Fast har vi nån tillförlitlig information om hur stadig/säker han var på benen under det här samtalet? Har polisen släppt filmsekvensen till media? Jag har inte hängt med tillräckligt och kan ha missat.
Nej vi har inte fått sett några rörliga bilder från hamnområdet. Angående att krogpersonalen skulle försöka skydda dessa tror jag inte på. Det var krogpersonalen som kontaktade polisen med samtalslistan bland annat.
Dom kan ha snackat ihop sig ändå. Märkligt ändå att han säger sig ha sett två tjejer i baksätet. Varför påstå det? Vad skulle han vinna på det?
Citat:
Ursprungligen postat av Google Translate
Men Nikolaj ihåg en viktig punkt. En mycket kort men viktig tidpunkt, medan enligt källor, har gett polisen anledning att tro att de två män inte har samordnat sina vittnesmål.
Att det här handlar om ett sexualmord lär väl få tvivla på. Nikolajs ”utsvävningar” under natten tycks vara förhållandevis väldokumenterade. Av det drar jag slutsatsen att sett till det skick som Nikolaj torde varit i när han väcktes vid fyratiden - är jag övertyga om - att tygla sin sexualitet varit ett av hans absolut minsta problem.
Sen vet jag ändå inte om jag vill köpa hela hans historia. Han tycks ha hyfsat bra koll på att återkommit till båten vid 06:10 tiden .. Har han koll på det så tror jag nog att han även har rätt bra koll på hur han kom dit. Så ja, inte så säker på att han levererar hela sanningen där.
Tror dock inte att han varit delaktig i övergrepp på Birna* och än mindre delaktig i mordet.
Dessutom är det känt att i Møllers CV ingår sedan tidigare sexuella övergrepp på det motsatta könet.
"t Hilmarsdóttir skriv
Grim son, polisintendentet, sade polisen har bevis från mobil av de två män som misstänks vara ansvarig för döden Birnu Brian dotter"
Att det här handlar om ett sexualmord lär väl få tvivla på. Nikolajs ”utsvävningar” under natten tycks vara förhållandevis väldokumenterade. Av det drar jag slutsatsen att sett till det skick som Nikolaj torde varit i när han väcktes vid fyratiden - är jag övertyga om - att tygla sin sexualitet varit ett av hans absolut minsta problem.
Sen vet jag ändå inte om jag vill köpa hela hans historia. Han tycks ha hyfsat bra koll på att återkommit till båten vid 06:10 tiden .. Har han koll på det så tror jag nog att han även har rätt bra koll på hur han kom dit. Så ja, inte så säker på att han levererar hela sanningen där.
Tror dock inte att han varit delaktig i övergrepp på Birna* och än mindre delaktig i mordet.
Dessutom är det känt att i Møllers CV ingår sedan tidigare sexuella övergrepp på det motsatta könet.