2017-01-31, 15:39
Medlem
Avsluta kur

För 3-4 veckor sedan så tänkte jag att jag skulle prova på AAS och införskaffade testo + tren, båda snabba. 3 Veckor in och jag kände ingenting av effekterna som de flesta menade med trenet och kollade upp det på Phoneix Remedies hemsida och det visade sig vara fejk och det gjorde mig så jävla irriterad på hela grejen att jag kände att jag inte vill fortsätta.

Nu till frågan, kan jag avsluta här rakt av eller kommer min kropp fucka ur? Har stuckit mig med 1ml testo och 1 ml (vad jag trodde var tren) under nästan hela perioden, så 3-4 stick i veckan. Jag har tagit en halv nolva varannan dag och nu har jag gått över en dag ifrån teston men tog en hel nolva istället.

Med vänlig hälsning, rookie som är lite nojig och behöver hjälp, hehe...
Citera
2017-01-31, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xArtifex
För 3-4 veckor sedan så tänkte jag att jag skulle prova på AAS och införskaffade testo + tren, båda snabba. 3 Veckor in och jag kände ingenting av effekterna som de flesta menade med trenet och kollade upp det på Phoneix Remedies hemsida och det visade sig vara fejk och det gjorde mig så jävla irriterad på hela grejen att jag kände att jag inte vill fortsätta.

Nu till frågan, kan jag avsluta här rakt av eller kommer min kropp fucka ur? Har stuckit mig med 1ml testo och 1 ml (vad jag trodde var tren) under nästan hela perioden, så 3-4 stick i veckan. Jag har tagit en halv nolva varannan dag och nu har jag gått över en dag ifrån teston men tog en hel nolva istället.

har du kollat om teston är face också? om du har skjutit in mat olja i kroppen finns ingen anledning till pct men annars är det ju bra, om du inte vet helt hundra så skulle jag köra PCT med nolva 40,20,20,20 totalt 4 veckor, nolva är ett milt preparat som används i flera år i rad utan några kraftiga biverkningar så då kan man lika gärna offra några kronor och vara på den säkra sidan
Citera
2017-01-31, 23:31
Medlem
Citat:

Din tappade människa, doping är inget man bara testar för skojsskull,
Sluta upp med allt med träning. hela du är ett generalmisstag
Citera
2017-02-01, 07:30
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
har du kollat om teston är face också? om du har skjutit in mat olja i kroppen finns ingen anledning till pct men annars är det ju bra, om du inte vet helt hundra så skulle jag köra PCT med nolva 40,20,20,20 totalt 4 veckor, nolva är ett milt preparat som används i flera år i rad utan några kraftiga biverkningar så då kan man lika gärna offra några kronor och vara på den säkra sidan

Nolva är djävulens påfund imho, mår alltid kasst på det. Hade inte kört nolva för den korta kurtiden. Men som sagt, det är ju upp till hur man mår personligen. Hade jag mått ok på det hade jag möjligen också kört det.
Citera
2017-02-01, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Nolva är djävulens påfund imho, mår alltid kasst på det. Hade inte kört nolva för den korta kurtiden. Men som sagt, det är ju upp till hur man mår personligen. Hade jag mått ok på det hade jag möjligen också kört det.

ahh jo jag har hört att allt fler människor mår dåligt på det men jag har aldrig känt av något obehag alls på nolva..
Citera
2017-02-01, 11:41
Medlem
Citat:

Har du inte kännt av testo-p och tren-a på 3 veckor så kan du skita i pct. står inget om testot också va fake men du skulle märkt av det på 3v om det va äkta. Kliv av bara.
Citera
2017-02-01, 18:02
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysinnes
Din tappade människa, doping är inget man bara testar för skojsskull,
Sluta upp med allt med träning. hela du är ett generalmisstag

Djävligt onödigt påhopp trollet så kryp tillbaka in under stenen du kommer från.
Citera
2017-02-01, 18:04
Medlem
SamBumBs avatar
Kliv av och håll ett öga på hur du mår, har du kört snabba estrar så kommer det märkas snabbt om du droppar. Antagligen så kör du bunk gear rakt av och då ska du inte bry dig om pct över huvud taget.
Citera
2017-02-02, 09:34
Medlem
Som-Gjutens avatar
Om det är fejk skit du fått så kan inget ont hända
Citera
2017-02-02, 13:53
Medlem
Fenjal888s avatar
Hur gjorde du när du kollade upp att det var fejk? Vart köpte du dessa grejer?
Citera
2017-02-02, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Djävligt onödigt påhopp trollet så kryp tillbaka in under stenen du kommer från.

Hur tänker du när du anser att det är ett onödigt påhopp?
Så du menar på fullaste allvar att man inte ska få höra hur dumt det är att testa på Testo + TREN? på första kuren och sedan bara hoppa av lite sådär för skojsskull?
Killen fick fejk produkter och nu vill han inte längre trycka, Då anser jag verkligen inte att man gett sig in i leken för att det betyder något utan att det snarare är något dumt Quickfix och ja det stör mig otroligt mycket, Och Ja jag tycker man förtjänar att höra det då också.

Men du får gärna klappa folk på ryggen oavsett hur bra eller dåliga val dom gör här på F12, Bara tuta o köra ju, Vad är biverkningar för något?

Och visst det är nog jag som är det dumma trollet här
Citera
2017-02-02, 16:47
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysinnes
Hur tänker du när du anser att det är ett onödigt påhopp?
Så du menar på fullaste allvar att man inte ska få höra hur dumt det är att testa på Testo + TREN? på första kuren och sedan bara hoppa av lite sådär för skojsskull?
Killen fick fejk produkter och nu vill han inte längre trycka, Då anser jag verkligen inte att man gett sig in i leken för att det betyder något utan att det snarare är något dumt Quickfix och ja det stör mig otroligt mycket, Och Ja jag tycker man förtjänar att höra det då också.

Men du får gärna klappa folk på ryggen oavsett hur bra eller dåliga val dom gör här på F12, Bara tuta o köra ju, Vad är biverkningar för något?

Och visst det är nog jag som är det dumma trollet här

Måste faktiskt hålla med dig. testo+tren för att "prova på". Idioti
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in