutom att han sover naken med en mnniska han bara knt i ngra timmar d.
Tycker han pminner lite om Emanuel som vann 2010. Jag tror att han kan g lngt
Senast redigerad av -SchmergliN- 2017-02-07 kl. 16:50.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!