2017-01-14, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirinforever
Då var jag nog rätt ute ändå.

GM1: Adam
GM2: Onur
GM3: Silence
Chaufför 1: Josef
Chaufför 2: Jonis

Silence är inte GM2 så han kan bara vara GM3 om han är med. Det enda jag funderar kring är om Jonis kan vara GM3. Tycker det påminner väldigt mycket om honom faktiskt. Men det faller väl lite på att vem ska köra bilen istället...så GM3 kan mycket väl vara Silence. Onur är för kort för att vara GM3.

Hur lång är silence då?

Å vem körde vita FSF bilen om jonis är GM3?

Khalid då? Eller var han inte aktiv under dessa minuter?
Citera
2017-01-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Onur har ej hjärta för att springa in, alla som känner han vet om de. 100% säker på han körde den röda flyktbilen. Josef möjligtvis men eftersom GM3 skonar Petar livet tror jag det är Josef som är GM3. Sen har ju ett litet barn sagt att han tror gm2 är silence, med gångstilen.
Onur har inte hjärta, hahahahahah. Din idiot.
Citera
2017-01-14, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Haha är det inte silence så är det jävligt starkt av han att ta sin livstidsvolta utan att öppna käften...
Han hade fått lT ändå även om han kört bilen så vad hade det ändrat menar du?
Citera
2017-01-14, 23:37
Medlem
Citat:
Onur har ej hjärta för att springa in, alla som känner han vet om de. 100% säker på han körde den röda flyktbilen. Josef möjligtvis men eftersom GM3 skonar Petar livet tror jag det är Josef som är GM3. Sen har ju ett litet barn sagt att han tror gm2 är silence, med gångstilen.
Onur har ej hjärta för att springa in men ändå sprang han in
Citera
2017-01-15, 01:11
Medlem
Jag kommer inte ihåg vad han hette som blev släppt.h
Han har väl en del på sitt samvete.
Men han kanske inte ens är kvar i stan/götet.

De har la inte blivit utplacerade på ngn kåk ännu?

Love, peace and understanding ♡ ♡
Citera
2017-01-15, 01:46
Medlem
Citat:

Ni får tro vad ni vill. :-)
Citera
2017-01-15, 04:18
Medlem
Hjärna menar du väl?
Citat:
Citera
2017-01-15, 18:55
Medlem
Citat:
Ni får tro vad ni vill. :-)
Hur förklarar du att det är han som bär pistolen i sällskap med Josef, Khalid och Anas. Konstigt att de låter snubben som saknar hjärta bära på pistolen. Han råkar trycka av också.
Senast redigerad av mirinforever 2017-01-15 kl. 19:00.
Citera
2017-01-16, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av solvind
Jag kommer inte ihåg vad han hette som blev släppt.h
Han har väl en del på sitt samvete.
Men han kanske inte ens är kvar i stan/götet.

De har la inte blivit utplacerade på ngn kåk ännu?

Love, peace and understanding ♡ ♡

Har nu lyckats krångla igenom hela tråden, ja det är ett hemskt brott. Dom gjort sig skyldiga till.
Aldrig hänt förut i gbg s historia. Sänd hem asen. lugn det tar tid innan dom ens kan begära tidsbestämt straff i Örebro. 2 av dom. Och det fortsätter med handgranater m.m finns många som skrivit som är väl insatta, märks tydligt.

Nej som Adolf Hitler skriver, han är gammal i gården. Så skall dom först upp till kumla på utredningsavdelningen. flera har frågat om dom är utplacerade- 2 månader brukar det ta sen placeras dom ut, dom vill nog gärna inte att alla kommer samtidigt.....sen vet jag att dom har en hotbild över sig på kåkarna. Dom har ställt till det, så nu drar kriminalvården åt permisar för alla ett snäpp hårdare. Så var det när spionen Berling rymde framför näsan på säpo. Fint mottagande Nordberg og fick av tommy Z o fler. Undra vad dessa kräk får, hört en del, men väntar o ser.

Tack ni som är unga o väldigt duktiga på att skriva om brottet o inte annat.

avgående chefen Sven Albin sade till en bekant, en sak gjorde så dom torskade. bilen som spanaren såg, alltså flyktbilen. Därför gick det så fort.

Nä skicka hem hela sandnegerstammen slipper vi bet, samt se asen. dom står inte högt i kurs nu.

djävla apor. tänker ofta på dom anhöriga. det har skrivits lite om dom som skadades för livet. o dom har mage o överklaga,,,,,,,,,,,nä dom är livrädda för folk på kåkarna vill åt dom, o det fattar dom i alla fall el inte.

En sista sak. vem fan är xtroverto som jag läst om i alla trådar nu, förr om åren var det sicilianaren.

Skriv på ni som kan något o bor där, skriv om brottet, inte massa smörja som inte har med saken att göra. strunta i stavning m,m
Citera
2017-01-16, 14:03
Medlem
Som sagt det är ingen mening att diskutera det. Ni känner inte människorna, har nog aldrig sätt de i realtid och bara hört deras röst från tingsrätten. Och så ska ni dra slutsatser... Nja. Det blir för subjektivt för min del. Ni får spekulera precis hur ni vill.

OnT: Silence och Adam(?) har överklagat till HD, där en av de åberopar ett nytt vittne.
Citera
2017-01-16, 14:27
Medlem
Hoppas verkligen inte att HD godkänner det nya vittnet! Utan hellre ser till så att dessa härliga herrar får tjäna sina straff i sina hemland plus livstids utvisning!

Dödsstraff låter faktiskt inte så illa ändå...
Citera
2017-01-16, 16:23
Medlem
KapVerdes avatar
Överklagan HD för 2 av de i HovR dömda:

https://minfil.org/C075s1b1b3/V_stra_HR_B_3777-16_Aktbil_547.pdf
https://minfil.org/Bf74s9bdb9/V_stra_HR_B_3777-16_Aktbil_548.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto