2017-01-29, 19:13
  #1
Medlem
Snapcounts avatar
Vad är det som egentligen har hänt ?

Ungdommene, som er i 18-19-årsalderen, ble funnet av eieren av hageskuret. Dødsårsaken er uklar.
Den foreløpige etterforskningen tyder ifølge politiet ikke på at de seks har blitt utsatt for vold.


http://www.abcnyheter.no/nyheter/2017/01/29/195273852/seks-tenaringer-funnet-dode-i-hageskur-i-tyskland

Hageskur är väl närmast en trädgårdsbod.

Bild på "hageskur" : https://www.google.no/search?q=hageskur&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X& ved=0ahUKEwiD_6mI-ufRAhXJHJoKHbvrC14QsAQIHQ&biw=1366&bih=662
Citera
2017-01-29, 19:27
  #2
Medlem
RonnyRasks avatar
Polisen säger att ingen av de sex döda utsatts för våld heller, vilket är lite märkligt.

Är det kollektivt självmord det rör sig om?
Citera
2017-01-29, 19:30
  #3
Medlem
RedXs avatar
Hypotes: De har köpt nåt billigt knark som inte kokats ihop av ngn Heisenberg.
Citera
2017-01-29, 19:32
  #4
Medlem
Gasläcka? Dåliga droger? Verkar som det var en fest, kanske de druckit hemmbrännt eller etanol som de kört genom en limpa.
Svårt att tänka mig att sex tonåringar skulle lyckas med kollektivt självmord utan att någon annan skulle fått reda och försökt stoppa det.
Citera
2017-01-29, 19:34
  #5
Medlem
Pfaltzs avatar
Grillat inomhus?
Citera
2017-01-29, 19:47
  #6
Bannlyst
Ätit var sitt fentanylplåster eller dylikt smart kanske!?
Citera
2017-01-29, 20:09
  #7
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Grillat inomhus?

Låter som det mest logiska i mina öron.

Annars så är det kollektivt självmord, för att sex personer dör av överdos samtidigt känns väldigt märkligt, skulle vara om någon har sålt china white/syntetiskt heroin och sagt att det var mdma eller nått.
Citera
2017-01-29, 20:24
  #8
Medlem
Sex stycken tar inte kollektivt självmord utan att det syns, det lär ligga spyor överallt.

Det mest troliga är att det rör sig om kolmonoxidförgiftning eller gasläcka. De har blivit trötta och somnat in.
Citera
2017-01-29, 20:25
  #9
Medlem
AA-suiteds avatar
Förgiftade av farsan.
Citera
2017-01-29, 20:26
  #10
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Från expressen:
Citat:
Dödsorsaken är fortsatt något av ett mysterium, men enligt polisen finns tecken som tyder på att ungdomarna överdoserat ett okänt preparat.
Citera
2017-01-29, 20:52
  #11
Medlem
Möjligt att de har köpt MDMA(Ecstasy) som inte har varit MDMA utan PMA eller dylikt och därför tagit en överdos och dött. De skulle trots allt festa till det...
Citera
2017-01-29, 20:53
  #12
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Från expressen:
Citat:
Dödsorsaken är fortsatt något av ett mysterium, men enligt polisen finns tecken som tyder på att ungdomarna överdoserat ett okänt preparat.
Någon laglig, extremt potent substans som de köpt på nätet antagligen.
De här sex döda tonåringarna hade antagligen levt idag om man inte hade haft så hårda straff på att befatta sig med beprövade kvalitetsdroger som inte är lika lätta att överdosera på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in