Två dagar från betalning tills intag kunde påbörjas, pratar såklart om Mshop. Som i princip alla andra redan påpekat: Bra förpackat, snabb service, trevlig och jävligt effektiv!
Återkommer i korrekt tråd senare för resultat på hans BM Pharma OT
Hur snabbt brukar max svara på mail? La en beställning i förrgår, hörde av mig igår morse vid 10-tiden och fick betalningsinformationen, men efter det har det varit dött. Försökte nå han vid lunchtid men inte fått något svar.
Hur snabbt brukar max svara på mail? La en beställning i förrgår, hörde av mig igår morse vid 10-tiden och fick betalningsinformationen, men efter det har det varit dött. Försökte nå han vid lunchtid men inte fått något svar.
Mshop har ju ett överjävligt sortiment. Om man vill köra en testo/tren kur, vilka märke är att föredra? Vad jag förstår så är shoppen grön?
Mshop och Swedstore är två riktigt bra shoppar, antagligen de bästa just nu om man ser till service & kvalité på varorna utan tvekan.
Primus Ray eller Phoenix Remedies hade jag gett ett försök!
Senast redigerad av Cyberslut 2017-01-20 kl. 02:44.
Grönar swedstore, väldigt nöjd med dom😃 Passar på att gröna deffkungen samtidigt även fast man inte fått allt man beställt ännu, men dom har gjort rätt för sig tidigare