2017-01-24, 08:19
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
1. Finns inga bevis, ord står mot ord.

2. Nyheten kommer från avpixlat.

Får oss som lever i verkligheten och inte på internet så vet vi att detta inte kommer bli en snackis bland folk eller få något som helst nyhetsvärde.

Sd'are kommer bli sura för det är ytterligare en ond muslim.
Icke Sd'are kommer bli sura för det är ytterligare en muslim som blir anklagad för ondska.

Status Quo.
Nyheten kommer INTE från Avpixlat!

Nyheten kommer från socialdemokratiska Ledarsidorna.se.
Citera
2017-01-24, 08:19
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Känns det å andra sidan rimligt att Bam Björling skulle ha hittat på det?

Ja det känns rimligt.

Bam Björling är absolut ingen trovärdig källa.
Citera
2017-01-24, 08:20
Medlem
Behöver vi ens källa på att han tycker det är okej? Det borde stå bortom alla tvivel att snubben gillar och uppmuntrar hedersmord. Kolla hans tidigare uttalanden och i vilka kretsar han rör sig i.
Citera
2017-01-24, 08:41
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Känns det å andra sidan rimligt att Bam Björling skulle ha hittat på det?
Jag TROR inte att hon hittat på det. Men det är nåt som hon påstår sagts i förbigående och ingen annan har hört der eller spelat in det. Och det var för länge sedan. Hon kan också hittat på det efteråt, jag vet inte vad hon har för personlig agenda.

Det här rinner ut i sanden.
Citera
2017-01-24, 08:55
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Nyheten kommer INTE från Avpixlat!

Nyheten kommer från socialdemokratiska Ledarsidorna.se.
Det är väl inte sossarna som driver sidan? Johan Westerholm är ju sosse men han påstår ju att sidan är politiskt obunden.
Kul i vilket fall. Jag tror tyvärr inte att MSM vågar ta i frågan...
Kaplan är ju bevisat en äcklig islamist, men det är nog lite för mycket frågetecken till denna nyhet...
Citera
2017-01-24, 09:43
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Behöver vi ens källa på att han tycker det är okej? Det borde stå bortom alla tvivel att snubben gillar och uppmuntrar hedersmord. Kolla hans tidigare uttalanden och i vilka kretsar han rör sig i.
Lite så jag tänker med. Jag kan mycket väl tänka mig att islamisten är för hedersvåld, men tvivlar på att han faktiskt har sagt så högt till en icke-muslim...
Citera
2017-01-24, 09:49
Medlem
Tycker annars det här stycket var mest intressant i ledarsidornas artikel:

"Uttalandet av Kaplan överensstämde i övrigt med Fadimes berättelser innan hennes död om hur Mehmet Kaplan agerat i förhållande till familjen Sahindal."

Jaså, så det visar sig att Mehmet Kaplan hade kontakt med familjen före mordet? Då var det på ett personligt plan han var inblandad?
Citera
2017-01-24, 09:59
Medlem
Hur fan kan man säga att det var rätt att mörda en person? MP måste vara väldigt nöjd med hans uttalande. Inte undra på att MP sjunker som en gråsten. Att Stefan Löfven gärna tar upp SD:s historia så fort han kan det vet jag men att man mer än gärna regerar med MP som bevisligen tycker att kvinnor ska mördas i dagens läge är bara sjukt! Hoppas MP åker ur!
Citera
2017-01-24, 10:00
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Men betyder det att man per automatik säger en sån sak öppet till någon på väg in i en tv-studio, vad skulle Kaplan ha att vinna på det?
Att han tycker så är alls inte omöjligt men att han säger det... jag vet inte.
Jag har också hört från en kompis förälder som var i studion att Kaplan i pausen sa till hen "Hitler gjorde inget fel"

OT: Plötsligt 16 år senare kommer han ihåg detta. Finns det några bevis på att källan har nämnt detta tidigare??
Citera
2017-01-24, 10:07
Medlem
ZyClaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
2. Nyheten kommer från avpixlat.

... Nyheten kommer av Johan Westerholm (s) på Ledarsidorna och källan är Bam Björling (genus-nisse, tidigare MP).

Om det är sant eller inte låter jag vara osagt, men jeees, håll lite koll och spotta inte ur dig lögner...
Citera
2017-01-24, 10:44
Medlem
-Andreas-s avatar
Nja.
Det där måste bekräftas först, innan jag tror på det.

MEN.
"Herr Kaplans CV":
https://sv.wikipedia.org/wiki/Mehmet_Kaplan#Avg.C3.A5ngen_som_minister_2016

Ja.
Om detta var den bästa (f.d) Sveriges bostadsminister som Mp kunde spotta fram.
Då undrar man vad SÄPO egentligen sysslar med?

• Stödjer islamistiska terrorgrupper - check.
  • Stödjer ultranationalistiska och nyfascistiska terrorgrupper - check.
  • Har en släkting i Tyskland som avtjänar livstids fängelsestraff för terrorism - eller?
https://en.wikipedia.org/wiki/Metin_Kaplan
  • Är fortfarande anställd av Miljöpartiet och är en aktiv svensk politiker - check
.

Det låter inte lagligt eller sunt på något plan... men vi bor i Sverige.

Jaha.
Så när ska M. Kaplan på tjänsteresa till Moskva nästa gång?
Citera
2017-01-24, 11:15
Medlem
John.Walkers avatar
Fadime och hennes familj var icke muslimer, dem är kurder och hedersmord är vanligast i Kurdisk kultur. Kurder som dem flesta SD troll här inne stödjer!

Sara Mohammed är också Kurd.

Så prata om Kurdisk kultur istället för muslimsk om ni vill få stopp på hedersvåld!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in