2017-01-16, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo

Han säger att Crille kränker Jakob i alla videos, det kallas att skoja. Jag och mina kollegor kan hålla på sådär hela dagarna och skratta. Kalla varandra saker som är långt grövre än det Crille kallar Jakob och vice versa.

Är det just det som Jocke hänger upp sig på så är det ju märkligt då Jacke besvarar det lika snabbt.
"Ditt trumpetansikte"... skulle det vara något alltså.

Men, jag har alltid haft svårt för Chrille, är lite för mycket för min smak.
Jacke är ju lugn och behaglig i alla fall.
Citera
2017-01-16, 18:32
Medlem
Citat:
http://imgur.com/yQ1S4Nw

Lite smått och gott vad som komma skall från Crille.
Givetvis kommer Jockiboi och hans riddare att säga att det är photoshoppat men vi friska vet att så inte är fallet.

Verkar som att grannen Alex drogar av fri vilja av det man kan läsa. Lite svårt att zooma med den kvalitén.
Edit: Efter att ha läst mer på bilden så verkar det som att Alex becknar också. Och Jocke vet om det eftersom han själv frågar "om det va dom där gamla medicinerna du hittade som du sålde".

Hahaha heja Crille!

Han får ju fan gå till Aftonbladet med det här

grannen alex har ju tom lagt upp en video och berättat han han tagit tjack och kört på polis med moped, han har tom suttit för det. Hela gänget verkar vara riktiga luffare med för mycket pengar.
Citera
2017-01-16, 18:32
Bannlyst
Citat:
Det är rätt uppenbart vem av bröderna som är en av Sveriges, om inte Sveriges, största ynkrygg haha.
Lilla Joakim som frågar efter relationsråd från 8-12 åringar och hans trashiga brud som frågar om tips på hur hon ska få honom glad igen.
Har aldrig följt dom här snubbarna, men hela instagram och Facebook exploderade för ett par dagar sedan så va tvungen att följa detta "bråk".

Märker att Jocke och Jonna nämner hans jävla bok hela tiden, att sanningen kommer komma i den bla bla bla. Tror det är stor chans att det är påhittat bara för att göra reklam för denna jävla boken.

Men om det är ett bråk på riktigt så är jag säker på att Jakob och Crille är dom som talar sanning. Speciellt Jakob.
Jocke skyller på allt när Crille lägger upp printscreens att dom är photoshoppade osv, vill gräva ner stridsyxan trots att det va han själv som började snacka om att Crille är kolatorsk, försökte tvinga i den där retarderade grannjäveln koks i Örebro, mordhotat och bla bla bla.

Han säger att Crille kränker Jakob i alla videos, det kallas att skoja. Jag och mina kollegor kan hålla på sådär hela dagarna och skratta. Kalla varandra saker som är långt grövre än det Crille kallar Jakob och vice versa. Men lilla Aspie-Jocke fattar inte sånt. Han tar allt på allvar och blir kränkt och gråter ut till sina 10 åriga fans.

Så jävla tragiskt att jag ens kommenterar om detta då jag egentligen har vettigare saker att göra men jag är så satans urbotat trött på denna Jockiboi och hans jävla crew att det går fan inte vara tyst längre.
jag vet inte varför du ljuger men det är väl ändå uppenbart du följer bröderna Berg?
Citera
2017-01-16, 18:34
Medlem
Det mest tragiska är hur våra unga beter sig... Skulle Jocke bli fängslad för mord skulle hans fans inte tro att han var skyldig.

Skulle Jocke göra en video och säga att jorden är platt skulle de tro på det. Förstår verkligen inte dagens småbarn.

Det kommer sluta med att alla älskar Jocke och hatar bröderna, precis som Raed Murad.
Citera
2017-01-16, 18:42
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniderBoz
jag vet inte varför du ljuger men det är väl ändå uppenbart du följer bröderna Berg?
Nej, men jag kan förklara för dig så tillomed du förstår.
Jag ser Jockiboi överallt. Facebook, Aftonbladet, instagram osv.
Jockiboi och hans bröder börjar bråka.
Instagram och Facebook exploderade för 3-4 dagar sen om detta bråket.
Crille påstår att han har information som skulle sänka Joakim.
Resultat:Scarabeo väntar på att få se Crille riva ner Jocke.

Jag följer inte nån, har faktiskt inte ens ett youtube konto så jag prenumererar inte på något eller någon. Jag har tyckt Jocke varit en pinsam nolla sen han va med på Kungarna av Tylösand. Sen när han höjer sig själv till skyarna framför sina 10åringar och tror han är nån internet Gud så njuter jag av att se Crille lägga upp sånt här
Citera
2017-01-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jollefo77
Ungefär lika troligt som att följa Flashback då 😂 För här finns sanningen av experterna haha
Börjar fundera på om inte alla 12 åringar sitter här, eller ännu värre 20+ som är lika funtade ännu värre haha

Här uttrycker folk sin egen åsikt och blir inte manipulerad av den store jockiboi. Gå in och kolla på kommentarerna på chrilles eller jackes instagram. Det enda man ser är "fan-konton" som heter t.ex. I_LOVE_JOCKIBOI123 som skriver att alla som är emot Jocke ska dö.

Sen finns det väl rätt mycket troll här också, antar att de har något innanför pannbenet ändå... Hoppas jag iallafall :P
Citera
2017-01-16, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweOs
Joakim har köpt brödernas youtube-kanal för 100 000kr.

Bilden var utlagd på Christofer Bergs snapchat. (Användarnamn: mettnett)
Någon som vet om detta stämmer? Känns rätt sjukt i så fall.
Bröderna Berg borde lagt ut någon video på deras kanal vid det här laget men tydligen inte.
Citera
2017-01-16, 18:49
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniderBoz
du behöver inte försöka göra så jag förstår, uppenbart du följer dessa fjantar trots att du försöker dölja det nu...men det är ok, du är inte ensam . Personligen så fattar jag inte att folk blir så upprörda över jockebboi, hans förflutan kommer ju bara ikapp honom och innan han tjänade pengar var det minsann inte så många som brydde sig..Du är bara en liten tönt
Vi säger så, din lilla fjärt
Citera
2017-01-16, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urtoken
Bröderna Berg borde lagt ut någon video på deras kanal vid det här laget men tydligen inte.

Tror verkligen det stämmer. Eftersom crille inte lagt ut någon video.
Citera
2017-01-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urtoken

Antagligen inte då Chrille la upp bilden på snapchat för 20 timmar sedan. Jacke la ut en bild där han skrev att han står bakom Chrille för 7 timmar sedan. Antar därför att Jacke inte sålt kanalen.
Citera
2017-01-16, 18:57
Medlem
Scarabeos avatar
Och nu gråter Grannen ut på instagram om att han tagit kola och rökt och att det minsann är Crilles fel.
1 timme efter Crille la ut bilderna på konversationerna haha.
Självklart är inte Alex en dum knarkarjävel, bara Crille.
Citera
2017-01-16, 19:00
Medlem
HAHAHAHAHAA

https://www.instagram.com/p/BPVYfmNlyV3/?taken-by=grannenalex

Nu ska det kommas med ursäker och bortförklaring och hur dåligt samvete man har. Dessa människor är fan skamlösa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in