2017-02-07, 03:12
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
"jag söker mig en man som vet vad han vill med sitt liv .omtänksam och hjärtat på rätt ställe älskar du barn och djur är du redo för att bli fader för ett barn som inte är ditt ? Det är mycket du lär få ändra på om du ska leva med mig . Ja jag är krävande men det måste jag vara nu när jag ska bli mamma om några månader."

Fan vad sugen man blir.

Usch, jag blir illamående bara av att läsa texten.
Citera
2017-02-09, 00:26
Medlem
dovAkins avatar
Hur är Badoo nu förtiden? Har träffat en del brudar från tinder men aldrig prövat Badoo.
Citera
2017-02-09, 01:04
Medlem
Identifierad1s avatar
Tinder - Badoo - Match - Mötesplatsen - Happypancake testat några av dem utan större framgång.
Citera
2017-02-11, 20:55
Medlem
BaronEriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
"jag söker mig en man som vet vad han vill med sitt liv .omtänksam och hjärtat på rätt ställe älskar du barn och djur är du redo för att bli fader för ett barn som inte är ditt ? Det är mycket du lär få ändra på om du ska leva med mig . Ja jag är krävande men det måste jag vara nu när jag ska bli mamma om några månader."

Fan vad sugen man blir.

Låter som att någon är på jakt efter en sugardaddy
Citera
2017-02-14, 16:04
Medlem
tallskog4s avatar
En förbaskat bra funktion hade varit om tjejer kunde blocka sin mejl från killar som de inte har skrivit till redan.

Är ju många som är inne i en mejlväxling med någon som de finner är intressant och är pga. det helt stängda för att börja skriva med nya.

Känner inget behov att kunna skriva till tjejer om det är 0 % chans till ett svar.
Citera
2017-02-16, 01:03
Medlem
dstructs avatar
Läste den här: http://www.piruett.se/2012/12/12/natdejting-fick-mig-att-hata-mig-sjalv/
Skriven 2012 och håller med i mycket han säger, börjar spy på nätdejting. Känns som ett tv-spel..

Undra hur många som kommer till skott egentligen.. Ser snygga tjejer som verkar vara online hela dagarna, hittar de aldrig någon? Verkar vara omöjligt för båda parter att hitta någon som ser tillräckligt intressant ut för att bara gå ut och ta en öl eller fika. Känns som 5or raggar på 7or som i sin tur raggar på 8or som i sin tur raggar på 10or osv i en evighet..
Senast redigerad av dstruct 2017-02-16 kl. 01:13.
Citera
2017-02-18, 00:48
Medlem
Identifierad1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dstruct
Läste den här: http://www.piruett.se/2012/12/12/natdejting-fick-mig-att-hata-mig-sjalv/
Skriven 2012 och håller med i mycket han säger, börjar spy på nätdejting. Känns som ett tv-spel..

Undra hur många som kommer till skott egentligen.. Ser snygga tjejer som verkar vara online hela dagarna, hittar de aldrig någon? Verkar vara omöjligt för båda parter att hitta någon som ser tillräckligt intressant ut för att bara gå ut och ta en öl eller fika. Känns som 5or raggar på 7or som i sin tur raggar på 8or som i sin tur raggar på 10or osv i en evighet..

Det är en ond cirkel!
Citera
2017-02-19, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Usch, jag blir illamående bara av att läsa texten.

Det där var rätt light jämfört med vissa presentationer i tråden Dejtingsajter - presentationer ”from hell”
Citera
2017-02-23, 14:57
Medlem
christallqhulaaas avatar
har nu testat okcupid och happy pancake ett tag.

okcupid:90% scammers som raderas efter ett tag.en person försökte lura av mig 60kr på att regga mej på nån sajt,dom verkar gå långt för dessa korvören oxå,pinsamt av okcupid.

happy pancake:öken som en spökstad,inget mejlande alls.dessutom fullt med surfittor som skriver vad dom inte vill ha istället vad dom vill ha.
Citera
2017-02-24, 06:51
Medlem
Hej, jag registrerade mig på getnaughty för en tre dagars period. Men nu inser jag att det är fake och kommer dra en masa pengar från mig. Hur gör jag? Kan jag spärra mitt kort bara?
Någon annan som har samma erfarenhet som mig på samma sida?

Kan tänka mig att det kanske finns svar längre bak i tråden, men jag hoppas ni kan svara på det här'
Citera
2017-02-25, 13:25
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Det låter bra!
Om man vill skaffa familj med en kvinna med traditionella värderingar så är det ju en ukrainska alla dagar i veckan över en svenska som gäller. Tyvärr men så ser verkligheten ut. Men jag klagar verkligen inte.

Skulle vara kul att höra hur det går därnere!

//Siegestor

Det gick tyvärr inte vägen med hon jag var intresserad av i första hand, men två andra jag hade kontakt med sedan tidigare var intresserade av att träffas. Den ena kunde tyvärr inte eftersom hon inte bor i Kiev och jag hörde av mig för sent för att hon skulle kunna köpa en tågbiljett. Hon vill att jag ska höra av mig i tid om jag kommer till Ukraina igen, så kanske nästa gång. Ska träffa den andra om ca 4h och äta middag.

Känns inte värt att ha engångsligg nu när jag har en älskarinna på hemmaplan, så jag kommer inte att överväga sex om det inte går riktigt bra och jag kan se henne som en framtida fru. Annars är jag inte villig att riskera könssjukdomar för att det skulle kunna förstöra relationen med min älskarinna som jag är mycket nöjd med.
Citera
2017-02-26, 10:09
Medlem
Om ni vill undvika scam-sidor så följer en lång lista nedan, alla dessa sidor ägs av ett bolag kallat Dream Media 4U LTD baserat på Cypern som har "chattoperatörer", oftast killar, som pratar med kunder genom dem fejkade profiler som finns tillgängliga. Sprid gärna denna listan på andra ställen så att andra kan undvika huvudvärken med att bli lurade på pengar.

chattyfriends.com
webchatdate.com
unnamedchat.com
online-lovers.com
lovely-meetings.com
chatting4love.com
date-finder24.com
sms-chattanu.com
nordiclove4u.com
hookups-club.com
dreamlove4u.com
daily-hookup.com
sex-contacts24.com
vuxenchatt.com
fastwebchat.com
sms-flirting.com
nordicdate24.com
sweden-date.com
24adultchat.com
affair-chat.com
onlinekontakter.com
love-affair24.com
sexylove24.com
eroskontakter.com
xxxkontakter.com
persondate.com
flirtkontakter.com
kontaktweb.net
adult-kontakter.com
hotfriends.eu
scan-sexdate.com
vipkontakter.com
onlinetreff24.com
sexchat-dating.com
erotisk-chat.com
lovely-affair24.com
adult4udating.com
singeldate.net
vipadult-dating.com
onlinexxxdating.com
adultdating24.net
onlinedatechat.com
singledate24.com
euroadultflirt.com
vipnaughtydating.com
svenskgratischat.com
adultlivechat24.com
gratiskontakter.net
freelove24.com
gratisnordicdate.com
onlinewomenfinder.com
sms-kontakt24.com
mobil-chat.com
sex-kontaktit.com
sms-contacten.com
smstreff-norge.com
nordicfinder.com
sex-date4u.com
sms-sextreff.com
nordic-sexchat.com
sexchatsms.com
norwaysecdate.com
sms-sexdating24.com
sexdate-norge.com
smstreff24.com
norsketreff.com
knullechat24.com
sms-dating24.com
sms-sexkontakter.com
chat-sextreff.com
sms-sexchat.net
norwaydate24.com
norway-smsdate.com
norsksmsdating.com
knulle-kontakter.com

Nedan följer även några av deras jobbannonser:

https://www.bestjobs.eu/ro/loc-de-munca/nor-se-fin-de-nl-native-or-fluent-speakers-wanted-5104098
https://www.bestjobs.eu/en/job/online-marketing-affiliate-workers-for-norway-5077947
https://www.learn4good.com/jobs/cyprus/internet/388908/e/
https://www.peopleperhour.com/job/danish-native-speakers-wanted-for-online-moderation-1194637

Kan ni fiska fram mer info om detta bolag, och eventuellt vilka som driver det så var inte blyga att komplettera infon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in