Citat:
Ursprungligen postat av
cellplast
Just nu är tråden transportsträcka. Åklagaren är tyst. Ingenting från rättsmedicinsk undersökning. Och åtskillig tid tills rättegång.
Så vad var det för viktigt du önskade fylla tråden med?
Ska de bli en bolibompa tråd så kan ju moderatorn ta bort den direkt, dom senaste 100 sidorna på denna tråd har varit spekulationer om de ena och de andra, ska man ens orka gå igenom allt så måste man ha ett tråkigt liv, eftersom de inte verkar som att de har kommit nått nytt alls så får jag väl be nån som orkar att pma mog när de kommer tillräckligt intressant info, vet iaf en som kan hjälpa mig där
Som sagt jag tror på hans låtsaspengar Alfons... eller var de spöket alban?
Eller var de bara en psykiskt sjuk person som inte hade alla hästar hemma? Har pratat runt litegrann iaf och de verkar inte finnas nån grund till att de är nåt samband med hans familj som har gjort detta eller fått de att blivit så!
Och förresten på tal om jägare....
"Jägare är vi alla som jagar efter de vi vill ha, skillnaden är att alla jagar inte efter samma sak"
Förresten som jag frågade för en stund sen, tror ni MGM sitter och läser tråden på flashback? Han blev ju häktad utan restriktioner så han har väl tillgång till dator så han kan följa detta i media?