2017-01-18, 00:26
Medlem
Jag vill ha sex varje dag men min kille vill inte det, han är "för trött", känns som han inte är attraherad av mig när jag ligger i princip naken i sängen brevid honom och han säger att han bara vill sova, min sexlust är så mycket större än hans. Alla andra killar jag varit med har alltid velat ha sex hela tiden, vad skall jag göra/säga?
Citera
2017-01-18, 00:32
Medlem
Du förtjänar någon som knullar skiten ur dig till den grad att du blir nöjd. Tråkig situation det här.
Citera
2017-01-18, 00:33
Medlem
franges avatar
Är det så att du har gått upp i vikt på sistone? Du vet, såna där "trivselkilon", "sambokilon", och allt vad det brukar kallas... Eller på något annat sätt förändrats på senare tid? Slutat sminka dig?
Citera
2017-01-18, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldschool-jag
Du förtjänar någon som knullar skiten ur dig till den grad att du blir nöjd. Tråkig situation det här.

Exakt så jag känner själv, fattar han inte vad han går miste av eller?
Citera
2017-01-18, 00:35
Medlem
Freebss avatar
Beror ju helt på vad karln arbetar med. Jag har är helt slut efter en 8 timmars arbetsdag. Men det blir lite ligga av ett par gånger i veckan endå
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Är det så att du har gått upp i vikt på sistone? Du vet, såna där "trivselkilon", "sambokilon", och allt vad det brukar kallas... Eller på något annat sätt förändrats på senare tid? Slutat sminka dig?

Nej har inte gått upp i vikt, fixar mig alltid, ser bra och fräsh ut
Citera
Medlem
Freebss avatar
Citat:
Gissar på att du är singel.
Citera
2017-01-18, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quaps
Exakt så jag känner själv, fattar han inte vad han går miste av eller?

Förr eller senare så hittar du något som ger dig riktig casual sex och då är detta inte ditt fel, snarare pojkvännens.
Citera
2017-01-18, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Gissar på att du är singel.

Helt riktigt. Jag brukar säga att jag är för äventyrlig för förhållande trams
Citera
2017-01-18, 00:38
Medlem
Cerrus avatar
Citat:

Hahah, jag röstar för Oldschool!

Frange, att du nappar!

Eftersom att jag skrev på din tråd så måste jag svara ot..

take a cold shower? fu, tänk dig att vara en dude, haft det beroendet konstant varje dag sen vi var 11.
Jävla sjukdom.
Citera
2017-01-18, 00:39
Medlem
Citat:
Förr eller senare så hittar du något som ger dig riktig casual sex och då är detta inte ditt fel, snarare pojkvännens.

Men vad skall jag säga/göra? Har man rätt att bli arg? Irriterad? Besviken? Hur ofta är normalt att ha sex om man varit tillsammans i ca ett år? Jag känner bara att om det är såhär nu hur kommer det bli sen?? Kanske är översexuell.. han jobbar med bilar förresten
Citera
2017-01-18, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quaps
Men vad skall jag säga/göra? Har man rätt att bli arg? Irriterad? Besviken? Hur ofta är normalt att ha sex om man varit tillsammans i ca ett år? Jag känner bara att om det är såhär nu hur kommer det bli sen?? Kanske är översexuell.. han jobbar med bilar förresten

Om ni varit tillsammans runt ett år så finner jag det naturligt att du visar dina känslor, allting annat vore ju märkligt.

Du har all rätt att åtminstone bli irriterad och besviken, kanske inte arg, (detta kan diskuteras.)

Men fallet kan också vara så att han verkligen är för trött. Dra ut på spa tillsammans eller åk iväg sen knullar ni som fan och får gnistan tillbaka där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in