Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Säkert - men vad skulle det kosta? Hur mycket organisering skulle krävas för att få dessa gubbar att ställa upp dygnet runt, alltid finnas där offret ska vara, bilar, övervakningsteknik, inbrott, hackning av datorer och telefoner, infiltration av myndigheter och bosättning i grannlägenheter etc etc som påstås?
Hur skulle detta kunna genomföras år efter år och varför skulle någon vara villig att betala för det? Det handlar förstås om oerhörda summor som inte kan förklaras på någon sätt alls - och någon anledning verkar ju inte finnas heller i de flesta fall. I ditt eget fall skulle det förstås då vara din egen påstådda "inblandning" i Palmemordet - varför skulle någon vara intresserad av det? Det finns tusentals människor som är minst lika inblandade som du, varför blir inte de också stalkade?
Jag är INTE inblandad i Mordet på Olof Palme , jag har skrivit att folk kan trott så då de läser förhören.
Du skriver att det borde i sådana fall vara fler utsatt runt palmeutredningen , och jag har efterlyst detta i en tråd men tråden blev raderad.
Ang pengar och kosta , så om valet är att sitta på kåken och tappa alla förmåner som tex vara med på tv, stå först i kön överallt på arbeten, hus , bilar etc ...så är det värt för dem att tysta folk som de vet att de gjort borst sig på . Det var enklare för dem tidigare men nu har jag gått ut publikt så de börjar flytta , allt blir lugnare , men jag har dem bla på band så jag ska stoppa dem.
Med 100 tittar på bilder utav de tråden handlar om så ser jag att det är endast en liten sekt med bla pedofiler och vad har dessa för anledning att som " jorden är platt" sitta och bara tramsa år ut och år in mot allvarliga brott mot människor? vad är betalningen ? vad tjänar de på detta ? Samma ruttna psyke som pedofiler ....