2017-01-16, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMontana
Omar el e väl hemma med sin fru och barn?
(FB) 21-årige Alban Ibraj mördad i Malmö 20.44 på Docentgatan/Hermodsdal 3/1-2017
Citera
2017-01-16, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
(FB) 21-årige Alban Ibraj mördad i Malmö 20.44 på Docentgatan/Hermodsdal 3/1-2017

Kollade fb ingen Omar el där
Men nån mekky fakhry och Amir fakhry e där
Citera
2017-01-16, 01:49
Medlem
Om ni vet vem mördarna är men inte vågar kontakta polisen uppmanar jag er att skriva det i den här tråden (ni är anonyma) eller pm:a någon med info!
Citera
2017-01-16, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Telefon försvann men hittades av polis sedan. Ja de väntade på sitt offer men hoppade på han en bit bort på en plätt enligt polis. Luktar desperat rån som spårar ut. Ville ha hans telefon och jacka säkert.

Nej.

Det luktar absolut inte ett desperat rån som spårar ur.

Det luktar lättkränkt, kriminell fuckup som fått för sig att han måste ta död på en 16-åring för att upprätthålla nån form av heder.

En pajas med andra ord. En beväpnad, lättkränkt pajas.
Citera
2017-01-16, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMontana
Omar el e väl hemma med sin fru och barn?

Omar el vad ? Ålder på honom?
Citera
2017-01-16, 02:08
Medlem
Händer något i Malmö inatt??
Citera
2017-01-16, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaMa80

joppar rullas, linor snortas, folk blir blåsta, folk blir våldtagna .

Livet rullar vidare, även efter en sånhär händelse
Citera
2017-01-16, 03:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
joppar rullas, linor snortas, folk blir blåsta, folk blir våldtagna .

Livet rullar vidare, även efter en sånhär händelse

och det mesta tack vare underlägsna importerade b-människor.

Detta fallet blir inte löst, och det är egentligen oviktigt. Vad som är viktigt är hur mycket 15 poliser kostar samhället
Citera
2017-01-16, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaMa80

Polisen gjorde ett tillslag på Rasmusgatan runt 22:30 iallafall. Vad dom fick vet jag inte men där var många polisbilar där inne.
Citera
2017-01-16, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Polisen gjorde ett tillslag på Rasmusgatan runt 22:30 iallafall. Vad dom fick vet jag inte men där var många polisbilar där inne.

OK..men helikoptern som snurrade runt vid 2-tiden?
Citera
2017-01-16, 06:27
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebdo
"Förundersökningsledare J-B Cederholm säger sig aldrig tidigare ha varit med om någonting liknande.

- Inte närbilder på ett sönderskjutet offer på det här sättet. Själva fotograferingen i sig har jag inga synpunkter på, så är det i dag, folk springer omkring med kameror. "

Är inte detta ett extremt märkligt uttalande? Folk har kameror, ja, men ska en polisrepresentant verkligen acceptera att en idiot går fram till ett mordoffer och fotograferar? Om inte annat så förstör man ju spår, fotavtryck och annat. Fängelse, minst, för försvårande av brottsutredning. Och han "har inga synpunkter"! Hade jag varit hans chef så hade jag haft synpunkter.

I Sverige är det tillåtet att fotografera på allmän plats och polisen ska givetvis inte ha synpunkter på lagarna utan ska bara följa dessa. Riksdagen stiftar lagar.
Citera
2017-01-16, 06:34
Medlem
Voyaflexs avatar
Någonstans längs vägen tappade nog "gola" sin innebörd. Är man nu wannabe-gangsters så är det självklart att man inte förstått innebörden. Att gola är när man säger vem som satt igång brandlarmet, sålde hasch eller snodde den ena eller den andra bilen.

När någon bli skjuten i ansiktet så handlar det inte längre om detta, man skapar sin egen tillvaro, och tror du/den andra att detta är coolt, ja då har du nog hamnat snett.

Ingen är "Tony Montana", och ingen bryr sig faktiskt längre om någon som vill efterlikna honom. Att skjuta folk är enkelt, det är inte respekt. Det är som att plocka vingarna av en fluga och sedan skryta om det. Att såra människor är väldigt enkelt, att göra dem lyckliga är däremot mycket svårare. Med det sagt, så får man nog titta sig i spegeln och bestämma sig för vilken sorts man, man faktiskt är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in