2017-01-29, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Men Eld är ju ett känt gammalt Tattar släkte, Finns väll en hel del tattare som heter Persson med?
Hur går det by the way med att det var en olycka och att grabbarna inte var där för att knycka och rycka bensin, Försöker bara ta reda på fakta för i helvete!
Tattare? Haha nja, fel igen! Vi har ingen i släkten som heter Persson. Hon är min vän, inget annat. Så skjut dig
Citera
2017-01-29, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elinhelenaa1488
Tattare? Haha nja, fel igen! Vi har ingen i släkten som heter Persson. Hon är min vän, inget annat. Så skjut dig

Kan bli annat än förvånad?
Dina kommentarer lyser barnslighet,
Antar att du bor i Säffle?
Är ni alla så här, där?
Förstår du inte att ni framstår som bönder, omogna
och väldigt efter?
Citera
2017-01-29, 09:52
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elinhelenaa1488
Ok, men du som har koll,
var det en olycka? Om svar ja, hur gick det till?
Citera
2017-01-29, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ka7700
Kan bli annat än förvånad?
Dina kommentarer lyser barnslighet,
Antar att du bor i Säffle?
Är ni alla så här, där?
Förstår du inte att ni framstår som bönder, omogna
och väldigt efter?
Skiter i vad jag framstår som, bönder är bra. Utan dom hade inte du haft mat på bordet ska du veta.
Citera
2017-01-29, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
De eldfängda männen från Säffle.
Detta blir jag eld och lågor över.

Sätter mina $$$ på att grabbarna rökte när de stod o höll på
Citera
2017-01-29, 14:57
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donald-dick
Detta blir jag eld och lågor över.

Sätter mina $$$ på att grabbarna rökte när de stod o höll på
Deras vänner som borde ha lärt sig något av vad som hände tände levande ljus intill bensinpumparna, det säger en hel del om intelligensnivån hos dessa raketkirurger. Dom här smågangstrarna kan mycket väl ha försökt kolla nivån i tanken med hjälp av en tändare om det var lite mörkt och dunkelt, "-Äre fullt snart? -Vet int, ska kolla, få ja tändarn så ja ser." *Big bada boom*

elinhelenaa1488: Du har knappast några studieskulder va? Pratar du som du skriver?
Citera
2017-01-29, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Deras vänner som borde ha lärt sig något av vad som hände tände levande ljus intill bensinpumparna, det säger en hel del om intelligensnivån hos dessa raketkirurger. Dom här smågangstrarna kan mycket väl ha försökt kolla nivån i tanken med hjälp av en tändare om det var lite mörkt och dunkelt, "-Äre fullt snart? -Vet int, ska kolla, få ja tändarn så ja ser." *Big bada boom*

elinhelenaa1488: Du har knappast några studieskulder va? Pratar du som du skriver?
Helt klart ett troligt scenario. Måtte det inte visa sig vara något så banalt som statisk elektricitet bara. Vilket antiklimax på ett så episk brott då.

Jag ser något liknande detta framför mig

https://www.youtube.com/watch?v=vZvbhy5lDgY
Citera
2017-01-29, 18:15
Medlem
Självklart rökte dom. Är huvudet dumt får kroppen lida,ibland blir man aska också
Citera
2017-01-29, 18:52
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donald-dick
Helt klart ett troligt scenario. Måtte det inte visa sig vara något så banalt som statisk elektricitet bara. Vilket antiklimax på ett så episk brott då.

Jag ser något liknande detta framför mig

https://www.youtube.com/watch?v=vZvbhy5lDgY

Jag tycker det blir roligare om de trodde att de var kloka och säkra för att de inte rökte under själva tjuvandet.
Citera
2017-02-01, 11:39
Medlem
Det var troligen gnistbildning från ett bilbatteri som var orsaken till explosionen som kostade en man livet i Säffle.
Polisen hittade både batteriet och en eldriven pump på Enligt polisen är det genom förhör som hållits med de andra personerna som var på platsen klarlagt att de var där för att slanga bensin.

Teorin är att det uppstod gnistbildning när pumpen skulle kopplas till batteriet, och att det antände bensinångorna vilket ledde till explosionen. http://nwt.se/saffle/2017/02/01/darfor-startade-branden-pa. Polisens teori om hur branden uppstod. Det ska även varit sammanlagt fyra personer vid händelsen som är misstänkta för brottet. Utöver 26-åringen som avled, så var det 2 män och en kvinna. Mannen som avled var Christoffer Skan, 25-åringen Tobias Niklasson. Vem var den tredje mannen och kvinnan?
Senast redigerad av drewdy 2017-02-01 kl. 11:44.
Citera
2017-02-01, 12:21
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drewdy
Det var troligen gnistbildning från ett bilbatteri som var orsaken till explosionen som kostade en man livet i Säffle.
Polisen hittade både batteriet och en eldriven pump på Enligt polisen är det genom förhör som hållits med de andra personerna som var på platsen klarlagt att de var där för att slanga bensin.

Teorin är att det uppstod gnistbildning när pumpen skulle kopplas till batteriet, och att det antände bensinångorna vilket ledde till explosionen. http://nwt.se/saffle/2017/02/01/darfor-startade-branden-pa. Polisens teori om hur branden uppstod. Det ska även varit sammanlagt fyra personer vid händelsen som är misstänkta för brottet. Utöver 26-åringen som avled, så var det 2 män och en kvinna. Mannen som avled var Christoffer Skan, 25-åringen Tobias Niklasson. Vem var den tredje mannen och kvinnan?

Eldriven motor för att pumpa bensin. Vilka tomtar!

Men mystiken tätnar! Vilka är de okända två? Anställda på Ryck & Knyck eller anlitade konsulter?
Citera
2017-02-01, 12:29
Medlem
veritatems avatar
Jaha ja, det var alltså såhär "olyckan" gick till.
Patetiskt att försöka bortförklara något som är så in i helvete klockrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in