Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-19, 20:12
Moderator
Dr Kings avatar
Klara Lind fortsätter att vara i bild hälften av tiden. Jag hade aldrig sett henne förut men tydligen är det inte första gången hon är med i ett program på fyran.

http://www.tv4.se/bachelor/artiklar/det-här-är-klara-lind-55fac037fca38ffc070002da

http://www.tv4.se/bachelor/klipp/allt-det-bästa-med-klara-lind-3212851
Citera
2017-01-19, 20:39
Medlem
Klara,,,, Åh nej,,,
Troligen inkastad av TV4 är ju gullergrisen,,,
Citera
2017-01-19, 20:43
Medlem
Elwisps avatar
Produktionen tröttnar verkligen aldrig på upplägget att juryn pratar om hur hårda krav det är, att bara de bästa går vidare.... För att sedan säga att personen som är inne går vidare.
Citera
2017-01-19, 20:50
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elwisp
Produktionen tröttnar verkligen aldrig på upplägget att juryn pratar om hur hårda krav det är, att bara de bästa går vidare.... För att sedan säga att personen som är inne går vidare.
Japp detta plus det klassiska fultricket där de före en reklampaus visar en bild på någon "tittarfavorit" som är inne hos juryn för att sedan klippa över till juryn som säger "tyvärr går du inte vidare". Det säger de dock om en annan deltagare vilket visar sig när de visar allt efter reklamen.
Citera
2017-01-19, 20:56
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elwisp
Jojo. Det är ju TV. Ett sorts skådespel. Juryn har ju såklart fått instruktioner av produktionsteamet vilka dom "bör" ta vidare med.
Citera
2017-01-19, 22:02
Medlem
hobokens avatar
Kul att den fransk-skånske designern/entreprenören/vd:n gick vidare! Verkar otroligt sympatisk och ganska duktig.
Citera
2017-01-19, 22:11
Medlem
Provokatörs avatar
Korvgubbefyllot, honom hade jag velat se mer av.....

/Provokatör
Citera
2017-01-19, 22:12
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Va sjutton? Så få som kan filéa en lax!? Är ju verkligen basic inom matlagning.
Jag såg det med. Roligt med de som mer eller mindre skalade den som en potatis.
Citera
2017-01-19, 22:13
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Korvgubbefyllot, honom hade jag velat se mer av.....

/Provokatör
Bara att gå till hans gatukök och beställ något!
Citera
2017-01-19, 23:54
Medlem
Var det tvungna att skicka psykopat-Klara till sluttävlingen? Hon har en hemsk personlighet
Citera
2017-01-20, 00:17
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Ovanligt mycket whinande och bölande i gårdagens program, att de inte kan filea en fisk, göra en fläskfilé (!), att det är så stressigt att laga mat på tid osv...

Halten riktigt matkunniga och passionerade minskar för varje år. Kommer ni ihåg 2015 - Filip Poon, Ludvig Brydolf, Fredrik Jonsson, Sandra Mastio mfl...
Ja nivån sjunker för varje år. 2015 var kanske toppåret? Det intressanta i sammanhanget är att i alla andras länder Masterchef (som jag sett) påtalar domarna jämt och ständigt att konkurrensen är värre än någonsin och deltagarna måste prestera ännu bättre om de ens vill ha en chans.

Inte ett ljud om detta i den svenska varianten, där domarna inser att det inte sker någon kvalitetsförbättring utan en kraftig försämring år efter år istället.

En person som inte ens kan filea en hel fisk hade ALDRIG tagit sig vidare i något utländskt Masterchef. Nivån är skrattretande.

Prediction: Axel och Charlotta (fiskmånglaren) kommer att stå i finalen.
Senast redigerad av Kirk.Douglas 2017-01-20 kl. 00:20.
Citera
2017-01-20, 00:28
Medlem
Hunden007s avatar
bara jag som stör mig på hon Klara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in