Citat:
Ursprungligen postat av
brunnsang
Måste vart en fruktansvärd död för den ena killen. Känns som oproportionerligt hård instant karma för honom. Den andra killen som fick bbq glaze i nyllet lever ju iallafall, men verkar ha skämt ut sig så mycket i efterhand att han behöver en riktigt stor sten att gömma sig under framöver.
Tror inte detta utfall fanns med i deras "risk assesment".
Konstigt att han som avled lyckades ta sig från platsen å sen överleva ett dygn eller så. Undrar om han va helt bränd eller hur han såg ut? Kanske sprang runt å brann...
En del av mig tycker det e tragiskt men den andra undrar liksom va fan 25åriga killarna håller på med... Det är inte busigt å slanga i den åldern.
Den som överlevde verkar vara frisk och kry trots den extra mallorcabrännan. Full fart igen utan längre sjukskrivning från Ryck & Knyck AB. Arbetslinjen gäller!
Angående han som mulade är det inte så konstigt. Det gör fruktansvärt ont att bli bränd, men efter en liten stund kickar endorfinerna in och man kan agera. Han valde att fly. Efter ett tag var de slut. Sen vet jag inte, men efter det tag faller man i coma tror jag. Man kan inte överleva utan hud.
Ni har sett bilden på den vietnamesiska flickan som blev bombad med napalm, och som mot alla odds överlevde och lever än. Bilden Facebook kallade barnporr. Det finns en mindre känd film på händelsen man kan hitta på Youtube. Fruktansvärd scen där hon i chock men uppenbarligen konversabel står vid några luttrade soldater som uppenbarligen sett allt, medan huden faller av henne.