Citat:
Ursprungligen postat av
Bollaski
Många pro som ser honom som super sub, även jag då ekonomin tillåter. Helt klart en unik spelare. Men pga liga, nation blir han inte högre rankad än sub, men han är ju helt klart jämförbar med tex Vardy IF.
Citat:
Ursprungligen postat av
PSYK1i
haha sjukt var tvärtom för mig IF funkar skit bra för mig. däremot så funkade NIF matuidi mycket bättre för mig än IF (mustasch kortet) 87an :P
Såhär ser jag på in forms: Så länge ett NIF kort är bra kan man hellre spara pengarna än lägga det på dennes IF. Om en spelare jag verkligen vill och hade hoppats på skulle vara bra, men inte levde upp till förväntningarna och får en IF, kan det ju vara värt testa dennes IF. Och självklart kan det ju vara värt att testa en bra NIF spelares IF också, för man vet ju aldrig. Sen sitter en del i huvudet med tror jag, man har en NIF som känns bra, vill testa dennes IF och vill för mycket med spelaren kanske, överarbetar osv. Till sist, en positionsförändring kan vara avgörande också, som fallet är nu med Sow (spelar aldrig med kantspelare som inte har minst 4*).