2017-01-21, 16:37
Medlem
DreamTwisters avatar
Ett sällan skådat haveri, det bli snudd på lyteskomik. Skicka Swedish Chef från Mupparna att göra nästa intervju.
Undrar om det är en ångestfylld bakfylledag med stukad självbild idag eller om det är Arnstadianskt självrättfärdigande som råder?
Citera
2017-01-21, 16:37
Medlem
Wayaheads avatar
Vad då? Vad Var var det för konstigt med SvT Peter Rawets intervju, hade inte förväntat mig något annat, Peter representerar ju bara standarden på svenska journalister och SvT i synnerhet!

Alltså, inget nytt under solen, precis så här jävla värdelösa är journalistpacket!
Citera
2017-01-21, 16:38
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Då är det hans chef som bär ansvaret. Han är satt på uppdraget och försöker göra det bästa av situationen. Det blev inga bra intervjuer men det är väl inte hela världen. Det är storm i ett vattenglas.
Om han är journalist så borde han ju veta bättre än att driva sin egna kampanj (eller SVT:s dito) mot Trump i public service trots att det inte är inom hans område.

Så vad du egentligen säger är att han har full rätt att driva sin egna agenda inom ekonomijournalistiken då det är hans område?
Citera
2017-01-21, 16:39
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belfast-
Är Peter möjligtvis en jude? Det hade förklarat hans sjuka beteende.

Din jewdar sviker dig inte. Sin far upp i dagen.

http://sv.metapedia.org/wiki/Tobias_Rawet
Citera
2017-01-21, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Din jewdar sviker dig inte. Sin far upp i dagen.

http://sv.metapedia.org/wiki/Tobias_Rawet

Scheisse. Globalistjudarna är desperata. Nått nytt massmord fixar de inte med internet.
Citera
2017-01-21, 16:47
Medlem
Det som gör det hela än mer komiskt är Rawets yrande om de "kritiska" frågorna som skaver. Jag hörde inte en enda, gjorde ni?

Tjejens lite överseende och misstrogna blick är också obetalbar. Hon är väluppfostrad och vill inte förnedra förståndshandikappade, och drar sig ur intervjun på ett artigt sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av runfast
Slå upp begåvningsreserv!

Slå upp ironi!
Citera
2017-01-21, 16:50
Medlem
Rawet var med om en mycket svår olycka för några år sedan. Svävade mellan liv och död. Hjärnskador om jag inte missminner mig.
Citera
2017-01-21, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belfast-
Är Peter möjligtvis en jude? Det hade förklarat hans sjuka beteende.

Ja, hans far är Tobias Rawet, http://sv.metapedia.org/wiki/Tobias_Rawet
Citera
2017-01-21, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Ha, ha, ha

Hennes ögon säger: Är han på riktigt? Ska jag låtsas som ingenting eller ska jag fly? Jag ser att munnen går på honom men jag förstår inte vad han menar?

Direkt när jag såg honom igår tänkte jag, var har han hittat dom glasögonen, nu ska han försöka se intellektuell ut. Hur kan en sådan jävla byfåne tillåtas skämma ut hela svenska folket?

Fy fan för (S)(V)T!
Citera
2017-01-21, 16:53
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Rawet var med om en mycket svår olycka för några år sedan. Svävade mellan liv och död. Hjärnskador om jag inte missminner mig.

Har du källa på det? Är nästan lite elakt av svt isf, att skicka en hjärnskadad reporter på värdegrundsmission till USA.
Citera
2017-01-21, 16:56
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Har du källa på det? Är nästan lite elakt av svt isf, att skicka en hjärnskadad reporter på värdegrundsmission till USA.
Och hur i hela friden ska man kunna skilja en hjärnskadad svensk journalist från en icke-hjärnskadad svensk journalist?
Citera
2017-01-21, 16:59
Medlem
Rawets så kallade intervjuer får nån sorts parodiskimmer, känns som en blandning av Gert Fylking och Den elaka polisen med Micke Dubois.

Även typ Space Invader över honom i de där cyklopglasögonen.

Komedi men tyvärr är det SVT på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in