2017-02-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Det kråvs väldigt lite för att man ska kunna dömma ngn för våldtäkt. Asså hur i helvete ifrågesätter man inte att hon inte vaknade av att han gnugga jycka stötte in och ut sitt kön i henne? Och stt hon ligger kvar med din våldtäktsman till morgonen? Och att hon inte vill ha sex för hon kånner inte han men vad i helvete gör han i ditt hem liggandes i din säng och har på dej bara trosor och kysser en kille du inte känner. Ursäkta, hon må vara ett offer men det betyder inte stt man inte får ifrågesätta upogifter och köpa allt de säger
Du är totalt dum i huvudet, vem skulle frivilligt vilja ligga med en snubbe som är så pass ful utséendemässigt och har så pass låg iq som den här idioten? Snubben platsar på samhall det är klart som fan att man kan bli våldtagen utan att vakna exempelvis på grund av alkohol eller droger.
Citat:
Ursprungligen postat av lagentaestamuyloca
Herregud asså shit vad jag skämms. Så jävla jobbigt att jag som har kämpat för att ge folk ett bra intryck ska få allt jobb kastat i papperskorgen när det kommer en sån här person som ska leva upp till alla förväntningar rasister har om invandrare. Jag är själv irakie och när jag pratar med svenskar som inte direkt gillar invandrare är mitt mål, att när de pratar med nästa rasist så ska dom kunna säga "inte alla invandrare är dåliga människor".
Det är nog få som tror att "alla från Irak" är som den här idioten.
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-02-02 kl. 16:25.
Citera
2017-02-02, 16:24
Medlem
Han har sagt till folk att han är Irakier, ni kanske har rätt, han kanske är kurd. Mod. får gärna byta titel för jag kan inte det verkar det som.
Citera
2017-02-02, 16:25
Medlem
Citat:
Det kråvs väldigt lite för att man ska kunna dömma ngn för våldtäkt. Asså hur i helvete ifrågesätter man inte att hon inte vaknade av att han gnugga jycka stötte in och ut sitt kön i henne? Och stt hon ligger kvar med din våldtäktsman till morgonen? Och att hon inte vill ha sex för hon kånner inte han men vad i helvete gör han i ditt hem liggandes i din säng och har på dej bara trosor och kysser en kille du inte känner. Ursäkta, hon må vara ett offer men det betyder inte stt man inte får ifrågesätta upogifter och köpa allt de säger

Hon var onykter. Väldigt svårt om du är utslagen att vakna.
Citera
2017-02-02, 16:45
Medlem
Finisterres avatar
Det var intressant när berikaren skrev:

Snälla kom o visa dig istället för o sitta bakom en mobil fkn fegis asså lyssna alla som du har skrivit till skrattar åt dig hahaha till och med min tjej gå o skaffa dig ett liv o sluta med sånt tror mig du vinner inget på det där inget för mina vänner vet vem jag är o hur jag är som person ni svenner är så fkn äckliga ni säljer era mammor för pengar samma som hon där horan i gbg som gjorde samma sak ni har inge gud ni är fkn gris ätare hahah asså gå o skaffa dig ett liv istället för du håller på med sånt jag har ett liv nu jag tänker framåt, vart är du jag kan komma till dig jag är ingen sån som är rädd för folk eller nåt ta med vem du vill jag står helt själv framför er och bara så du vet den här kontot är anmäld av polisen jag gick och anmälde idag polisen kommer hitta dig lätt snart.

Men vad vill du med din trådstart? Det är varken aktuellt eller ett riktigt brott. Vad menar du med "våra tjejer", denna tjej har väl inga föräldrar eller någonting?
Citera
2017-02-02, 17:03
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:

Var offret berusad?
Citera
2017-02-02, 17:04
Medlem
Jag vill gärna förstå logiken till att berikaren våldtar någon och sen skyller på oss svenskar, ungefär att vi får skylla oss själva för vi är horor?

Vad menar du att det inte är ett riktigt brott? Han våldtar en tjej och blir dömd för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Det var intressant när berikaren skrev:

Snälla kom o visa dig istället för o sitta bakom en mobil fkn fegis asså lyssna alla som du har skrivit till skrattar åt dig hahaha till och med min tjej gå o skaffa dig ett liv o sluta med sånt tror mig du vinner inget på det där inget för mina vänner vet vem jag är o hur jag är som person ni svenner är så fkn äckliga ni säljer era mammor för pengar samma som hon där horan i gbg som gjorde samma sak ni har inge gud ni är fkn gris ätare hahah asså gå o skaffa dig ett liv istället för du håller på med sånt jag har ett liv nu jag tänker framåt, vart är du jag kan komma till dig jag är ingen sån som är rädd för folk eller nåt ta med vem du vill jag står helt själv framför er och bara så du vet den här kontot är anmäld av polisen jag gick och anmälde idag polisen kommer hitta dig lätt snart.

Men vad vill du med din trådstart? Det är varken aktuellt eller ett riktigt brott. Vad menar du med "våra tjejer", denna tjej har väl inga föräldrar eller någonting?
Citera
2017-02-02, 17:05
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah
Jag vill gärna förstå logiken till att berikaren våldtar någon och sen skyller på oss svenskar, ungefär att vi får skylla oss själva för vi är horor?

Vad menar du att det inte är ett riktigt brott? Han våldtar en tjej och blir dömd för det.

Du vet själv vilken typ du har att göra med, och vilken nivå hans argumenterande ligger på. Sjunk inte till hans nivå genom att ta honom på allvar.
Citera
2017-02-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Laoko Ali våldtog kvinnan men rättsväsendet ansvarar för att han kom undan lindrigt med ett kort fängelsestraff och att han därefter inte utvisades.
Det är helt otroligt för mig hur en man som blir dömd för våldtäkt inte utvisas i sådana fall. Egentligen bör alla invandrare som döms för brott utvisas direkt, självklart inom sin gräns, en p-bot bör inte vara tillräckligt... Men allt från droger till misshandel till mordhot. Hejdå! Varför ska vi ha sådana människor i vårt land? Anledningen till varför ett land tar emot invandrare från början är för att tjäna pengar på dessa, så det finns ingen anledning till att låta en sådan person stanna över huvud taget.
Citera
2017-02-02, 17:09
Medlem
Det gör mig så arg! Vi blir våldtagna och sen ska vi skylla oss för att vi är horor i hans ögon? Av att döma av Facebookinlägget så anser han inte att han har gjort fel. Tvärtom så är det i hans förvirrande värld tjejens fel att hon blev våldtagen!

Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Du vet själv vilken typ du har att göra med, och vilken nivå hans argumenterande ligger på. Sjunk inte till hans nivå genom att ta honom på allvar.
Citera
2017-02-02, 17:15
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah
Det gör mig så arg! Vi blir våldtagna och sen ska vi skylla oss för att vi är horor i hans ögon? Av att döma av Facebookinlägget så anser han inte att han har gjort fel. Tvärtom så är det i hans förvirrande värld tjejens fel att hon blev våldtagen!

Och vem är han, vars ord provocerar dig så otroligt?
Det kommer alltid finnas idioter, men du har gjort 2 trådar i syfte av att hänga ut snubben. Han har tagit sitt straff, och tycker du att straffet var för lågt kan du yrka det åt dina lokala politiker att lyfta fram det i riksdagsnivå.
Att agera reaktionärt är aldrig hållbart.
Citera
2017-02-02, 17:16
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Dom flesta invandrare är överrepresenterade i sexualbrott förstår nu varför.
Citera
2017-02-02, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Dom flesta invandrare är överrepresenterade i sexualbrott förstår nu varför.

Ombytta roller. Ja betyder Nej och Nej betyder Ja.
-Jag trodde att hon skojade! Vilket jävla Pucko
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in