2017-02-05, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du menar att alla som blir stalkade ,förföljda , hotade och trakasserade skulle behöva psykos mediciner ?

Jag skulle kunna knäcka dig på 3-4 veckor med ett par-tre gubbar och där du vet att det är jag som djävlas , med dessa metoder som väckningar etc.

En bra film jag såg i går beskriver bra polar korruption och lögner och vad ska folk tro då polischefer och läkare ljuger https://www.tv.nu/p/1CA9Zv-P-1Io. Tänkte på er motdebattörer här då jag såg den.

Jag förstår att det finns "lag" också som går in och pratar lite som om de var utsatta för brott men sedan spånar i väg på "ufon" och att det är ett sätt att dra ett löjets skimmer över brottsutsatta där polar korruptionen finns.

Då jag såg att mina bilder utlagda för tre veckor sedan bara hade lite drygt 100 visningar så förstår jag att detta är fel sida för mig, men yttrandefriheten här ser till att man inte får byta tråd med sitt vittnesmål så ...

Men set låga antalet är ju samma som på din blogg ( 0 kommentarer) var kan orsaken till detta vara.
Citera
2017-02-05, 11:24
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du menar att alla som blir stalkade ,förföljda , hotade och trakasserade skulle behöva psykos mediciner ?

Nej absolut inte. Självklart hjälper inte neuroleptika mot verkliga förföljelser och trakasserier.

Men jag är helt övertygad att det skulle hjälpa många som skriver i den här tråden. De flesta (alla) TI's som skriver i den här tråden visar tydliga symptom på kraftig noja, de flesta TI's i tråden tolkar vardagliga händelser på ett sjukligt sätt.
Citera
2017-02-05, 11:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Säkert - men vad skulle det kosta? Hur mycket organisering skulle krävas för att få dessa gubbar att ställa upp dygnet runt, alltid finnas där offret ska vara, bilar, övervakningsteknik, inbrott, hackning av datorer och telefoner, infiltration av myndigheter och bosättning i grannlägenheter etc etc som påstås?

Hur skulle detta kunna genomföras år efter år och varför skulle någon vara villig att betala för det? Det handlar förstås om oerhörda summor som inte kan förklaras på någon sätt alls - och någon anledning verkar ju inte finnas heller i de flesta fall. I ditt eget fall skulle det förstås då vara din egen påstådda "inblandning" i Palmemordet - varför skulle någon vara intresserad av det? Det finns tusentals människor som är minst lika inblandade som du, varför blir inte de också stalkade?

Jag är INTE inblandad i Mordet på Olof Palme , jag har skrivit att folk kan trott så då de läser förhören.

Du skriver att det borde i sådana fall vara fler utsatt runt palmeutredningen , och jag har efterlyst detta i en tråd men tråden blev raderad.

Ang pengar och kosta , så om valet är att sitta på kåken och tappa alla förmåner som tex vara med på tv, stå först i kön överallt på arbeten, hus , bilar etc ...så är det värt för dem att tysta folk som de vet att de gjort borst sig på . Det var enklare för dem tidigare men nu har jag gått ut publikt så de börjar flytta , allt blir lugnare , men jag har dem bla på band så jag ska stoppa dem.

Med 100 tittar på bilder utav de tråden handlar om så ser jag att det är endast en liten sekt med bla pedofiler och vad har dessa för anledning att som " jorden är platt" sitta och bara tramsa år ut och år in mot allvarliga brott mot människor? vad är betalningen ? vad tjänar de på detta ? Samma ruttna psyke som pedofiler ....
Citera
2017-02-05, 11:30
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nej absolut inte. Självklart hjälper inte neuroleptika mot verkliga förföljelser och trakasserier.

Men jag är helt övertygad att det skulle hjälpa många som skriver i den här tråden. De flesta (alla) TI's som skriver i den här tråden visar tydliga symptom på kraftig noja, de flesta TI's i tråden tolkar vardagliga händelser på ett sjukligt sätt.

3-4 veckor... jag skulle kunna knäcka dig med dessa metoder utan att lägga ett finger på dig
Citera
2017-02-05, 11:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag är INTE inblandad i Mordet på Olof Palme , jag har skrivit att folk kan trott så då de läser förhören.
Förlåt om jag var otydlig, jag tror verkligen inte att du eller den absoluta majoriteten av de tusentals som förekommer i utredningsmaterialet, verkligen var inblandade i själva mordet på något vis..

Citat:
Du skriver att det borde i sådana fall vara fler utsatt runt palmeutredningen , och jag har efterlyst detta i en tråd men tråden blev raderad.

Ang pengar och kosta , så om valet är att sitta på kåken och tappa alla förmåner som tex vara med på tv, stå först i kön överallt på arbeten, hus , bilar etc ...så är det värt för dem att tysta folk som de vet att de gjort borst sig på . Det var enklare för dem tidigare men nu har jag gått ut publikt så de börjar flytta , allt blir lugnare , men jag har dem bla på band så jag ska stoppa dem.
Då borde det finnas gott om folk som är villiga att berätta om detta - fällda brottslingar är ju inte direkt de första man tänker på när det gäller att hitta folk som är duktiga på att hemlighålla sånt här, risken för utpressning måste vara monumental...
Det borde även vara möjligt att hitta inblandade bland dem som påstås ordna fram dessa lägenheter, arbeten, bilar etc..
Citera
2017-02-05, 11:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
3-4 veckor... jag skulle kunna knäcka dig med dessa metoder utan att lägga ett finger på dig

Hur skulle du knäcka mig egentligen? Jag tror nog det skulle krävas bra mycket mer än tre veckor och tre fyra gubbar för att det ens skulle märkas av en vanlig människa.

Om det bara handlar om att du/ni ska gå omkring och hosta eller prata högt så skulle de flesta förstås inte märka någonting (möjligen skulle jag tänka att det var förkylningssäsong). Om ni skulle börja ringa och lägga på luren ofta skulle jag tänka att det var väl själva fan vad dessa idiotsäljare blivit envetna, spärrat numren och stängt av ljudet på natten.. Om ni skulle börja visa er i min närhet med röda bilar skulle jag troligen inte märka det alls.. Om ni skulle bryta er in hemma hos mig skulle jag göra en polisanmälan och aktivera mitt hemlarm mer noggrant än jag gör idag när jag går hemifrån.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-02-05 kl. 11:43.
Citera
2017-02-05, 11:47
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Hur skulle du knäcka mig egentligen? Jag tror nog det skulle krävas bra mycket mer än tre veckor och tre fyra gubbar för att det ens skulle märkas av en vanlig människa.

Om det bara handlar om att du/ni ska gå omkring och hosta eller prata högt så skulle de flesta förstås inte märka någonting (möjligen skulle jag tänka att det var förkylningssäsong). Om ni skulle börja ringa och lägga på luren ofta skulle jag tänka att det var väl själva fan vad dessa idiotsäljare blivit envetna, spärrat numren och stängt av ljudet på natten.. Om ni skulle börja visa er i min närhet med röda bilar skulle jag troligen inte märka det alls.. Om ni skulle bryta er in hemma hos mig skulle jag göra en polisanmälan och aktivera mitt hemlarm mer noggrant än jag gör idag när jag går hemifrån.

Det hotar dig men du är ju en tuff man så det är klart att du inte reagerar , men du tvingas fundera om de hotar folk runt dig , då kanske du skulle fundera på mer på varför samtalet kom . Dessa blir jordens avskum som gör allt för att tjäna en medalj eller slant utan möda där jag har aldrig skämts för att jobba hårt med hedern i behåll , verkligen skilda världar .
Citera
2017-02-05, 11:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det hotar dig men du är ju en tuff man så det är klart att du inte reagerar , men du tvingas fundera om de hotar folk runt dig , då kanske du skulle fundera på mer på varför samtalet kom . Dessa blir jordens avskum som gör allt för att tjäna en medalj eller slant utan möda där jag har aldrig skämts för att jobba hårt med hedern i behåll , verkligen skilda världar .

Menar du att du får telefonsamtal där du, eller anhöriga, blir hotade så måste det ju vara extremt enkelt att spela in dessa och spara som bevis.
Citera
2017-02-05, 11:57
Medlem
madtops avatar
Citat:
Dessa blir jordens avskum som gör allt för att tjäna en medalj eller slant utan möda där jag har aldrig skämts för att jobba hårt med hedern i behåll , verkligen skilda världar .

Vilka är "dessa", vad är det för medalj du pratar om och hur tjänar de sina pengar?

Citat:

Skulle du få betalt och få en medalj? Skulle det finnas en stor organisation med medlemmar från arbetsförmedlingen, polisen, posten, budfirmor, tidningar och läkare inblandad?

Skulle du, och organisationen, orka hålla på i 10-20 år med att knäcka mig?
Citera
2017-02-05, 11:57
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Menar du att du får telefonsamtal där du, eller anhöriga, blir hotade så måste det ju vara extremt enkelt att spela in dessa och spara som bevis.

Nu ja , vilket jag också gjort nu på hot mm .
Citera
2017-02-05, 12:04
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vilka är "dessa", vad är det för medalj du pratar om och hur tjänar de sina pengar?

Skulle du få betalt och få en medalj? Skulle det finnas en stor organisation med medlemmar från arbetsförmedlingen, polisen, posten, budfirmor, tidningar och läkare inblandad?

Skulle du, och organisationen, orka hålla på i 10-20 år med att knäcka mig?

Nä , räcker med par tre gubbar med samma mål att under dessa veckor störa dig ...
Citera
2017-02-05, 12:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nu ja , vilket jag också gjort nu på hot mm .

Har du möjlighet att lägga upp dessa telefonsamtal så vi alla kan få ta del av dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in