Citat:
Ursprungligen postat av
cyberkalle
Det är aldrig strul med Viagogo det är bara det att dom brukar ockra på priserna.
Kul med en resa till Berlin berätta gärna hur den var.
Nu ser bottenstriden riktigt bra ut Ingolstadt och Darmstadt glädjer inte många.
16 Hamburg 19 4 4 11 16-35 16
17 Ingolstadt 18 4 3 11 17-29 15
18 Darmstadt 18 2 3 13 12-36 9
Sedan Malpurgis som enbart tränat i 3.liga har tagit över Ingoldstadt har dem varit otroligt bra. Såg dem som solklara favoriter att gå ner tillsammans med Darmstadt nu ser jag dem som ett starkare lag den mitt Hamburg. Med Malpurgis har dem lyckas 4-1-3 vilket är imponerande sett till vilket spelarmaterial de har.
Darmstadt med Frings som tränare tror jag inte har mycket till chans, tappat för många spelare sådana som Mathenia och Wagner är ett måste för ett sådant lag ska lyckas stanna ett andra år.
Förlorar Bremen och Wolfsburg i helgen måste dem börja andas tungt igen, Bremen har ju spelat riktigt bra men inte lyckas plocka poäng detta året ännu. Wolfsburg däremot har spelat ganska dåligt och ser inte så mycket förbättring under Ismaël.
Annars är det kanske Augsburg som kan glida neråt men vet inte, dem är för defensivt starka tror jag.
Många fd Bremen spelare i ett och samma inlägg!