• 6
  • 7
2013-09-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Men ge då fan i att bumpa tråden då för helvete.

Tråden har varit död i ett halvår och så kommer du här och fittar.

Med tanke på att det var 7 jävla år sen borde tråden varit död i bra mycket längre än ett halvår.
Citera
2013-09-23, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
JA. Och det är alla. En människa "ändrar" aldrig på sig. Ett svin är ett svin och ska behandlad efter det i all evighet.

Skärp dig för fan. Finns många som lägger om sina liv och ändrar sig till det bättre på 7 år. Måste vara tråkigt att vara så bitter.
Citera
2013-09-23, 14:47
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popupcoffee
Skärp dig för fan. Finns många som lägger om sina liv och ändrar sig till det bättre på 7 år. Måste vara tråkigt att vara så bitter.

Har R. B. lagt om sitt liv och ändrat sig till det bättre under dessa sju år, så vänligen upplys oss om när och hur detta har skett. I avsaknad av närmare upplysningar så antar jag, utgående från min hittillsvarande erfarenhet av människans natur, att han fortfarande är ett arsel.

Hur som helst noterar vi vilken fantastiskt fin, tolerant och upplyst människa du är. Det måste kännas fantastiskt att vara en så fin människa som du, är du folkpartist också? Vi noterar ditt inlägg och går vidare i livet.
Citera
2013-09-23, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Har R. B. lagt om sitt liv och ändrat sig till det bättre under dessa sju år, så vänligen upplys oss om när och hur detta har skett. I avsaknad av närmare upplysningar så antar jag, utgående från min hittillsvarande erfarenhet av människans natur, att han fortfarande är ett arsel.

Hur som helst noterar vi vilken fantastiskt fin, tolerant och upplyst människa du är. Det måste kännas fantastiskt att vara en så fin människa som du, är du folkpartist också? Vi noterar ditt inlägg och går vidare i livet.

Det var ju trevligt och intressant att du gjort dessa iakttaganden av mig grundat på tre inlägg där jag inte delger någon som helst information om migsjälv.
Citera
2014-09-24, 21:12
Medlem
Hur har det gått för den här djurplågaren? Jag förstår att han är lite efterbliven, har han god man eller kontakt med psykvården? Han måste vara en belastning för anhöriga iaf.
Citera
2014-09-25, 00:12
Medlem
Ullenobehags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Hur har det gått för den här djurplågaren? Jag förstår att han är lite efterbliven, har han god man eller kontakt med psykvården? Han måste vara en belastning för anhöriga iaf.

Personen i fråga förtjänar inte att leva vilket jävla äckel. Även om detta var gammalt så borde äcklet sitta på psyket resten av hans patetiska liv.
Citera
2014-09-25, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullenobehag
Personen i fråga förtjänar inte att leva vilket jävla äckel. Även om detta var gammalt så borde äcklet sitta på psyket resten av hans patetiska liv.
Blir lite förvånad att ingen gjort livet surt för den här gossen.
Citera
2014-10-08, 03:27
Medlem
Går de o skaka fram filmen.
Citera
2014-12-31, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Blir lite förvånad att ingen gjort livet surt för den här gossen.
Finns folk som gjort det, vet att rickard inte levt ett helt lätt liv efter det som hänt. Att han skulle bättrat sig är dock inget jag skulle kunna gå i god för...
Citera
2015-12-15, 07:44
Medlem
Filmen går nog inte längre att hitta.
Citera
2017-01-15, 14:00
Medlem
GormDenGamles avatar
Taxerat rätt skapligt enligt Expressen - https://www.pixeltopic.com/files/201...pynmkimkbl.png

Länk (Skåne -> Eslöv -> Löberöd): http://www.expressen.se/dinapengar/d...tt-dar-du-bor/
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in