2017-02-04, 15:24
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Kuken så slarvigt. Taskigt för Courtois.

Hade gärna ett att Courtois hållit nollan.

Men 3-1 är helt ok. Som jag sade när matchen startade så hade jag tagit oavgjort och varit nöjd, nu i efterhand hade jag nästan förväntat mig 5-0(1).
Citera
2017-02-04, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Vinner på inbördes möten åtminstone
Det har du helt rätt i, grattis.
Citera
2017-02-04, 15:34
Medlem
Bosse hatar inte den individuella skickligheten...
Citera
2017-02-04, 15:55
Medlem
Denayer ser verkligen inte ut som en fotbollsspelare.
Citera
2017-02-04, 16:00
Medlem
TheNightWhoSaysKnis avatar
Nu tycker jag iofs att Bosse-bashandet kan bli ganska tröttsamt emellanåt, men dra åt helvete så trött och hyperkonservativ den gubben är. Han sitter och totalsågar allt som Arsenal gör, hur de förberett sig inför matchen och den allmäna mentaliteten i truppen, men när han får frågan om Wenger ska lämna börjar han med sitt ''njaee, alltså...''.
Måste finnas någon annan sunkig gammal gubbe som kan kvoteras in istället.

Aja, bra match idag hursom.
Kante, bär min säd.
Citera
2017-02-04, 16:02
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Sista angående alonsos mål. Anledningen till att bellerin knockas och får en armbåge i ansiktet är på grund av att alonso hoppar högre och är längre än bellerin. Detta i sig är ingen regelvidrighet. Han svingar inte med armen heller utan håller den i en naturlig position på ett sådant sätt alla spelare gör även bellerin i situationen (vilket inte märks då han är så långt ner).

Nöjer mig med att konstatera att fotbollsstudion i england tyckte målet var korrekt. En studio bestående av gamla världsspelare. Studion i sverige bestående av senila bosse och braten åslund tyckte målet var inkorrekt. Råder inga tvivel om vilka jag sätter min tilltro iallafall. Sen kan ni sitta med era feminist regler med övriga fotbollssverige och tycka all form av kontakt mellan spelare ska vara frispark.

Nu hull- Liverpool. Tror hull tar detta 2-0. Har visat upp ett fint lågt försvarsspel under nye silva vilket kommer passa klopp dåligt.
Citera
2017-02-04, 16:04
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Cam och Firminho - varför?
Citera
2017-02-04, 16:06
Medlem
Istok91s avatar
Everton gör mål efter 30 sekunder!
Citera
2017-02-04, 16:07
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Sista angående alonsos mål. Anledningen till att bellerin knockas och får en armbåge i ansiktet är på grund av att alonso hoppar högre och är längre än bellerin. Detta i sig är ingen regelvidrighet. Han svingar inte med armen heller utan håller den i en naturlig position på ett sådant sätt alla spelare gör även bellerin i situationen (vilket inte märks då han är så långt ner).

Nöjer mig med att konstatera att fotbollsstudion i england tyckte målet var korrekt. En studio bestående av gamla världsspelare. Studion i sverige bestående av senila bosse och braten åslund tyckte målet var inkorrekt. Råder inga tvivel om vilka jag sätter min tilltro iallafall. Sen kan ni sitta med era feminist regler med övriga fotbollssverige och tycka all form av kontakt mellan spelare ska vara frispark.

Nu hull- Liverpool. Tror hull tar detta 2-0. Har visat upp ett fint lågt försvarsspel under nye silva vilket kommer passa klopp dåligt.

Nej, målet är inte korrekt då du ej får använda armen/armbågen som en murbräcka. Skit samma om motståndaren är kortare - jämför med hockeyn där du är ansvarig, alltid, var din klubba är. Samma här, du måste väl för fan veta var dina egna lemmar befinner sig i förhållande även till kortare spelare...
Citera
2017-02-04, 16:08
Medlem
foool13s avatar
Burnely får en utvisad.. in the bank för Watford nu.

Inte den värsta tackling jag har sett men ok utvisning.

edit: 1-0 Watford, Deeney..
Senast redigerad av foool13 2017-02-04 kl. 16:11.
Citera
2017-02-04, 16:12
Medlem
foool13s avatar
Gabbiadini smashar in den för Southampton. ribba ner.

1-0

Carroll 1-1
Senast redigerad av foool13 2017-02-04 kl. 16:14.
Citera
2017-02-04, 16:18
Medlem
Målrik inledning, det gillas. Klappar Liverpool igenom idag igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in