2017-02-06, 13:52
Medlem
Som vanligt har SD-svansen ingen koll på sina egna åsikter. Dubbelmoral är ingen bra egenskap om man vill locka kvinnor att rösta på partiet. Jag har uppfattat det som att SD är emot att muslimska män nedvärderar kvinnor och att SD värnar om kvinnor. Fy fan vilken rutten kvinnorsyn ni har. Vem fan orkar föra en diskussion med er? Inte många vad jag kan se. Noll koll eller kolla nolla?
Citera
2017-02-06, 15:41
Medlem
Honeytraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sound
Du sammanfattade det hela bra, sen är frågan hur mycket vi i Sverige kan håna och driva med Trump innan han tröttnar? Sverige som nation har redan skämt ut sig inom en fråga så varför stanna där, gå all in. Vi tycks ju vara världsbäst på allt...

Trump kommer ej att tåla att svenska "mesar" driver med USA...här har vi en framgångsrik affärsman som dessutom har en intelligent hjärna...vad har har stackars Sverige...en svetsare som inte äns klarade av att bli svetsare

Pk/feminist/...lägg ner känner bara avsky för er...
Citera
2017-02-06, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeytrap
Trump kommer ej att tåla att svenska "mesar" driver med USA...här har vi en framgångsrik affärsman som dessutom har en intelligent hjärna...vad har har stackars Sverige...en svetsare som inte äns klarade av att bli svetsare

Pk/feminist/...lägg ner känner bara avsky för er...

Tack
Lilla Sverige tror vi är en stormakt och att man kan göra vad man vill
Citera
2017-02-06, 16:07
Medlem
Sverige ligger två i våldtäktsligan fast den lär sänkas rejält om riktiga kvinnor såg ut som dessa ruggugglor.😂, många flyktingar lär längta hem till pappas åsna😂
Citera
2017-02-06, 16:28
Medlem
Trump gör oss som är motståndare till honom själv och SD en tjänst mer eller mindre varje dag.

Den här anti-Trump markeringen av MP var helt fantastisk, jag blir rörd, mera sådant.

Här några andra intressanta Trump episoder sista tiden:

Hur blir det med Boeing under Trump?
https://pbs.twimg.com/media/C39ud8rWEAAzdQd.jpg

Minskar stödet till FN
https://twitter.com/carlbildt/status/828292122155577344

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WGE3Q/bildt-rasar-mot-trumps-fn-ambassador

Det kommer nya saker varje dager. Trumps implementation av sköt oss själva och skit i andra politik är så ofattbart äcklig.
Senast redigerad av msthlm37 2017-02-06 kl. 16:33.
Citera
2017-02-06, 17:13
Medlem
Honeytraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbi67
Tack
Lilla Sverige tror vi är en stormakt och att man kan göra vad man vill

"humanitär stormakt" hahaha...en total katastrof om du frågar mig....anledningen till att S&MP importerar dessa babbar är att dom tror att dom skall få deras röster i val, tro mig inom 10 år så har vi ett islamistiskt parti som får alla röster...så skönt att flytta ifrån detta helvete...

svetsarn "alla måste ta sitt ansvar", ingen lyssnar på honom förutom världens fulaste kvinna Merkel...vilket "dreamteam"...om man har värsta ståndet så räcker det ju att se henne på tv så går det ner direkt...hahaha
Citera
2017-02-06, 18:43
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetax
Som vanligt har SD-svansen ingen koll på sina egna åsikter. Dubbelmoral är ingen bra egenskap om man vill locka kvinnor att rösta på partiet. Jag har uppfattat det som att SD är emot att muslimska män nedvärderar kvinnor och att SD värnar om kvinnor. Fy fan vilken rutten kvinnorsyn ni har. Vem fan orkar föra en diskussion med er? Inte många vad jag kan se. Noll koll eller kolla nolla?

Du vet, det brukar i regel vara de mest tvångsmässigt jämställdhetsivrande männen som har perversa böjelser. Tänk Kapten Klänning. Det är något sjukt med vuxna karlar som har en tvångsmässigt nedvärderande inställning till den egna könstillhörigheten.

Det är en enorm skillnad på en normal västerländsk mans inställning att det är viljestarka, rakryggade karlar som ska styra och ställa i världen kontra den viljesvaga muslimska mannen som vill styra över kvinnor med rent förtryck. Ser du skillnaden? Att jag tycker att det bör vara välkammade, rakryggade män som regeringschefer betyder inte att jag tycker att kvinnor ska gömma undan sig i samhället. Tvärtom, för att kunna ha ett fritt och öppet samhälle för kvinnor så behövs västerländska män i ledarposition som håller muslimen i schack.
Citera
2017-02-06, 18:45
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37

Det kommer nya saker varje dager. Trumps implementation av sköt oss själva och skit i andra politik är så ofattbart äcklig.

Alla kan vi inte vara kommunister. Men jag accepterar att du är det, men då får du acceptera oss andra också.
Citera
2017-02-06, 20:25
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetax

Kvinnorna på bilden har ju själva en värdelös kvinnosyn då dom applåderar islams framfart i väst. Inlindat i fina ord om godhet lägger dessa "feminister" grogrund för religiöst förtryck vilket gör spexet riktigt pinsamt och personerna på bilden till riktiga hycklare.
Citera
2017-02-06, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Därför att det är regeringsföreträdare det handlar om.
Om Henrik Schyffert vill driva med Trump så spelar det ingen roll, men regeringskansliet ska väl vara en allvarlig arbetsplats? Sverige har katastrofala problem med krisande polis, krisande vård och högre kriminalitet än någonsin. Då sitter alltså vice statsminister och tramsar mot Amerikas president. Hon borde klä upp sig, sminka sig och borsta håret och med allvarlig min förklara för oss varför det blivit så dåligt i Sverige. Och vad hon ska göra åt det. Att förbjuda biltrafiken kommer inte hjälpa. Det är knappast miljöfrågan som krisar sig i Sverige just nu, den borde vara lägsta prio idag.

Vardagsklädseln kostym och slips är klart överreklamerad i sammanhanget .
Denna klädsel används på kalas, bröllop, arbetsplatsmöten,begravningar och som arbetsklädsel.
Sommar som vinter,höst och vår.När folk är lediga och när dom jobbar. Alltid denna förbannade och enformiga klädsel dag in och dag ut.år in och år ut.

Grått och trist och totalt humorbefriat.

Om det krisar i Sverige måste ju inte betyda att våra unga måste andas in skitluft.
För mej i centrum är det naturligtvis viktigt att luften är så ren som det bara går. Även om våra folkvalda klär sej i liknande kläder år in och år ut.
Och ska jag vara helt ärlig så garva nog Trump när han såg bilden.
Killen förstår säkerligen ironi.
Trots sin tråkiga arbetsklädsel så har han säkert lite humor
Senast redigerad av zebop 2017-02-06 kl. 21:18.
Citera
2017-02-06, 21:16
Medlem
Ja, den där bilden var värsta bilden på ett svenskt politiskt hönshus på länge...
Citera
2017-02-06, 22:33
Medlem
c0930s avatar
Jag som trodde att politikerna ville förbättra Sveriges idag usla rykte utomlands. Detta lär inte direkt hjälpa till... Nej, då var det roligare på Peps tid.

http://4.bp.blogspot.com/-NbeA2p9_O4I/Ty2hA4opmWI/AAAAAAAADQA/9ZeSQcE5_Jk/s1600/abba.jpeg
http://3.bp.blogspot.com/-_chasIna0ow/UKOhPIl5pyI/AAAAAAAABA0/ItRd1kiNVJ4/s1600/3549169.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in