2017-01-15, 02:06
Medlem
Någon som har bild på när han e skjuten som någon snackade om??
Citera
2017-01-15, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finns.inne
Någon som har bild på när han e skjuten som någon snackade om??

https://www.flashback.org/sp59603656
Citera
2017-01-15, 02:08
Medlem
Visst, på bilden är han skjuten i vänsterögat, men är vi säkra påatt detta är ahmed ? ser ut som en leverfläck på kinden men det har han inte på nån bild på fb vad jag kan se ?
Citera
2017-01-15, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Sverige är däremot ett land som inte varit i krig på 200 år och är därmed det land som längst klarat sig utan krig:
http://www.thelocal.se/20140815/sweden-celebrates-200-years-of-peace

Och du kan inte jämföra tidigare krig mellan danskar och norrmän med det flyktingarna håller på med idag? Om så, gör det dig till idiot.
Denna blatte är en idiot. Kommer bara med pk floskler. Troligen en vidrig vänster eller blatte.
Har det kommit fram något om den skjuta killen och familjen?
Foto på offer efter skotten?
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Vi har fått höra i media att den mördade var en mycket välskött ung man med en familj som har ordnade förhållanden. Vad är det i så fall du menar att fotografen har att frukta? Du får gärna förklara.

Håller med dig om att det är enormt respektlöst att ta den där bilden, framförallt mot anhöriga.
Det brukar heta så jag. Från släkt och gangster vänner.
Citera
2017-01-15, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Å fan.
Då återstår väl W*sim J*nabi (a) men sitter han inte på någon institution i Halland?

nej han rymde
Citera
2017-01-15, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Visst, på bilden är han skjuten i vänsterögat, men är vi säkra påatt detta är ahmed ? ser ut som en leverfläck på kinden men det har han inte på nån bild på fb vad jag kan se ?
Någon som kan bekräfta att det är offer?
Citera
2017-01-15, 02:12
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Somalier bryr väl sig inte i första hand om shiiter heller?

Tror inte vi ska snöa in alldeles för mycket att det är denne somalier. Bör väl inte vara helt orimligt att det finns några namn till som passar in på beskrivningen?

Somalier är bara "muslimer" utåt skulle jag vilja påstå, just det spåret känns ganska osannolikt.

Däremot om han har varit pro-hezbollah och vädrat anti-sunnitiska åsikter öppet kan det ha retat en och annan som sedan fått nog. Fast även här, hur mycket pro-hezbollah kan man vara som 16-åring? Konstigt fall detta, motiven är långt ifrån glasklara om man säger så.
Senast redigerad av Cents4 2017-01-15 kl. 02:14.
Citera
2017-01-15, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiofemman
Han heter väl H*san?
H*y*er (a & d)
Citera
2017-01-15, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Somalier är bara "muslimer" utåt skulle jag vilja påstå, just det spåret känns ganska osannolikt.

Däremot om han har varit pro-hezbollah och vädrat anti-sunnitiska åsikter öppet kan det ha retat en och annan som sedan fått nog. Fast även här, hur mycket pro-hezbollah kan man vara som 16-åring? Konstigt fall detta, motiven är långt ifrån glasklara om man säger så.
Snart kommer bitarna falla på plats. Vissa kommer bli förvånade och vissa kommer att säga
- vad var det jag sa.
Citera
2017-01-15, 02:16
Medlem
Sorcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meraki
Vem är B*r**? (a) B*r** Z*b***i? Har hon syskon? B*r** bor tillsammans med H****r Z*b***i på Bennets väg, han förekommer i belastningsregistret.

1 2 3 4 5 6

Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiofemman
Han heter väl H*san?

Vore tacksamt om vi okunniga fick litet stjärntydning i båda citaten här, tack!
Citera
2017-01-15, 02:17
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Kontantkort då?

Nej, hjälper föga.
Citera
2017-01-15, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TykoSweden
Någon som kan bekräfta att det är offer?

I tråden finns en mängd personer som känner till brottsoffret. De har sett bilden och protesterar inte mot att det är Ahmed. Jag tolkar det som att bilden är äkta och att den är på Ahmed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in