Citat:
Jag har alltid ute mina för lite överpriser. Har sen igår till exempel sålt 1st IF Vazquez för 23,750, ligger väl på 13-14k. 1st IF Telles för 14,750. IF Marcano för 17,750. Ett par SIF Aspas för 32-35k.
Gäller bara ha lite koll på priserna och kolla så det inte kommit en SBC som gör att priserna ökar markant. Brukar till exempel försöka undvika att ha transfers ute vid 19. Väntar till ett par minuter efter 19:00. Det är väl oftast den tiden som dem kommer ut.
Gäller bara ha lite koll på priserna och kolla så det inte kommit en SBC som gör att priserna ökar markant. Brukar till exempel försöka undvika att ha transfers ute vid 19. Väntar till ett par minuter efter 19:00. Det är väl oftast den tiden som dem kommer ut.
Pallar inte detta. Jag sålde typ 2 st IF Grimaldo i höstas till marginellt överpris under två veckors tid. Hade väl ca 18 st totalt som relistades gång på gång. Gjorde bara någon tusenlapp per försäljning på det. Utöver det är det ett sånt manuellt pillande att "o-lista" ett kort, manuellt swappa med dubbletten i klubben. Jag går kanske miste om någon försäljning på detta vis, men jag tar det så länge det säljer så dåligt. Hellre det än att råka köra relist 30 minuter före en SBC som får korten att sticka iväg annonseras. Men kudos till dig som orkar. Inte råkat köra relist på ett kort som stuckit iväg? Kanske säljer det bättre nu än då....
Jag låter korten ligga och växa till sig i värde och säljer när jag är nöjd med lägsta BIN. Pang bom, profit. Men går miste om försäljningarna på vägen såklart.
---------
Någon som testat göra Ligue 1 SBC nu i dessa dagar? Kollade lite på några lag (Metz och Lorient) men tycker de är oskäligt dyra. Klart dyrare än Mexico t.ex.
För övrigt - läge att köpa på sig consumables nu när marknaden flödar.
Sist men inte minst - Lunar Event ska pågå tills på torsdag om jag förstått saken rätt? Kanske kommer det en tupp-SBC trots allt? Hoppet är det sista som överger en...