2017-01-28, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jo jag vet att liberalerna älskar ISIS och gärna skickar pengar och militärt stöd till dem. Det är samma fittor som vill ha öppna gränser och som tycker det är spännande med Allahu Akhbar. Vi andra skulle inte ens pissa på dem om de brann. Inte på dig heller.

Men fortsätt du att skydda ISIS. Det passar dig bra.

https://www.youtube.com/watch?v=aWejiXvd-P8

1) Vem är det som står på podiet och pratar?
2) Vad står det på skylten framför personen?
3) Vad säger personen som pratar?
4) Är personen som pratar liberal?
5) Är din iq i 20e eller 30e percentilen?
6) Försöker du bara lägga ut dimridåer?
Senast redigerad av NyttNick3 2017-01-28 kl. 12:06.
2017-01-28, 12:08
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttNick3
https://www.youtube.com/watch?v=aWejiXvd-P8

1) Vem är det som står på podiet och pratar?
2) Vad står det på skylten framför personen?
3) Vad säger personen som pratar?
4) Är personen som pratar liberal?
5) Är din iq i 20e eller 30e percentilen?
Varför tycker du det är jobbigt att bomba skiten ur ISIS? Varför vill du skydda dessa as? Varför ställer du idiotiska frågor? Varför är du patetisk?

Och varför tror du att någonting McCain säger har betydelse? Dina inlägg är för övrigt tråkiga att läsa, eftersom du inte klarar av att formulera egna tankar.

Jag inser givetvis att du har det svårt och att du är väldigt intresserad av mitt IQ. Jag tillhör topp 2 procent, enligt verifierade tester, är högutbildad och tjänar bra med pengar. Själv? Lagerarbetare? Handelsanställd? Skolungdom? Sossfall? Narkoman?
Senast redigerad av Japhy 2017-01-28 kl. 12:10.
2017-01-28, 12:11
Medlem
Citat:
Varför tycker du det är jobbigt att bomba skiten ur ISIS? Varför vill du skydda dessa as? Varför ställer du idiotiska frågor? Varför är du patetisk?

Och varför tror du att någonting McCain säger har betydelse? Dina inlägg är för övrigt tråkiga att läsa, eftersom du inte klarar av att formulera egna tankar.

Nu pratar vi om att du använder bombhöger som förolämpning, när din idol Donald Trump själv ropar om att bomba, istället för att diskutera det så börjar du lägga ut dimridåer.
2017-01-28, 12:14
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Nu pratar vi om att du använder bombhöger som förolämpning, när din idol Donald Trump själv ropar om att bomba, istället för att diskutera det så börjar du lägga ut dimridåer.
Ja, McCain tillhör bombhögern som vill ha ett evigt krig mot Mellanöstern till förmån för Israel och NWO. Att du inte känner till detta beror på att du är obildad. Det är inte bombhöger att döda folkmördare och terrorister. Tycker du det är du bara tråkig. Försök att skriva något inlägg som faktiskt är läsvärt. Dina snarstuckna och lättkränkta reaktioner tråkar ut mig.

Varför tycker du det är fel att bomba ISIS? Är du muslim?
2017-01-28, 12:17
Medlem
Citat:
Ja, McCain tillhör bombhögern som vill ha ett evigt krig mot Mellanöstern till förmån för Israel och NWO. Att du inte känner till detta beror på att du är obildad. Det är inte bombhöger att döda folkmördare och terrorister. Tycker du det är du bara tråkig. Försök att skriva något inlägg som faktiskt är läsvärt. Dina snarstuckna och lättkränkta reaktioner tråkar ut mig.
Varför tycker du det är fel att bomba ISIS? Är du muslim?

Ok, så för att sammanfatta din ståndpunkt. Det är fel att vilja bomba, förutom när det är mot rätt motståndare då är det plötsligt ok och framförallt är det ok om det är Trump som vill bomba.
Du ska förövrigt få ett tips, du behöver inte svara på allting som skrivs. Det är märkligt att du tar dig tid att svara på allt jag skriver och på ett närmast tvångsmässigt sätt måste avsluta med att jag är korkad, obildad och aldrig skriver något läsvärt.
Har jag skrivit att jag tycker att det är fel att bomba ISIS? Har du några belägg för detta?
2017-01-28, 12:21
Medlem
Citat:
Trump träffar Theresa May. Våra sjuka EU-politiker har förlorat GB och nu går de samman med USA - den naturliga ledarstaten för den fria världen. EU söker sig till kommunisterna och folkförslavarna i Kina. Det moraliska fördärvet i västeuropa äcklar mig.

https://www.youtube.com/watch?v=hILiTZZjZqI

"Ledarstat"? Lovade inte Trump att de skulle sluta lägga sig i andra länders angelägenheter?
2017-01-28, 12:26
Medlem
Japhys avatar
Citat:
"Ledarstat"? Lovade inte Trump att de skulle sluta lägga sig i andra länders angelägenheter?
Ja. Man kan leda genom exempel. Det är det som är planen. Har du missat det?

Men varför tycker du det är jobbigt att bomba ISIS? Är du muslim?
2017-01-28, 12:28
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ok, så för att sammanfatta din ståndpunkt. Det är fel att vilja bomba, förutom när det är mot rätt motståndare då är det plötsligt ok och framförallt är det ok om det är Trump som vill bomba.
Du ska förövrigt få ett tips, du behöver inte svara på allting som skrivs. Det är märkligt att du tar dig tid att svara på allt jag skriver och på ett närmast tvångsmässigt sätt måste avsluta med att jag är korkad, obildad och aldrig skriver något läsvärt.
Har jag skrivit att jag tycker att det är fel att bomba ISIS? Har du några belägg för detta?
Jag brukar svara när folk kommenterar mina inlägg. Är kommentarerna idiotiska, talar jag om det. Särksilt när idioten ställer idiotiska frågor som visar upp idioti.

Frågor på det?

Varför tycker du det är så fel att bomba ISIS? Är du muslim?
2017-01-28, 12:30
Medlem
Citat:
Jag brukar svara när folk kommenterar mina inlägg. Är kommentarerna idiotiska, talar jag om det. Särksilt när idioten ställer idiotiska frågor som visar upp idioti.

Frågor på det?

Varför tycker du det är så fel att bomba ISIS? Är du muslim?

Som sagt, tvångsmässigt kommenterande. Varför vägrar du att diskutera sakfrågan. Vilka är bombhögern som ska vara sämre än Trump. När Trump själv vill bomba?
Jag återupprepar också frågan. Har jag sagt att det är fel att bomb ISIS? Har du några belägg för det?
2017-01-28, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Efter att McCain begick misstaget att lämna in Golden Shower-rapporten till FBI har Trump reducerat honom till ett knapptryckarhjon. Trodde ni hängde med i svängarna men uppenbarligen lider många fortfarande av svår kognitiv dissonans efter Trumps seger.

Trump känner ju själv ingen seger då hans saknar popular vote så mycket att han håller på att bli tokig. Och seget ska vi inte tala om. Detta är inte en seger för någon. Landets ekonomi kommer att bli bankrutt i bästa fall.

Så många i världen som nu väljer andra resmål, slutar beställa saker från USA både privatpersoner och företag. Trump är så illa omtyckt att man faktiskt bojkottar USA.

Vissa länder samarbetar för att slippa ha med USA att göra. Bojkotten sprider sig sakta men säkert.

Det är inte någon seger för Mister Trump.
2017-01-28, 12:33
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Som sagt, tvångsmässigt kommenterande. Varför vägrar du att diskutera sakfrågan. Vilka är bombhögern som ska vara sämre än Trump. När Trump själv vill bomba?
Jag återupprepar också frågan. Har jag sagt att det är fel att bomb ISIS? Har du några belägg för det?
Så du tycker det är bra av Trump att han vill bomba ISIS?

Bombhögern är de som startar krig mot Irak, Libyen, Afghanistan och så vidare. Inte de som vill bomba folkmördare. Det är en hederssak. Förstår att dessa nyanser kan vara svåra för dig, men varför tycker du det är fel att bomba ISIS? Eller tycker du att det är bra att bomba ISIS?
2017-01-28, 12:34
Medlem
Citat:
Trump träffar Theresa May. Våra sjuka EU-politiker har förlorat GB och nu går de samman med USA - den naturliga ledarstaten för den fria världen. EU söker sig till kommunisterna och folkförslavarna i Kina. Det moraliska fördärvet i västeuropa äcklar mig.

https://www.youtube.com/watch?v=hILiTZZjZqI

Vad får dig att tro att May har gjort det?

Att hon yttrar trevliga saker på mötet betyder ingenting. Det är normalt att göra det utom för Trump för han fattar ingenting just nu. May förhandlar och är duktig på att förhandla och Europa är en intressant marknad för UK och tvärtom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in