2017-01-31, 12:30
Medlem
Hungaros avatar
Det svenska näringslivet briljerar gång på gång. Tror ni att Comviq kommer stå på sig gällande samarbetet med Kakan? Vad vinner Comviq på denna marknadsföring?
Citera
2017-01-31, 12:31
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Det svenska näringslivet briljerar gång på gång. Tror ni att Comviq kommer stå på sig gällande samarbetet med Kakan? Vad vinner Comviq på denna marknadsföring?

Kanske några fler unga hipstertjejer, men frågan är väl om det eventuella tillskottet väger upp för de som istället vänder företaget ryggen.
Citera
2017-01-31, 12:32
Medlem
TheAntiheros avatar
Vore intressant att se hur många som verkligen avvecklar sitt abonnemang hos Comviq efter det här.
Tvivlar på att det är särskilt många. Comviqs abonnenter hör väl inte till den mest handlingskraftiga skaran direkt. Dessutom är ju många unga/socfall som inte har råd att skaffa ett riktigt abonnemang, utan måste förlita sig på att kunna ringa gratis till sina kompisar.
Citera
2017-01-31, 12:39
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fasttrain
Har själv Comviq och tänker fortsätta med det. Funkar perfekt har inget att klaga på.
Tror inte Comviq bryr sej nämnvärt vad ett gäng gaphalsar på FB tycker.

Nu är det inte i första hand på Flashback eller Twitter som trashingen sker, utan i första hand på fejan. Kolla in deras fejansida, så märker du att den här tråden är rätt beskedlig i jämförelse:

https://www.facebook.com/Comviq/

Edit: Flera i den här tråden har påstått att det skulle bara vara ett bra sätt att få maximal uppmärksamhet, men finns det verkligen någon företagare som vilja sälja en produkt eller tjänst som kan läsa alla de där inläggen på Facebook och känna att allt går finfint?
Senast redigerad av Europe 2017-01-31 kl. 12:41. Anledning: Edit
Citera
2017-01-31, 12:40
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Jan stenbeck numer avliden chef för tele2 påpekade flertalet gånger i media att ALL surr i media var bra reklam för företaget. De kanske vill prova hans ide igen.
Citera
2017-01-31, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAntihero
Vore intressant att se hur många som verkligen avvecklar sitt abonnemang hos Comviq efter det här.
Tvivlar på att det är särskilt många. Comviqs abonnenter hör väl inte till den mest handlingskraftiga skaran direkt. Dessutom är ju många unga/socfall som inte har råd att skaffa ett riktigt abonnemang, utan måste förlita sig på att kunna ringa gratis till sina kompisar.

Är ju alltid svårt att veta men jag hoppas att det iaf är tillräckligt många för att det ska bli kännbart.

I familjen så är vi fyra stycken som har Comviq, uppbundna i abonnemang, jag kan inte svara på hur de andra gör men det är mycket troligt att jag söker mig till ett annat bolag när tiden löper ut. Tre andra barn i familjen har kontantkort hos Telia i dagsläget, jag hade tänkt byta till Comviq när det är dags gå över på månadsabonnemang för dem, men det kommer det inte bli nu.
Citera
2017-01-31, 12:43
Medlem
swimmingpools avatar
När högern gjort bort sig (Trump) får Flashback satsa på att gnälla på Kakan istället.
Citera
2017-01-31, 12:44
Medlem
santacls avatar
Är Comviq enbart kontantkort ? Finns bättre alternativ för sådant.
Citera
2017-01-31, 12:45
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
När högern gjort bort sig (Trump) får Flashback satsa på att gnälla på Kakan istället.
Hur har Trump gjort bort sig??
Citera
2017-01-31, 12:45
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbtjyven73
Jan stenbeck numer avliden chef för tele2 påpekade flertalet gånger i media att ALL surr i media var bra reklam för företaget. De kanske vill prova hans ide igen.

Dock är det inte så mycket surr (ännu) i gammelmedia, utan där det hörs ett enormt (ilsket) surrande är i sociala medier, speciellt på företagets fejansida. Jag undrar verkligen om Jan Stenbeck hade uppfattat det som positivt att enorma mängder vanliga människor synligt för alla andra spyr galla över företaget, samt att ett stort antal kunder öppet deklarerar att de tänker byta abonnemang (oavsett om det sedan verkligen är sant eller inte)?
Citera
2017-01-31, 12:49
Medlem
Skönt att man har Telenor som operatör så att man slapp säga upp abonnemanget, Kakan.
Citera
2017-01-31, 12:52
Medlem
Enkelt...rösta med plånboken. Jag är inte vänster vilket gör nu att jag måste byta operatör.
Detta visar ju tele2s sympatier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in