2008-10-26, 18:48
Medlem
Jo, både han och hans bror Per är homo
Citera
2009-05-27, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefan71
Jo, både han och hans bror Per är homo

De är ju tyvärr inte det. Är det ingen som har något skvaller på riktigt? Anders ser ut som att han har några skelett i garderoben.
Citera
2009-05-27, 09:03
Medlem
mishimas avatar
Han lär ha sökt jobb på tidningen Pop på 90-talet men blivit nekad på grund av sin musiksmak. Han hade skrivit i ansökan att han gillade Depeche Mode och Skinny Puppy. Den där ansökan lär ha varit ett stående skämt på Pop-redaktionen. Andres Lokko lär ha använt ansökan för att mobba Fredrik Strage.

Allt enligt radiodokumentären Generation Pop som gick i vintras.
Citera
2009-05-28, 16:47
Medlem
Falcãos avatar
Om jag någonsin hade hyst någon som helst respekt för Nunstedt så hade den definivt försvunnit när jag läste den här krönikan:

http://www.expressen.se/1.144219

När Polarjuryn för en gång skulle bestämmer sig för en lite mer intressant kandidat än vanligt så klagar Nunstedt på att Polarpriset förvandlats till ett Kalle Anka-pris.
Citera
2017-02-03, 22:51
Medlem
Arne Bajses avatar
http://bloggar.expressen.se/andersnu.../pappapop1.jpg

Anders Nunstedt är 46 år men ser ut som minst 65. Glasögon, grått skägg och skallig.
Citera
2017-02-04, 00:00
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
http://bloggar.expressen.se/andersnu.../pappapop1.jpg

Anders Nunstedt är 46 år men ser ut som minst 65. Glasögon, grått skägg och skallig.

Han ser ut som en tärd fågelunge som inte fått smaka uppkastad daggmask på några veckor.

Han och brorsan, som huserar på MTG som högsta höns (programchef) för Viasat sport, är väl prästsöner från Skarabörj. Måste nämnts redan iofs. Att båda fick jobb inom media är väl lite flax, eller?
Citera
2017-02-04, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han lär ha sökt jobb på tidningen Pop på 90-talet men blivit nekad på grund av sin musiksmak. Han hade skrivit i ansökan att han gillade Depeche Mode och Skinny Puppy. Den där ansökan lär ha varit ett stående skämt på Pop-redaktionen. Andres Lokko lär ha använt ansökan för att mobba Fredrik Strage.

Allt enligt radiodokumentären Generation Pop som gick i vintras.

Och Andres bor i paradvåning och har sommarställe i skärgården?

Fråga random 20-åring på stan idag vem Andres är... HAHAHA!
Citera
2021-06-16, 20:07
Medlem
Hirvis avatar
Dog av cancer idag.
Träffade honom en gång. Rolig och trevlig. Han spelade in en video till min kompis för att driva med min kompis hat mot honom över en "felaktig recension"
Citera
2021-06-16, 20:50
Medlem
Då var han död. Hade chansen att få träffa honom genom jobbet flera gånger. En trevlig och välklädd herre som aldrig drog sig för att skåla eller ta ton vid middagsborden.
Citera
2021-06-16, 20:58
Medlem
Ursäkta min fråga som säkert många tycker är osmaklig men vad hade Anders för cancer?
Anledningen till att jag frågar är att jag själv har klarat av en väldigt svår cancer.
Citera
2021-06-16, 21:35
Medlem
Mycket tråkiga nyheter. Nunstedt var absolut en av de största, creddigaste och mest beundrade musikskribenterna genom flera decennier. Lämnar ett stort tomrum inom svensk musikjournalistik.
Citera
2021-06-16, 21:43
Medlem
Död nu, enligt Expressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här