2017-01-06, 08:27
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Helt ok från rcb, men mindre speed helt klart. Dock tyckte jag denna var behagligare iv än när det var lagligt, gick att dra på mer. Snackar då iv, rushen. Men fördrog helt klart mer speed i själva ruset.

Kändes mer lik 3-mmc. Fick lite ögonvobbel när jag drog på.
Håller med helt klart mindre speed , men den var rätt go ändå busenkelt att somna efteråt
Citera
2017-01-08, 19:15
Medlem
creepyones avatar
oj oj minns denna när RC kemikalier leverera kristaller stora som 5 kronor. körde mycket IV at that time and let me tell you! 3-cmc at that time! herregud kicken från 3-cmc är något ur en annan värld man kan verkligen inte förstå eller relatera om man inte kört denna IV. vet att jag satt och diskutera detta med kattvrak över pm. altså kicken på denna IV är fucking AMAZING!! saknar denna som fan har suttit ett tag och funderat över om det är värt att kirra verktyg samt att dra hem lite från RCB för en liten comeback på denna men är fan osäker.

vet inte äns om det är värt att ta upp tygen igen vet fan hur det där blir en panna sen är man fast i skiten igen. många polare som försvunnit sista tiden överdos hit överdos dit....klyven men hmm aa får nog ge det nån månad till så får vi se vet att denna kommer dra ner mig i skiten totallt för ÄLSKADE 3-cmc med stora bokstäver...ujjjaa mig!!!1
Senast redigerad av creepyone 2017-01-08 kl. 19:19.
Citera
2017-01-09, 18:10
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
oj oj minns denna när RC kemikalier leverera kristaller stora som 5 kronor. körde mycket IV at that time and let me tell you! 3-cmc at that time! herregud kicken från 3-cmc är något ur en annan värld man kan verkligen inte förstå eller relatera om man inte kört denna IV. vet att jag satt och diskutera detta med kattvrak över pm. altså kicken på denna IV är fucking AMAZING!! saknar denna som fan har suttit ett tag och funderat över om det är värt att kirra verktyg samt att dra hem lite från RCB för en liten comeback på denna men är fan osäker.

vet inte äns om det är värt att ta upp tygen igen vet fan hur det där blir en panna sen är man fast i skiten igen. många polare som försvunnit sista tiden överdos hit överdos dit....klyven men hmm aa får nog ge det nån månad till så får vi se vet att denna kommer dra ner mig i skiten totallt för ÄLSKADE 3-cmc med stora bokstäver...ujjjaa mig!!!1

oh ja rckems var absolut bäst och du fick alltid mer än vad du beställde i påsen. Aldrig kört IV men näsan slog på ganska duktigt ändå så jag var alltid mer än nöjd. Fick hem min påse idag från bolaget. drog precis i mig två feta linor o inväntar den där klassiska sköna effekten. Ej testat bolagets innan. återkommer
Citera
2017-01-10, 06:57
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
oh ja rckems var absolut bäst och du fick alltid mer än vad du beställde i påsen. Aldrig kört IV men näsan slog på ganska duktigt ändå så jag var alltid mer än nöjd. Fick hem min påse idag från bolaget. drog precis i mig två feta linor o inväntar den där klassiska sköna effekten. Ej testat bolagets innan. återkommer

Nå?
Citera
2017-01-12, 23:14
Medlem
Hur är Bolagets senaste batch?
Citera
2017-01-12, 23:43
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Hur är Bolagets senaste batch?
Inte som gamla 3cmc när det va lagligt men gör jobbet nätt och jämnt tycker jag.
Citera
2017-01-15, 19:49
Medlem
svampssons avatar
Bolagets batch enligt mig:

Mer eller mindre pulverform jag finkrossade lite extra.
Luktar knappt som 3-cmc
smakar definitivt inte som 3-cmc
Ger kanske 30% av den sköna känslan jag fick då t.ex rckems sålde det(intranasalt)
Återdoseringsbegär betydligt högre än innan.

Jag vet att snacket gått att bolaget fick ärva bodegans 3-cmc. Hur pass sant det är vet jag inte.
Det jag vet är att jag köpte 3-cmc från bodegan då 3-cmc hade hunnit bli klassad hälsofarlig vara och bodegans 3-cmc var precis som den skulle vara. Både till utseende, lukt och smak samt bäst av allt, effekt.

And that is all I have to say about that.
Citera
2017-01-16, 17:09
Medlem
orrecrists avatar
Citat:

Luktar knappt som 3-cmc
Ger kanske 30% av den sköna känslan jag fick då t.ex rckems sålde det(intranasalt)

Jag vet att snacket gått att bolaget fick ärva bodegans 3-cmc. Hur pass sant det är vet jag inte.
Det jag vet är att jag köpte 3-cmc från bodegan då 3-cmc hade hunnit bli klassad hälsofarlig vara och bodegans 3-cmc var precis som den skulle vara. Både till utseende, lukt och smak samt bäst av allt, effekt.

30 procent? Då saknades det en hel jävla massa med andra ord!! Kan knappat kalla det 3-cmc längre ju

Minns att jag köpte av bodegan på slutet & jag tyckte inte den levde upp till det där fullständiga denna substans kan ge. Men tror dom fick in en ny bacht precis innan jag köpte min sista leverans så kanske var dom bättre mot slutet.
Citera
2017-01-16, 23:29
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
30 procent? Då saknades det en hel jävla massa med andra ord!! Kan knappat kalla det 3-cmc längre ju

Minns att jag köpte av bodegan på slutet & jag tyckte inte den levde upp till det där fullständiga denna substans kan ge. Men tror dom fick in en ny bacht precis innan jag köpte min sista leverans så kanske var dom bättre mot slutet.

Jag hatar att snacka skit och det är inte min mening men folk frågade och jag var tvungen att dela ut mitt personliga omdömme vilket som sagt är personligt. Någon annan kanske tycker helt annorlunda jämfört med mig. Det fanns liksom inget som påmminde mig om gamla 3-cmc på något sätt egentligen mer än att det sved förjävligt, kanske mer än förr, i snoken och absolut en viss stimulans men i mitt tycke alldeles för svag och kortvarig
Citera
2017-01-17, 09:28
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Jag hatar att snacka skit och det är inte min mening men folk frågade och jag var tvungen att dela ut mitt personliga omdömme vilket som sagt är personligt. Någon annan kanske tycker helt annorlunda jämfört med mig. Det fanns liksom inget som påmminde mig om gamla 3-cmc på något sätt egentligen mer än att det sved förjävligt, kanske mer än förr, i snoken och absolut en viss stimulans men i mitt tycke alldeles för svag och kortvarig

Vet att du är en av dom som inte snackar skit & det uppskattas, du säger som det är punkt.

Håller med, det gamla 3-cmc var helt magiskt! En teori är om man liksom byggt upp nån kronisk tolerans.
Citera
2017-01-17, 14:02
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Vet att du är en av dom som inte snackar skit & det uppskattas, du säger som det är punkt.

Håller med, det gamla 3-cmc var helt magiskt! En teori är om man liksom byggt upp nån kronisk tolerans.

Tack för den feedbacken <3 Mjo till viss del kanske men det här var en väldigt märklig batch. Jag har brukat så pass mycket 3-cmc förr för att kunna märka när det är vajsing på smak/lukt och effekt. Hade det bara varit effekten det rört sig om hade jag lätt kunnat avfärda det som någon slags tolerans hos mig. Men nu rör det sig om stor skillnad i både smak och lukt, tycker jag. Den där fräna simhalls-skaldjurs-mixen fanns inte alls. Och vanligtvis brukar lukten av 3-cmc sitta kvar och pumpas ut ur mina porer minst en dag efteråt, denna gång inte alls. Och då tryckte jag i mig nästan 2g under mindre än 24 h. Nae ni, något är definitivt inte som det skall.
Senast redigerad av svampsson 2017-01-17 kl. 14:05.
Citera
2017-01-17, 21:31
Bannlyst
Citat:

Luktar knappt som 3-cmc

Hur ser stenarna ut? Genomskinliga, grumliga vita? Små kross eller stenar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in