Citat:
Ursprungligen postat av
solvind
Jag kommer inte ihåg vad han hette som blev släppt.h
Han har väl en del på sitt samvete.
Men han kanske inte ens är kvar i stan/götet.
De har la inte blivit utplacerade på ngn kåk ännu?
Love, peace and understanding ♡ ♡
Har nu lyckats krångla igenom hela tråden, ja det är ett hemskt brott. Dom gjort sig skyldiga till.
Aldrig hänt förut i gbg s historia. Sänd hem asen. lugn det tar tid innan dom ens kan begära tidsbestämt straff i Örebro. 2 av dom. Och det fortsätter med handgranater m.m finns många som skrivit som är väl insatta, märks tydligt.
Nej som Adolf Hitler skriver, han är gammal i gården. Så skall dom först upp till kumla på utredningsavdelningen. flera har frågat om dom är utplacerade- 2 månader brukar det ta sen placeras dom ut, dom vill nog gärna inte att alla kommer samtidigt.....sen vet jag att dom har en hotbild över sig på kåkarna. Dom har ställt till det, så nu drar kriminalvården åt permisar för alla ett snäpp hårdare. Så var det när spionen Berling rymde framför näsan på säpo. Fint mottagande Nordberg og fick av tommy Z o fler. Undra vad dessa kräk får, hört en del, men väntar o ser.
Tack ni som är unga o väldigt duktiga på att skriva om brottet o inte annat.
avgående chefen Sven Albin sade till en bekant, en sak gjorde så dom torskade. bilen som spanaren såg, alltså flyktbilen. Därför gick det så fort.
Nä skicka hem hela sandnegerstammen slipper vi bet, samt se asen. dom står inte högt i kurs nu.
djävla apor. tänker ofta på dom anhöriga. det har skrivits lite om dom som skadades för livet. o dom har mage o överklaga,,,,,,,,,,,nä dom är livrädda för folk på kåkarna vill åt dom, o det fattar dom i alla fall el inte.
En sista sak. vem fan är xtroverto som jag läst om i alla trådar nu, förr om åren var det sicilianaren.
Skriv på ni som kan något o bor där, skriv om brottet, inte massa smörja som inte har med saken att göra. strunta i stavning m,m