2017-01-31, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Jo det kom upp i videon som har läckt ut
åh fan.. men det har läckt flera videos om vilka spelare som ska få update nu i februari och de olika skiljer ju lite...så återstår o se om det är sanning
Citera
2017-01-31, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Jo det kom upp i videon som har läckt ut

Vilken video?
Citera
2017-01-31, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Det här är ju det mest onödiga och ineffektiva man kan göra. Varför pratar ni ens om 300-400 coins per kort som om det vore värsta grejen?
Gäsp.. "Varför prata ens om 300-400 coins", det är ju ett bra dumt påstående. 300-400 coins som också är lika med 30-40% på investeringen.

Låt mig ta ett annat exempel som kanske är lättare att förstå. Du köper aktier för 20k. 10k lägger du på aktier värda 1kr/st, de andra 10k lägger du på aktier värda 100kr/st. Dina 1kr-aktier går på en vecka upp 0.5kr/st. Du säljer av dom för 15k, en vinst på 5k (50%). Under samma period går dina 100kr-aktier upp 20kr. Du säljer av de för 12k, en vinst på 2k (20%). Med andra ord så är ju ökningen helt irrelevant så långe du inte nämner vad inköpspriset är.

Med den kanske onödiga utläggningen här ovan så hade det ju varit trevligt om du hade någon annan metod (förutom IF-trading, den är redan vedertagen) som gav en avkastning på 30-40% efter fyra dagar? Annars vet jag inte riktigt vad du gastar om egentligen.
Citera
2017-01-31, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
https://www.futbin.com/17/squad/1512763 nåt sånt..dåligt utbud tyvärr

https://www.futbin.com/17/squad/1514398

Bytte ut 2 st. Men nu är den klar... Då var man redo för St. Patricks day!
Citera
2017-01-31, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
https://www.futbin.com/17/squad/1514398

Bytte ut 2 st. Men nu är den klar... Då var man redo för St. Patricks day!
va ska du med den till?
Citera
2017-02-01, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
va ska du med den till?

Kommer ihåg att 2014 och nån annan fifa upplaga så hade de requirments för att spela med Irländsk lag under St patricks dag.

Alltså så gissar jag på att det kommer vara kraven inför fut champs den veckan. Ifall det inte är det så kommer jag väl enkelt sälja korten till över pris eller använda dem för en SBC challenge som kommer ut under den helgen.

Kostade mig ca 11K detta så är inget o gråta över o jag känner mig rätt säker. Sen det viktigaste av allt, jag hade skit kul när jag köpte o byggde laget
Citera
2017-02-01, 00:18
Medlem
Förresten förra året var det väl både Irländska och nordirländska spelare som gällde för ST Patricks cupen?
Citera
2017-02-01, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Förresten förra året var det väl både Irländska och nordirländska spelare som gällde för ST Patricks cupen?

Stämmer riktigt. Kan bli så i år oxå.
Citera
2017-02-01, 00:40
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
"Rätt IF-kort" säger du. Kort över 300-500k i IF-klassen är en chansning. Kommer en SIF/TIF/SBC/MOTM/iMOTM kanske det kortet inte blir lika intressant. Kanske kommer ett bättre kort på samma position. Det är inte 100% att du kan räkna hem ett IF-kort i den prisklassen, och verkligen inte att kortet kommer gå upp med 50-200k. sluggern har hittat en bombsäker affär som kommer ge avkastning, men med mycket arbete för att få in den. Har man energin till det är det inte att förakta, inte många affärer som är så bombsäkra som den han föreslog. Jag hoppade själv inte på den men jag tycker inte tanken är dum.
Precis så är det. Gäller att hitta "säkra" investeringar. I början av spelet köpte jag Feilhaber (som kan användas i MLS-sbc) för 300, max 350 coins och sålde för typ 600. De jag köpt för 300 kunde jag omöjligt gå minus på (snabbsäljer för 300) och visste att det sålde för minst 400.

Nu har jag gått över till IF och att köpa guld-IF för under 20k samma vecka som de släpps (lägre pris då de är många som öppnas i paket och priset ökar när de försvunnit ur paket) är nästintill riskfritt. Mina IF Telles för 10k har jag ju redan gått plus på då han snabbsäljer. Kommer det SBC som kräver IF går dessutom varenda guld IF för 20k+

Vad är det för OTW-SBC folk skriver om? Hur vet ni att en sån kommer?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-02-01 kl. 00:45.
Citera
2017-02-01, 00:41
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Dubbelpost..
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-02-01 kl. 00:46.
Citera
2017-02-01, 01:21
Medlem
Nån risk att det blir med någon semifinal från afrikanska med i helgens MM? Eller går ligorna före? Många bra matcher till helgen. Svårtippat..
Citera
2017-02-01, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Precis så är det. Gäller att hitta "säkra" investeringar. I början av spelet köpte jag Feilhaber (som kan användas i MLS-sbc) för 300, max 350 coins och sålde för typ 600. De jag köpt för 300 kunde jag omöjligt gå minus på (snabbsäljer för 300) och visste att det sålde för minst 400.

Nu har jag gått över till IF och att köpa guld-IF för under 20k samma vecka som de släpps (lägre pris då de är många som öppnas i paket och priset ökar när de försvunnit ur paket) är nästintill riskfritt. Mina IF Telles för 10k har jag ju redan gått plus på då han snabbsäljer. Kommer det SBC som kräver IF går dessutom varenda guld IF för 20k+

Vad är det för OTW-SBC folk skriver om? Hur vet ni att en sån kommer?

"Top Winter Transfers Available in Packs. Plus a chance at any Ones To Watch item in special SBCs"

Ett litet videoklipp som kom igår. Länkar till en video jag hitta på youtube där den är inklippt i:
https://www.youtube.com/watch?v=YYBT6ZeuB5M

Skulle gissa på att det blir något liknande vad dem gjort med SBC TOTW-kort tidigare. Att man löser en SBC så får man ett paket innehållande 1st OTW-kort. Att det blir ett random ifrån alla som är nysläppta. En gissning bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in