2013-05-04, 18:09
Medlem
Tjnare, ngon som vet om dessa spelhemsidor kommer tillbaka? saknade den gamla hedliga tiden nr man var inne dr och trollade . Jvlades med dem s kallade " sherifferna och blipville-spelarna" hahah. Ngon som vet en annan bra sida att trolla p?
Citera
2013-05-04, 18:15
Medlem
MIBRs avatar
Habbo?
Citera
2013-05-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Habbo?
inte lika kul dr! folk tog det mer serist p blip.
Citera
2013-05-10, 16:04
Medlem
Zeriths avatar
Blir var mer ppet. Hade inga ldersregler vad jag minns utan ville du ha camsex med ngon s var det bara att frga efter Skype/Messenger, w/e.
Men p Habbo r dr mer 'stngt', strngare regler fr att medlemmarna ligger p runt 10 r i genomsnitt skulle jag sga.
Citera
2013-05-13, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zerith
Blir var mer ppet. Hade inga ldersregler vad jag minns utan ville du ha camsex med ngon s var det bara att frga efter Skype/Messenger, w/e.
Men p Habbo r dr mer 'stngt', strngare regler fr att medlemmarna ligger p runt 10 r i genomsnitt skulle jag sga.
formulera?
Citera
2017-01-21, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zerith
Du kan vl inte mena allvar att du frgade efter folks Skype/Messenger och helt pltsligt hade ni camsex?!....
Citera
2017-01-25, 15:36
Medlem
Scarface92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Du kan vl inte mena allvar att du frgade efter folks Skype/Messenger och helt pltsligt hade ni camsex?!....

Jag testade Blip & Habbo fr en jkla massa r sen nr det var populrt. Det var faktiskt mnga lskiga typer (pedofiler) som frgade om man ville camsnuska.

Om Zerith frgade om sdant sjlv s br vederbrande skmmas och se ver sina preferenser.

Edit: Rkade skriva fel anvndare.
Citera
2017-02-01, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater

Minns att t.o.m. tjejer frgade om det, som var alldeles fr unga. Och det var inga bgar som ltsades vara tjejer det var ganska uppenbart, ven att de ljg om sin lder var uppenbart av sttet att skriva att dma. Det r ingen strre skillnad mellan killar och tjejer nr det gller sexdriften, det stod 19, sedan 20 i min profil innan jag la ner nd skrev en massa 11-12-ringar till en minns jag. Men terigen ingen strre skillnad mellan killar och tjejer, jag hade inte bangat p en 19 rig brud nr jag var 12, d hade man ju varit kung om det var IRL, i alla fall bland killkompisarna, bruden hade dock setts som strd. Har dock aldrig haft camsex i hela mitt liv, ngrar dock lite att jag tackade nej d tjejer runt ens egen lder frgade om man ville se, lite som nr en fr snygg tjej kommer fram till en, man vet inte om det r ett elakt skmt eller ngot s man tackar fr sig av ren feghet och frvirring. Fr att inte tala om alla brudar som ville ses (MSN), man undrade om de inte hade frldrar som hade gett dom ngot vett, visst de var i min lder, ngra r yngre, men nd, dock sg jag bra ut i yngre dar och drog till mig en hel del tjejer online och IRL p den tiden, men alltid varit feg, t.o.m. nr bruden legat jmte en i sngen har jag tvekat, nu fattar jag bttre men d var jag feg som sagt. S mnga frlorade ligg... lite bittert s hr i efterhand.
Senast redigerad av selfredrum 2017-02-01 kl. 00:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in