2017-01-14, 22:24
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
GM's vänner. Låter som ett falskt spår då.

Eller också ville kamraterna bara djävlas lite på skoj med sin vän.

BO:s vänner skulle det såklart va...
Citera
2017-01-14, 22:26
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SgtPatton
Helt klart något väldigt personligt. Man skjuter inte några med flera skott och sedan avslutar med att skjuta någon i ögat utan att känna ett starkt hat.
Ja, det verkar vara nåt personligt.

Om inte GM var rejält påtänd förstås och fick en knäpp.
Citera
2017-01-14, 22:28
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebdo
Exakt, och det finns inget som tyder på att Ahmed var bög, däremot är det troligt att den drivande av gärningsmännen har en dold aggressiv homosexualitet
Många är säkert morden som har sin orsak i homosexuella handlingar - både självmord och mord. Det värsta som skulle kunna hända mig är att få veta att någon våldtagit eller förfört min son eller ett av mina barnbarn.
Citera
2017-01-14, 22:28
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
BO:s vänner skulle det såklart va...
Ok!

Då kommer saken i en annan dager förstås.
Citera
2017-01-14, 22:29
Medlem
Tvivlar på att det finns en bild, om den existerar hör den hemma i denna tråd, punkt.
Moralkärringar kan dra tillbaka till familjeliv.

Sedan FB började omnämnas i media har medelålders PK-fittor infiltrerat detta underbara forum som några självutnämnda moralpoliser som ska städa här. Dra ni åt helvete.
Senast redigerad av sniss 2017-01-14 kl. 22:32.
Citera
2017-01-14, 22:29
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalmoPolis
Den finns jag har den likaså många unga i Malmö har den vilket jag tycker är bra så de ser hur snabbt livet kan hinna ikapp en. Bara hoppas på att den inte läggs upp för andra vanliga människor inte har nytta av den och det finns inga ledtrådar i bilden. Förutom ett iskallt skjutning
Hade du inte redan haft den så hade du också velat se den.
Om du sedan tycker det är bra att den sprids mellan ungdomar i Malmö så borde den väl även spridas till ungdomar i andra förorter i Sverige?
Sedan undrar jag hur du tänkte när du skrev "ett iskallt skjutning"?
Är grammatiken inte bättre än så inom Malmös polis?
Citera
2017-01-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalmoPolis
Jag är på helt rätt forum och speciellt tråd

Lär dig att snacka utan att kasta ur dig en massa påhopp... Det är respektlöst om något.
Och bilden kommer förr eller senare, var så säker. Det är inte du som bestämmer över vad folk får dela och inte dela. Sen om folk väljer att se den eller inte, det får stå för dem.
Jag tycker det är hänsynslöst som fan själv, men jag kan aldrig hindra folk att dela.
Att folk delar med sig genom PM nu istället för att lägga upp här är minst lika respektlöst.
Citera
2017-01-14, 22:31
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Går det rykte om att han legat med någons syster och familj vill hämnas?

Läste ngt om kärleksdramateori

Kärleksdramateorin hänger förmodligen ihop med det fall för två år sedan (också det i den kulturmarxistiska experimentstaden Malmö) då en svenska med fablässe för kaosfolk "bytte upp sig" i mjukisbyxbranschen. Valet föll på en ännu tyngre brottsbelastad sandneger vilket inte föll väl ut med exet. Exet beslutade sig för att hämnas men stötte på patrull i form av arabens två storebröder som inte uppskattade det kränkta exets anspråk på upprättad heder. Dom skjöt honom i magen, vilket i sin tur triggade igång en klanstrid som alltjämnt fortsätter. Exets storebror utekrävde hämnd och skjöt lillebrodern. Åtminstone står han åtalad för det.

Finns att läsa här:

http://www.friatider.se/brak-om-svensk-tjej-startade-arabisk-klanstrid-i-malmo

Svensk pk-press, med följare, yvas över att man här faktiskt lyckades hitta en inte brottsbelastad 16-årig arab man kunde spinna en historia runt. Kanske är det så att han inte hade ett kriminellt "förflutet" men med ovanstående exempel i åtanke krävs inte mycket för att hedern kan komma att behöva upprättas. Någon har kränkts för att ett ex till Abdallah uppges hänga med Ahmed, det kan vara hans brors kärleksaffärer som man tar ut på 16-åringen. Det kan i stort sett vara vad som helst som nu stöter sig med en lättkränkt kaosmänniska för att hela klanen snart är involverade.
Senast redigerad av NS_14 2017-01-14 kl. 22:40.
Citera
2017-01-14, 22:32
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
Hade du inte redan haft den så hade du också velat se den.
Om du sedan tycker det är bra att den sprids mellan ungdomar i Malmö så borde den väl även spridas till ungdomar i andra förorter i Sverige?
Sedan undrar jag hur du tänkte när du skrev "ett iskallt skjutning"?
Är grammatiken inte bättre än så inom Malmös polis?
Malmöpolis är en kaozblatte som försöker, med betoning på försöker, släta över och lyfta upp sin nu mulade släkting
Citera
2017-01-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Snackas om kärleksdrama. Att hans ex börjat träffa en tungt kriminell kille i 20+ åldern.
Att brytet inte var bra av någon anledning.
Tycker det låter som en bagatell, inte något man mördar någon för.
Nja isåfall borde det vara tvärtom,att han mördat tjejens nya kille för att hon blivit tsm med honom. Men att mörda exet känns lite väl långsökt om de nu inte vore så att han trakasserat dem osv.

Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Familjer borde inte få yttra sej. Mammor kan stå och skrika "Min son är oskyldig" fast det finns både film och vittnen som visar när han kallblodigt mördar ett antal personer.
Ja helt sant, förnekelsebehov antar jag. Man vill inte tro sina ögon.
Citera
2017-01-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Nja isåfall borde det vara tvärtom,att han mördat tjejens nya kille för att hon blivit tsm med honom. Men att mörda exet känns lite väl långsökt om de nu inte vore så att han trakasserat dem osv.

Ja, bara framför vad som nämnts här.
Var någon som fick ett PM som hade inside info, står lite längre bak i tråden.
Citera
2017-01-14, 22:46
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maanoja
Det är dags och ändra lagen så man får vittna anonymt. Dock så borde det bara gälla om det finns flera vittnen, som kan berätta samma saker. Men klart som fan ingen vittnar när det gäller mord på invandrare. Risken att man själv blir mördad då är nära 100%.

Det går ju att få mycket stöd och skydd som vittne. Jag vittnade vid en rättegång där två GM dömdes till 14 års fängelse. Det fanns två vittnen till.
De andra två fick sitta vid ett angränsande rum så att man bara hörde deras röster.
Jag brydde mej inte om det, jag ville se GM:s reaktioner.
Och än lever jag.
Vi råkade bara bli vittnen till nåt och kände oss säkra på att det skulle bli en utvisningsdom.
Och - hör och häpna!- GM utvisades direkt från anstalten och till hemlandet.
Det är kanske lättare när man inte har nån som helst anknytning vare sej till GM eller brottet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in