2017-02-07, 17:53
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Antar att han menar misshandeln av Eklund för inte mer än ett par veckor sen? Inte för flera år sedan...
Tar gärna en länk.
2017-02-07, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Kan vi hoppas på att det var kokande sockervatten han fick i ansiktet, i motsats till det lite mesigare bara vanligt kokande vatten?

Totalt OT, men likväl... Vad blir skillnaden? ("att man blir sötare" är inte ett acceptabelt svar)

OnT: well well... jag har svårt att pressa fram några tårar för Nerijus.
För övrigt har jag svårt att förstå varför han vill flyttas till Litauen. Det är ju inte direkt hotellstandard på fängelser där, om jag uttrycker mig milt.
2017-02-07, 18:09
Medlem
MrGoBigs avatar
Trevligt att se att "självsaneringen" fortfarande fungerar någorlunda väl innanför murarna...
2017-02-07, 18:37
Medlem
Redas avatar
Vilken glädjande nyhet! Är det detta som kallas "tjuvheder", att man på kåken inte tolererar vilka svin som helst?
Hoppas detta bara är början på en långdragen misshandel av aset!
2017-02-07, 18:42
Medlem
Klappars avatar
Även om jag inte tycker synd om honom så får man ha i tanken att han blev sannolikt misshandlad av en våldtäktsman eller annan sexbrottsling.
2017-02-07, 18:45
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Kan vi hoppas på att det var kokande sockervatten han fick i ansiktet, i motsats till det lite mesigare bara vanligt kokande vatten?

Jag såg någon dansk fängelsefilm där dom körde med en blandning av olja och socker tror jag som dom kokade upp och kastade i ansiktet på mindre populära interner.
Dom kallade det för "morgonkaffet".

Helt off topic
2017-02-07, 18:46
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Även om jag inte tycker synd om honom så får man ha i tanken att han blev sannolikt misshandlad av en brottsling.

Jo så är det nog.
2017-02-07, 19:01
Medlem
MrGoBigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag såg någon dansk fängelsefilm där dom körde med en blandning av olja och socker tror jag som dom kokade upp och kastade i ansiktet på mindre populära interner.
Dom kallade det för "morgonkaffet".

Helt off topic

He he...måste varit den här filmen?
https://filmitch.files.wordpress.com/2011/02/be3ad0eca64d762cd4bcc49bdd3bdd11.jpg
2017-02-07, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Ursäkta?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19888347.ab

Håll käften istället.

Hmm honom kanske man inte skulle offra porto och hyllningar 😁😅
2017-02-07, 19:18
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonora
Hmm honom kanske man inte skulle offra porto och hyllningar 😁😅
Den länken handlade alltså om vilka som hade misshandlat Anders Eklund. Vi vet inte vem det är som varit på NB än men sitter man på en sexbrottsavdelning så förtjänar man inte några brev.
2017-02-07, 19:30
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGoBig
He he...måste varit den här filmen?
https://filmitch.files.wordpress.com/2011/02/be3ad0eca64d762cd4bcc49bdd3bdd11.jpg

Precis. Förövrigt en riktigt bra film.
2017-02-07, 19:31
Medlem
vegeges avatar
Vad gör den där dåren kvar i Sverige? Vad har han för jävla kopplingar till Sverige? Han va väl bara en simpel gästarbetare?

Kanske blir tal om en flytt till Litauen senare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in