Citat:
Ursprungligen postat av
swimmingpool
Enda sättet att få dig att förstå är ju att jämföra med andra frågor. Hur ska jag annars få dig att förstå? Vet du inte ens vad en fördom är?
DU vet inte det flicka lilla, du har inte förstånd till att ens läsa och förstå mina och andras svar till dig. Gå och skaffa dig lite förstånd. Läs lite böcker, läs lite statistik, försök förstå hur den politiken påverkar i sin helhet och hur det drabbar svenska folket.
Jag och andra har förklarat för dig tiotals gånger nu varför din fras är dum och felaktig. Det handlar inte om enskilda, det handlar om totalens påverkan på Sverige och svenska folkets liv och trygghet i sitt eget land. Huruvida man är beredd att medvetet föra en politik där tiotusentals svenska kvinnor kommer våldtas och gruppvåldtas, det vet vi, vi vet att araber och afrikaner är enormt skyhögt överrepresenterade vid dessa vidriga brott. Vi kan inte veta innan vilka som kommer begå dessa brott, bara att det är ett stort antal inom dessa grupper som är skyhögt överrepresenterade vid exempelvis våldtäkter och gruppvåldtäkter och att det skapar brottsoffer i Sverige av direkt importerad kriminalitet. Det är enormt destruktivt för Sverige och svenskarna. Det är en politik som inte kan föras.
PUNKT. Skäm inte ut dig mer.