Citat:
Ursprungligen postat av
FlashyBear
Jag instämmer i din analys. Jag började tycka så efter att Trump gick till angrepp mot mexikanska domaren. Senast när han gick till hårt attack mot CNN och Buzzfeed utfrågades Tillerson av senaten. Trump är verkligen duktig på att omredigera media.
https://www.nytimes.com/2017/01/12/upshot/trump-shows-how-to-smother-a-scandal-with-a-bigger-story.html
Han är ruskigt skicklig, jag såg det redan 2012 när han vevade ned hela republikanska uppställningen utan att ens ställa upp.
Personligen trodde jag att han skulle bli Presiden vid det valet.
Kolla här nu och förundras:
http://www.washingtontimes.com/news/2017/jan/26/hillary-clinton-received-800000-votes-from-nonciti/
Citat:
Hillary Clinton garnered more than 800,000 votes from noncitizens on Nov. 8, an approximation far short of President Trump’s estimate of up to 5 million illegal voters but supportive of his charges of fraud.
Political scientist Jesse Richman of Old Dominion University in Norfolk, Virginia, has worked with colleagues to produce groundbreaking research on noncitizen voting, and this week he posted a blog in response to Mr. Trump’s assertion.
Based on national polling by a consortium of universities, a report by Mr. Richman said 6.4 percent of the estimated 20 million adult noncitizens in the U.S. voted in November. He extrapolated that that percentage would have added 834,381 net votes for Mrs. Clinton, who received about 2.8 million more votes than Mr. Trump.
Detta är en vänsterextrem undersökning, och enligt den så har Clinton fuskat sig till segern i flera delstater.
För bara två dygn sedan kallade MSM Trump för idiot när han talade om detta, idag ser vi Clinton underminerat den amerikanska demokratin och att dussintals elektorer troligtvis är ditsatta genom valfusk.
Om Trump siffror stämmer, så vann Romney Presidentvalet 2012.
Detta är en skandal utan dess like, redan med vänsterns egna siffror och om Trumps siffror stämmer så är det det största bedrägeriet i mänsklighetens historia.
Så vi ligger nu i ett intervall från 800.000 röster till 5.000.000 röster, betänk att i många delstater vann Hillary med bara ett par tiotusentals röster.
Trump vet vad han pratar om och därför fortsätter han trycka på, jag tror till och med att han kan kräva omval i flera delstater.